Tuplatuunko köyhyys..

Tuplaantuuko köyhyys jos kaks köyhää pariutuu? Itse meinasin alkaa etsii köyhää naista ettei tarvitse vähävaraisuuttaan hävetä. vai etsiikö köyhät naiset vain varakkaita miehiä? Ei jaksais pätee vaan sanoo rehellisesti ..että joo oon vähän köyhä mutta yritystä parempaan on..niinkuin oikeasti onkin.

5

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhämies-

Naurettava ajatus että joku nainen haluaisi köyhän työttömän miehen. Kyllä tässä joutuu yksin elämään, naiset haluaa miehen joka tekee töitä ja tienaa paljon rahaa että voi elää hyvää elämää. Työttömän elämä ei ole minkäänlaista kun ei voi edes ulkona käydä syömässä tai missään etelässä edes.

• Nuorempana oli helpompaa. Oli tunteet mukana. Nyt vaan raha ja status? Voi olla mutta uskon parempaan.

• Näinkin

Ei köyhyys siitä tuplaannu mutta menot voi vähän pienentyä kun maksut puolittuu.

• dzfhftjh

Miksi varakas mies tahtoisi persaukisen naisen? Tietysti jos nainen on hyvännäköinen niin sitten mutta lähes kaikki köyhät naiset on rumia kuin suohirviöt, ei ne rikkaille kelpaa. Köyhä mies sellaisen saa mutta eihän sellaisen kanssa edes seiso, ovat niin rumia.

• öölhörröhör

Taitaa vituttaa kun ei vehkeet toimi otan osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1450
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      54
      1185
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      172
      950
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      50
      948
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      924
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      865
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      56
      788
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      199
      772
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      151
      755
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      746
    Aihe