Onnittelut kaikille osallisille hienosta suorituksesta!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005063668.html
Perässäroikkujat näyttivät taas taitonsa.
2
132
Vastaukset
- viisaudensananen
Joo, näitä tapahtuu jatkuvasti ja siihen on näköjään totuttu niin, ettei kukaan haluakkaan, että tilanne muuttuisi. Ja Iltasanomatkaan ei anna edes keskustella asiasta, koska tuota liikennekulttuuria pitää tiukasti varjella, että se pysyy samanlaisena hölmöjen hommana iäti hamaan maailman tappiin.
Ja miksi asialle ei hallituksen taholta haluta puuttua. Jos minä olisin se Hallitus ja Ameriikan Trumppi, niin minä määräisin kaikilta törttöilijöiltä auton takavarikkoon. Se, joka ketjukolarissa törmää edessä olevan perään on syypää ja joutuisi menettämään autonsa takavarikkoon valtiolle menetetyksi.
Johan sitä on paasattu mahdottoman paljon, että aina pitää käyttää sitä turvaväliä, kun koskaan ei tiedä, milloin se edessä ajava voi joutua äkisti jarruttamaan.
Miten voi olla peräänajajalla niin pienet älynlahjat, ettei tuommoista yksinkertaista asiaa tajua. Minä olen aina tämän tajunnut ja en koskaan aja lähellä edessäni olevaa. On se niin surkuhupaisaa seurata kun itse on ajamassa liikenteessä, kuinka se oma turvaväli pitää heti olla täyttämässä, jos sitä itse haluaa pitää.
Onko se liikennekulttuuri niin ykkösasia, että vain sen mukaisesti pitää hölmöllä tavalla ajaa ja noudattaa tinkimättä toisten ajotapaa niinkuin sopulilauma.
Ja kun tulee se huono ajokeli, niin ei järkiparat sano mitään, että pitää ajaa hiljempaa. - TeinikikuliAjotaitoa
Ja taas näköjään BMW:kin hyvin edustettuna oikein kuvan kera......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812