Mistä ne haaliikin niitä? Nyt ne ei tajunnut Välimeren pakolaisbisnestä? Salakuljetajille maksetaan ja ny työntää ne vaikka puunringonpäällä merelle.. Siellä odottaa pelastajat, jotka k6ska ne Italiaan.. Näkee bisnes.. Nehän pitäisi palauttaa takasin rantaan.
Ylen jälkiviisastollot?
ylentollot
4
203
Vastaukset
hyvin vähän saa tolkkua tosta sun kirjotuksesta.
- Ylen_ideologia---
Ylessä on virallisesti käytössä monikulttuurisuusideologia jota kuuluu tuputtaa yleisön pyynnöistä huolimatta
- pääagenta
Näin menee, mamutus,Natokiima ja Venäjäviha..
- Muttu1
Ylen "jälki"viisaat on ihmisiä, jotka osaa puhua mutta ei toimia. Ei kukaan koskaan tule sanomaan että asia olisi näin jos minä voisin sen tehdä toisin. Nämä henkilöt kritisoi toisten ihmisten tekemistä työkseen ja saavat palkkaa siitä. Mutta itse he eivät loista millään tasolla tai tekemisellä? En voi kritisoida ihmisiä jotka ovat alle kriitikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719