Sukkahikiwiki

kysyvä.eksyi

Mikä on kreationistin vastaus seuraaville asioille?

- monimutkainen ruuansulatusjärjestelmä
- varpaat
- mustekalan muste
- seepran raidat
- dinosaurus
- synnytyskivut
- esinahan kireys, tulehdus ja ympärileikkaus
- miehen nännit
- pedofilia
- pieni kalu / iso kalu / musta kalu
- ennenaikainen siemensyöksy
- sukkahiki ja sen haju
- hilse
- röntgensäteily
- valehtelu/rehellisyys
- miksi Jumala alistui taistoon Luciferin kanssa?
- missä Jumala asui ennen muuttoa Taivaaseen?
- ihmis"rodut" / rasismi
- valon nopeus
- aallon pituus
- ilmanpaine
- timantti
- hiilihappo
- gneissi, kvartsi, maasälpä, kiilleliuske
- Allah, Buddha, Zeus, Huitzilopochtli
- Tuksu
- Takajeejee

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niiettäevoluutiotänteki

      Aloitettaisiinkos ihan alusta, eli siitä ensimmäisestä elämän kipinän saaneesta miljardeja vuosia stabiilina pysyneestä alkumerestä ja siellä pulikoineesta jakaumiskyvykkäästä alkunsa sattumalta saaneen ötökän ruoansulatuskanavasta joka sekin ihan sattumalta kasautui tismalleen tuolle dna: n sattumalta saaneem ylläpitäjäksi.

      Hehe.

      Sehän se varsinsinen ihme oli että tuon solun sisälle sattui kasaantumaan sen toiminta ohjaavaa dna eihän edestakaisin luettavaksi enemmän kuin tuhat Raamattua peräkkäin, ja sille tekstille lukijaribosomeja jotka ihan sattumalta olivat rakenteeltaan kykeneviä lukemaan dna:sisältämää infoa ja jotka kykenivät rakentamaan tuon infon perusteella ihan sokean sattuman paikalle tuomista rakennusaineista vaan ei roskista eikä eikä muustakaan ylimääräisestä sen mitä Dna määräsi, eli rakennusaineita eli juuri tismalleen oikeanlaatuisia ja tehtäviinsä sopivia proteiinikomponentteja muodostamaan vaikkapa sen dna:ta suojaavan solukalvon ja sen pintaan tullivalvonnan ja rahtiliikennejärjestelmän ja viemäriverkoston joka toimi niin että tulli päästi solun sisään vain sinne ihan sattumalta pyrkineet tarpeelliset ainekset joista ribosomi kykeni taidokkaasti rakentelemaan uusia solun osia mitä erilaisimpiin tarkoituksiin sen mukaan kuin tuo sattumalta kokoon kasautunut dna rihma sattumalta käski tehdä. Hehe.
      Ja .........
      No, eiköhän tämä tullut jo selväksi että solulla oli myös toimiva energian tuottava ruoansulatusjärjestelmä ja heikkovirtaa itse tuottava energialaitos ja myös ulostusjärjestelmä peräaukkoineen joka ei olisi ollut kovin mielissään homostelevista kavereistaan joita mikromaailma ei tunne.

      • Epäjumalienkieltäjä

        Tiivistelmä: kreationistin vastaus on puheenaiheen vaihtaminen ja höpötys omista fantasioistaan.


    • "Mikä on kreationistin vastaus seuraaville asioille?"

      Jumala näki että se on hyvä, ja nyt turpa kiinni tai tulee sellainen selkäsauna että kadut syntymääsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      303
      2713
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      48
      1316
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      81
      1199
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1083
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      286
      1032
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      75
      889
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      77
      869
    8. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      835
    9. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      70
      822
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      789
    Aihe