Sipilä, Berner, Lintilä ja Rehula parhaat

IhanaKeskustapuolue

politikot kansan asialla. Parhaasta kansan parasta ajattelevasta puolueesta, keskustasta totta kai.

10

147

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S24uomlaine

Komiikkaa Kepulaisittain

• Esko_Nurmijärveltä

Tähänpä mielisin lisätä: tilu-lilu-lii, tilu-lilu-lii.

• vaikea-laji

Nää keputrollit ovat niin ... läpinäkyviä. Katsoin tarkemmin, tämä onkin sarkasmia.

• paskakaaneinoillahaise

kolme lesta saarnaajaa ja yksi vanhamummo

• Kaup-Kesk--

Aloittajalla oli suomen parhaat ministerit, kautta aikain lueteltuna siinä.
        Mutta eihän nuo punikki reppanat sitä ymmärtäneet, kun eivät ymmärrä mitään muutakaan. Mikä on mölkky Rinteen ulkopuolelta.

• En olisi uskonut, että kepun parhaat ministerit ovat nuo: Maaliman suurin vatulaattori Juha Sipilä, joka opettelee yhteiskuntaopin alkeita aivan väärään aikaan, aivan väärällä paikalla, siis korkeassa virrassa ja aivan väärällä palkalla!
        Mauri Pekkarinen arvosteli jo noin puolitoista vuotta sitten Hallituksen toimia suunnilleen näin: "Lait, jotka tuodaan Eduskuntaan tulee olla hyvin ja perusteelisesti valmisteltuja ja sellaisia että ne voi Eduskunta hyväksyä." Myöhemmin hän sanoi, ettei koskaan mikään hallitus ole tuonut Eduskuntaan näin paljon epäkelpoja lakiehdotuksia.
        Juha Sipilä on vatulaattori, joka ei käsitä miten yhteiskunta toimii, lisäksi hän haukkuu professoreita "..kaiken maaliman dosenteiksi.." kun Suomen parhaat asiantuntijat puhuvat oman alansa totuuksia. Ne eivät ole tollerototuuksia, niitä mitä tämä valulaattori surutta päästelee.

Anne Berner on saanut osakseen perusteltua arvostelua myös keskustan kansanedustajien ja esimerkiksi Paavo Väyrysen taholta.
        Kirjoitin sinulle vastineen tuossa alempana olevaan ketjuun. Kerroin siinä muutaman totuuden Suomen ulkomaankaupasta ja siitä, ettei isojen koneiden, laitteiden suurien kokonaisuuksien kauppa ole samanlaista kun maitopurkin osto.
        Lue se, niin opit paljon, jos ymmärrät lukemasi.

• zisssus

kepulaisille kelpaa huonotkin.

• Viisuri

No hätä! Kepu sukeltaa ja syvälle jo kuntavaalissa , samoin Persut. Kepun kannatus n 16 % ja Persujen 8,5%.

• TeeVärynenJotain

Heh, heh, tyrijöitä tyynni. Lista on loputon Juhantalo, Jäätteenmäki, Pekkarinen, Tiilikainen, Vanhanen, Lehtomäki, Sipilä, Berner. Itsekkäitä oman edun tavoittelijoita.

• Toivotaan aikaa, jolloin täysipäiset ihmisetkin jaksaisivat politiikkaan lähteä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe