Miten sinun kävisi?

K.ysymy.s

Jos kaikki salaisimmat ajatuksesi, sanasi ja tekosi paljastettaisiin, niin mitä sinusta jäisi jäljelle?

Mikä olisi sinun palkkasi, jos sinulle maksettaisiin näiden tekojesi mukaan?

Syyllinen vai syytön?

14

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiiiiiiiiiiii2

      Rajuin juttu on varmasti se, että olisin halunnut vetää turpaan kovasti monia koulukiusaajiani. Varastin koulusta opettajan kaapista myös kynän 10 vuotiaana kun minulla ei ollut sellaista mukana. Saman ikäisenä myös pelasin Leisure Suit Larrya, vaikka se oli K18. Nekin salaiset jutut on kauan sitten unohdettu. Mitä itse häpeät?

    • Mikä minusta jäisi jäljelle?
      No minä tietysti.
      Mikä olisi tekojeni palkka?
      Kai se on se palkka mitä olen töistäni saanut, muut hommat olen tehnyt ihan vapaaehtoisesti, ja ilmaiseksi.
      Syyllinen vai syytön.
      Mihin asiaan?

    • bad.boy

      Aloittajan motiivina lienee ollut uskovien sanonta:jumala näkee kaiken.

      • K.ysymy.s

        Jumala on terroristi, ei hyvä olio


      • trurtuet
        K.ysymy.s kirjoitti:

        Jumala on terroristi, ei hyvä olio

        Jumala ei ole terroristi. Jumalaa ei ole olemassa.


    • Positiivinen.Pohjolasta

      Minunko ? Ei mitenkään minullahan on aina hattu päässäni ja sen läpi ei ajatuksia ainakaan vielä kyetä lukemaan. Pidän hattua jonka sisällä on metalliverkko se suojaa minua toisten ajatusten päähän asettamiselta ja omien ajatuksieni lukemiselta.
      Lisäksi olen kieltäytynyt pedonmerkin otsaan laittamisesta ja kirjoitan aina näitä väärällä nimellä metalliverkkohansikkaat käsissäni. Tukkani värjään joka kuu eriväriseksi ja ulkona naamioidun aina liikkuessani.

      Siinäpä onkin osa sen lisäksi ajattelen aina positiivisesti ja jos näen jotakin rumaa pakko ajattelen "onpas tuo somannäköinen" samoin politiikasta ajattelen "voi miten kivoja päätöksiä on tehty". Jopa Soinikin saa minulta kauniita ajatuksia. Kuntavaalien aikana jätän tyhjän vaalilapun siitäkään minua ei saada kiinni koska sitä en ajattele vaan teen sen ajattelematta !!

    • IlkimyksenTeologitäti

      Minusta jäisi jäljelle sama ihmisyys joka minulla on ilman paljastuksiakin.

    • Horisontaalista

      Uskisten ajatuksissa paljon paljastamista ole. Aivosähkökäyräkin niillä vetää jo valmiiksi vaakaviivaa. Kuollessa niillä vaan pumppu siirtyy samaan kerhoon.

    • "Jos kaikki salaisimmat ajatuksesi, sanasi ja tekosi paljastettaisiin, niin mitä sinusta jäisi jäljelle?"


      Miksi joku haluaisi tietää minusta salaisuuksia?

      Joko kyseessä olisi täysin kieroon kasvanut psykopaatti tai muuten vain mielipuolinen olento/henkilö jolla sattuu olemaan sairaat mielihalut.


      "Mikä olisi sinun palkkasi, jos sinulle maksettaisiin näiden tekojesi mukaan?"


      Ottan huomioon, että atomeilla on tietty rakenne tietynlainen tapa toimia, kuten myös aivoilla. Pienikin vika aivoissa voi laukaista ihmisessä arvaamatonta käyttäytymistä. Näinollen myös vapaa tahto on illuusiota.


      "Syyllinen vai syytön?"


      Sanoisin että syytön.

      Miksi ihmisiä pitää pelotella näkymättömillä psykopaattijoulupukeilla?

      • logiix

        Oletetaan että olet paha. Usko poistaa sinulta vastuut. Sitten olet ensimmäistä kertaa hyvä olisit sitten pahempi tai sama.


      • logiix kirjoitti:

        Oletetaan että olet paha. Usko poistaa sinulta vastuut. Sitten olet ensimmäistä kertaa hyvä olisit sitten pahempi tai sama.

        Toisaalta tuossa myös se mahdollisuus, että on ollut historiassaan paha, mutta saanut tekonsa kuitenkin anteeksi. Joten mitään tuomiota ei silloin mistää pahoista teoista tule jokatapauksessa.

        Ainakin näin kristinuskon mukaan.


    • kesä1965

      Olisin pesuvadissa 8 kk vanhana kesämökillä kesällä 1965.

    • "Jos kaikki salaisimmat ajatuksesi, sanasi ja tekosi paljastettaisiin, niin mitä sinusta jäisi jäljelle?"
      Pääosin sama normaali itseni. Ehkä vähän vähemmän kavereita riippuen siitä miten hyvä itsetunto heillä on omista vahvuuksista ja heikkouksistaan. :)

      "Mikä olisi sinun palkkasi, jos sinulle maksettaisiin näiden tekojesi mukaan?"
      Sama kuin tämänhetkinen palkkani johon olen pääosin tyytyväinen (vaikkakin ei palkankorotuskaan haittaisi)

      "Syyllinen vai syytön?"
      Syyllinen vai syytön mihin?

    • Aloituksesta tuli mieleeni pitkään jo jatkunut rummutus siitä, kuinka meidän elämäämme seurataan monella tapaa, jota emme edes tiedosta. Olen jopa lukenut yhden asiaa käsittelevän kandityön.

      Jos joku saisi jotain kiksejä siitä, että kykenisi joka hetki salaa tarkkailemaan elämääni ja jopa ajatuksiani, niin henkilön olisi syytä tarkistuttaa lääkityksensä. Elän melko tavallista elämää ja huikeimmatkin "salaiset perverssioni" jakaa varmasti suurin osa miehistä. Eli varsn tylsää poroporvarillisen eläkeläisäijän elämää.

      "Mikä olisi sinun palkkasi, jos sinulle maksettaisiin näiden tekojesi mukaan?"
      Minulle nautin valtion eläkettä, joka maksetaan entisten palkkaluokkieni mukaan. Hyvin sillä tulee toimeen, kun on pienet menot.

      "Syyllinen vai syytön?"
      Sekä että. Riippuu ihan miltä kantilta katsoo. Olisin varmasti voinut tehdä vielä enemmän monessakin suhteessa, mutta Suomen lain ja jopa omantuntoni mukaan olen syytön. Uskossaan fanaattisen ihmisen mielestä olen todennäkösesti syyllinen, vaikka en parhaalla tahdollanikaan ymmärrä mihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1754
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      104
      1257
    3. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1134
    4. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1065
    6. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      57
      991
    7. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      873
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      55
      849
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      823
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      814
    Aihe