6 vuode ikäero?

14vtyttöö

Elikkä oon siis 14v tyttö ja haluaisin kysyä teiltä mielipidettä tähän. Oon tosi ihastunu yhtee 20v jätkää joka on samalta paikkakunnalta ja oon nähny sitä monesti yms, tos eile löysin sen ig ja sitä kautta snäpin ja menin juttelee. Se vaikuttaa tosi mukavalta yms vaikka ei nyt hirveesti ollakkaa juteltu ja sillee. Voisko kumminki olla mahollista että tutustuttais paremmi ja alettais hengaa ja sillai? Vai onko tuo ikäero liia suuri?

14

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan liian suuri ikäero. En itsekkään menisi tapailemaan 14 vuotiasta, joku voisi saada väärän kuvan.

• Nyt on kyllä liian iso ikäero. Kyllä 20-vuotiaan pitäisi löytää omanikäistä seuraa.

• ownwfrjne

Armeijassakin yhtä kaveria sanottiin pedoksi kun tapaili 15 vuotiasta kun niin säälittävää ja muistitko viedä aamulla kerhoon kuittailut.

• nohuhhuheli

miks luulet et joku 20v mies alkais jonkun 14vee lapsen kans niinku ees kaveriks?? eiköhä silläki oo ihan omaikäistä seuraa jonka kans hengaa...

• Öö voin kertoo et oon 13v ja mul on joku 15 yli 20 vuotiasta kaverii ja tullaan hyvin juttuu ku pelataan ja nähdään

• Saakkeee kirjoitti:

Öö voin kertoo et oon 13v ja mul on joku 15 yli 20 vuotiasta kaverii ja tullaan hyvin juttuu ku pelataan ja nähdään

Tuo pelaaminen on varmasti yksi "isoimmista" eri sukupolvia yhdistävistä asioista. Silloin kun itse vielä pelasin aktiivisesti - n. 7 vuotta sitten tuntui välillä siltä, että omaa pelikonetta käytti sukulais- ja naapurin lapset enemmän kuin minä.

Jos se vanhempi osapuoli muistaa tilanteen aiheuttaman vastuun ja ystävyys on tasapuolista, eikä kumpikaan osapuoli pyri hyötymään siitä asiattomalla tavalla, niin ikäero on tällöin aivan sivuseikka. Esimerkiksi itse olen elämäni aikana tuntenut ja tunnen vieläkin monia lapsia ja nuoria, jotka ovat mukavampaa ja fiksumpaa seuraa, kuin osa tuntemistani aikuisista.

• On paha. Jos olisit 16 ja se toinen 22, ei olisi enää niin paha. Mutta sinä olet vielä aikasen nuori.

• 14vtyttöö

Kysyin tänään tältä jätkältä että voisinko tulla joku päivä sen ja häne kavereitte kans kylälle pillurallia xD Ja jätkähä oli iha heti että tottakai voit ja voi juomatki tarjoo yms, että ei hän ainakaa 6 vuode ikäerossa mitään pahaa nää xd

• 14vtyttöö kirjoitti:

Kysyin tänään tältä jätkältä että voisinko tulla joku päivä sen ja häne kavereitte kans kylälle pillurallia xD Ja jätkähä oli iha heti että tottakai voit ja voi juomatki tarjoo yms, että ei hän ainakaa 6 vuode ikäerossa mitään pahaa nää xd

Rukoilen tämän olevan nimimerkkivarkaus.

• 14vtyttöö kirjoitti:

Raiskaus visualisoituu jo mieleeni

• Ystävyys ei katso ikäeroa, mutta mihinkään parisuhteeseen ja "seukkaamiseen" viittaavaankaan toimintaan ikäeronne on aivan suuri.

Se ei myöskään olisi mitään oikeaa ystävyyttä, jos tämä (teknisesti ottaen) aikuinen ostelisi tai tarjoaisi viinaksia sinun ikäiselle.

Parikymppinen ja 14-vuotias voivat aivan hyvin olla henkisesti samalla tasolla, mutta silti se vastuu kaikesta on sillä vanhemmalla osapuolella. Kaikki eivät vaan ole tarpeeksi kypsiä sitä vastuuta kantamaan.

• 14vtyttöö

Nyt tässä muutama päivä sisällä meistä on tullu kait iha frendei:D Nähää si ku tää jätkä tulee intistä ja näin, ainakin huomasin että täällä on aika tuomitsevia ihmisiä:D

• Tuomitsevia ihmisiä on kaikkialla. Miksi edes kysyt, kun et välitä vastauksista? :D
        (vaikka hyvä vain, että et välitä. Onnea suhteeseen)

• Tosiasioiden kertominen ei ole tuomitsemista. Paitsi tietysti käräjäsalissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1138
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      151
      926
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      57
      797
    4. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      737
    5. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      269
      736
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      711
    7. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      62
      662
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      180
      659
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      635
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      618
    Aihe