Usa rajoittaa kehitysmaamuslimeiden maahantuloa, Somaliasta, Irakista, Iranista, Syyriasta, Libyasta, Sudanista, Jemenistä estetään maahantulo kolmeksi kuukaudeksi ja laaditaan uudet tarkastus toimenpiteet näistä maista tulleille kehitysmaamuslimeille, kristityt ovat vainonsa tähden etusijalla. Pakoilaisohjelma keskeytetään myös neljäksi kuukaudeksi. Paljonkohan kristityt lisääntyvät lisääntyvät kehitysmaa muslimeiden keskuudessa.
Nyt on Usakin fasisti matsirasistinen valtio!
HyväTrump
1
61
Vastaukset
Toivottavasti suomen suvakkien sopulilaumaa ei päästetä jenkkeihin neuvomaan ja sotkemaan maahanmuuttoasioita - menisivät venäjälle ja kiinaan ideoineen (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510592
- 817143
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445244- 624750
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734454Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334013- 472928
- 362795
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per361974