Oon koko viikon menny miinuskaloreilla ja viime viikonkin ja harrastanu super paljon liikunta. Äsken kuitenkin söin purokoiden seurassa sipsia kun oli vähän pakko tilanne... sitä ennen join kyllä vettä 0,7l mutta silti... olen sen jälkeenkin köynyt vessassa jne. kävin äsken vaa'alla paino näytti 1,4kiloa enemmän!! Olo on ihan turvonnut ja kamala, tekee mieli niin paljon oksentaa... mutta oon luvannu itelleni että sitä en enää tee vaikka söisin joskus jotain herkkua mutta nyt 1,4kiloa!!! Musta tuntuu et pakko oksenta onko mitään mahollisuutta etLähteekö toi aamuun mennessä.. musta tuntuu että ei tosiaan lähde. Voi vittu. Ahdistaa ja olo niin turvonnu etten mitään jumppaa pysty tekeen ees vielä hetkeen...
Apua mitä teen
Apunythetoikeestih
1
201
Vastaukset
- Jdldlfmpdkzb
700g enemmän näytti äsken.. 200g ehkä lähtee kun käyn vessassa (ummetusta) mut PUOLI kiloa tuli silti lisää... apua. Mitä teen? 600-700kcal juoksu tänään mut nyt on huono tilanne ku porukat kotona pari päivää ni seuraa syömisii... voi vitun vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs501364- 1601166
- 611037
- 8902
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12832
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä52785- 347765
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti90749