Oon koko viikon menny miinuskaloreilla ja viime viikonkin ja harrastanu super paljon liikunta. Äsken kuitenkin söin purokoiden seurassa sipsia kun oli vähän pakko tilanne... sitä ennen join kyllä vettä 0,7l mutta silti... olen sen jälkeenkin köynyt vessassa jne. kävin äsken vaa'alla paino näytti 1,4kiloa enemmän!! Olo on ihan turvonnut ja kamala, tekee mieli niin paljon oksentaa... mutta oon luvannu itelleni että sitä en enää tee vaikka söisin joskus jotain herkkua mutta nyt 1,4kiloa!!! Musta tuntuu et pakko oksenta onko mitään mahollisuutta etLähteekö toi aamuun mennessä.. musta tuntuu että ei tosiaan lähde. Voi vittu. Ahdistaa ja olo niin turvonnu etten mitään jumppaa pysty tekeen ees vielä hetkeen...
Apua mitä teen
Apunythetoikeestih
1
161
Vastaukset
- Jdldlfmpdkzb
700g enemmän näytti äsken.. 200g ehkä lähtee kun käyn vessassa (ummetusta) mut PUOLI kiloa tuli silti lisää... apua. Mitä teen? 600-700kcal juoksu tänään mut nyt on huono tilanne ku porukat kotona pari päivää ni seuraa syömisii... voi vitun vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768