Olen tyytyväinen kun Junnu haluaa lopettaa lätkän

Poiuytw

Tulee olemaan hieno päivä kun lopettaa.

Loppuu kaikenlainen säätäminen ja maksaminen. Etsitään toinen harrastus, jota voi harrastaa ilman, että joillakin toiveet dollareista on sumentanut lopunkin järjen...

11

2114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syvältä

Odotan tuota päivää...

• ksirnxisskk

Voi voi. Katkeraa näyttää monelle olevan.... itse pelaan kahdesti viikossa lätkää ja kivaa on! Eikä ole mitään unelmia dollareista.

• Tgcgt

Kaikki ilo menny kun hampaat irvessä touhutaan hallilla

• tuhahdus

minulta pääsi kerran pieru

• aivokokkelia

Hienoa. Silloin, kun aivot ovat vielä pilalle hakkaamatta syntyy tällaisia hienoja ratkaisuja. Kun aivot ovat saaneet ensimmäiset ruhjeet, lopettaminen näyttää olevan mahdotonta, kuten kommenteista näkyy ja kuuluu.
      Kiekkoa tarvitaan vain rähinöitsijöiden "pelikentäksi" niin jäällä kuin katsomoissa ja taustalla on vain joidenkin bisnesmiesten rahan tavoittelu. Urheilusta ei ole kysymys.

• businesurheilua

Ei kai missään lajissa tai suuressa osassa yksilölajejakaan ole kysymys ensisijaisesti urheilusta vaan bisneksestä. Esimerkiksi kaikki isot jalkapalloseurat niin kuin sm-liigan seurat ovat osakeyhtiöitä ja osakeyhtiön ainut tarkoitus on tuottaa voittoa, jota tosi suurin osa Suomalaisista seuroista ei tee.

• Kullervo73

Itse B juniorin vanhenpana haluaisin myös että poikani keskittyisi vaan vaikka höntsäilemään muutaman keraan viikossa. Olisi hyötyä niin koulun käynnissä kun myös liikunnallisesti.

• Adiill

Meillä ainakin pilaa koko touhun se, että valmennusporukka on niin täynnä itseään. Kukaan heistä ei kumminkaan ole pelannut jääkiekkoa millään tasolla.

Tuskin NHL:ssäkään kenelläkään on noin epäammattimaista asenne kuin meillä,

Mennään kuin maailma napa vaikka valmennetaan 9-10-vuotiaita. Sitten valitetaa, että "hyvää hyvyyttään" tehdään nuorisotyötä.

Monille tulee kyllä outo kuva nuorisotyöstä kun osaa porukasta hyysätään ja muut sitten pääsevät rupusakkiin. Jotkut saa parempaa treeniä ja enemmän peliaikaa.

Itse suosittelen, että päävalmentajan pitää tulla ulkopuolelta ja apuvalmentajat voivat olla isiä.

• pölhöähommaateillä

Mitä onko teillä jonkun pelaajan isä päävalmentajana???? No nyt äkkiä uutta koutsia palkkaamaan! Tai omapa on ongelmanne jos noin hölmösti toimitte.

• tasapuolista

Pidän niin pitkään omaa poikaani ykkösessä kun olen päävalmentaja, hyöty irti,
        poikakin kehittyy ja pysyy vauhdissa.

• IIHF

Taidat toivoa tietokonenörttiä pojastas ja aivoni ovat paremmat kun sun millo talvisota alko (tietenkin googletit ) vittu lopettikohan poikas omasta tahdostaa vaiko siitä et mumisit tyylii "kumpa se lopettais" sillä juniorit kyllä näkee jos vanhempaa vituttaa saatana tommoseet pitäis ampua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe