Tissitpaljaana Susanna hakee avioeroa

kaikkinäkkyy

Talokin on myynnissä.

Vasta hiljan vakuuteltiin, että vaimon tissien ja alapään paljasteluista huolimatta seksi sujuu hyvin luksustalossa.

Nyt sitten onkin avioero vaihe päällä ja talokin myynnissä.

Eli Sussu näytti daisat ja alaräpylän, mutta rekkamies nosti kytkintä toisaalla.

Silti toki toive: Sussu, näytäthän vielä kerran! Hymy tai Seiska!

14

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaon

kuka tota vanhaa nahkaa kattoo

• wkllkk

Ootte kateellisia ku ette ite päässy asentaan meisseliä melonien väliin.

• Runkakkaapojatvaan

Amisfinninaamat täällä arvostelee naista , eikä itse ole vielä päässyt koskaan naisenpäälle.

• laiskapanomies

Tykkäänkin olla alla

• lempäälänkoneistaja

ohhoh mitä puheita........ pitäneekö paikkaansa

• Huhhhuuu

On muuten hyvännäköinen nainen! 90% nuoristakaan naisista ei ole noin hyvässä kunnossa ja kauniita, koska lähinnä sidukka maistuu ja liikunta on vastenmielestä. Kannattaisi hieman pitää naisten itsestään huolta, eikä olla kateellisia!

• Rohkenisiko

Komee on, mahtaisko kantsii yrittää iskeä häntä, jos se tykkäis tälläsestä vanhemmasta herrasta

• Yhdessäovat

Takasin palasivat.

• SuuperttiOfSonata

Juuri olin aikeissa kysyä, mihin on nänni-tanni hävinnyt. Suku toppuutellut? Mikan avioerossa antamat rahat kulutettu ja uuden miehen kukkaro turhan pieni. Katoava on mainen kunnia ja kauneus.

• Ihanainen74

Upea nainen, on todella kroppa jota esitellä!

• Rumaroppa

Jos sinullakin sattuisi olemaan "upea nainen" - olisiko se myös ookoo kun esittelisi roppaansa? Älä vastaa - arvaan vastauksesi!

• Ihanainen.75
        Rumaroppa kirjoitti:

Jos sinullakin sattuisi olemaan "upea nainen" - olisiko se myös ookoo kun esittelisi roppaansa? Älä vastaa - arvaan vastauksesi!

Vaikka olisi 5 lapseni äitee jos olisi roppa kuinsusannalla niin saisi paljastaa vaikka kuuinka paljon. Mitä väliä, itsensä paljastaa, ei vaadi lapsiaanpaljastamaan roppaansa! Se se olisi vasta julkeaa se!

• Naivia

Kaikkia paljastelevia naisia ja miehiä koskien, pitäisi ajatella, ennen kuin laittaa kuviaan julkisuuteen . Olkoon Ok kroppa mutta onko se nyt lapsiaan kohtaan reilua paljastella itseään. Jotenkin älytöntä ja naivia muutenkin itsestään julkaisemat selfiet .

• paljastapersettä

Milloin Susanna taas paljastaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe