Tulee olemaan hieno päivä kun lopettaa.
Loppuu kaikenlainen säätäminen ja maksaminen. Etsitään toinen harrastus, jota voi harrastaa ilman, että joillakin toiveet dollareista on sumentanut lopunkin järjen...
Olen tyytyväinen kun Junnu haluaa lopettaa lätkän
11
2060
Vastaukset
- syvältä
Odotan tuota päivää...
- ksirnxisskk
Voi voi. Katkeraa näyttää monelle olevan.... itse pelaan kahdesti viikossa lätkää ja kivaa on! Eikä ole mitään unelmia dollareista.
- Tgcgt
Kaikki ilo menny kun hampaat irvessä touhutaan hallilla
- tuhahdus
minulta pääsi kerran pieru
- aivokokkelia
Hienoa. Silloin, kun aivot ovat vielä pilalle hakkaamatta syntyy tällaisia hienoja ratkaisuja. Kun aivot ovat saaneet ensimmäiset ruhjeet, lopettaminen näyttää olevan mahdotonta, kuten kommenteista näkyy ja kuuluu.
Kiekkoa tarvitaan vain rähinöitsijöiden "pelikentäksi" niin jäällä kuin katsomoissa ja taustalla on vain joidenkin bisnesmiesten rahan tavoittelu. Urheilusta ei ole kysymys.- businesurheilua
Ei kai missään lajissa tai suuressa osassa yksilölajejakaan ole kysymys ensisijaisesti urheilusta vaan bisneksestä. Esimerkiksi kaikki isot jalkapalloseurat niin kuin sm-liigan seurat ovat osakeyhtiöitä ja osakeyhtiön ainut tarkoitus on tuottaa voittoa, jota tosi suurin osa Suomalaisista seuroista ei tee.
- Kullervo73
Itse B juniorin vanhenpana haluaisin myös että poikani keskittyisi vaan vaikka höntsäilemään muutaman keraan viikossa. Olisi hyötyä niin koulun käynnissä kun myös liikunnallisesti.
- Adiill
Meillä ainakin pilaa koko touhun se, että valmennusporukka on niin täynnä itseään. Kukaan heistä ei kumminkaan ole pelannut jääkiekkoa millään tasolla.
Tuskin NHL:ssäkään kenelläkään on noin epäammattimaista asenne kuin meillä,
Mennään kuin maailma napa vaikka valmennetaan 9-10-vuotiaita. Sitten valitetaa, että "hyvää hyvyyttään" tehdään nuorisotyötä.
Monille tulee kyllä outo kuva nuorisotyöstä kun osaa porukasta hyysätään ja muut sitten pääsevät rupusakkiin. Jotkut saa parempaa treeniä ja enemmän peliaikaa.
Itse suosittelen, että päävalmentajan pitää tulla ulkopuolelta ja apuvalmentajat voivat olla isiä.- pölhöähommaateillä
Mitä onko teillä jonkun pelaajan isä päävalmentajana???? No nyt äkkiä uutta koutsia palkkaamaan! Tai omapa on ongelmanne jos noin hölmösti toimitte.
- tasapuolista
Pidän niin pitkään omaa poikaani ykkösessä kun olen päävalmentaja, hyöty irti,
poikakin kehittyy ja pysyy vauhdissa.
- IIHF
Taidat toivoa tietokonenörttiä pojastas ja aivoni ovat paremmat kun sun millo talvisota alko (tietenkin googletit ) vittu lopettikohan poikas omasta tahdostaa vaiko siitä et mumisit tyylii "kumpa se lopettais" sillä juniorit kyllä näkee jos vanhempaa vituttaa saatana tommoseet pitäis ampua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812