Monet kuvattomat miehet varattuja?

KuvattomatMiehet

Mitäs mieltä olette väitteestä että hyvin monet miehet jotka eivät ole jaksaneet paljoa kertoa itsestään profiiliin ja kenties seksi vaihtoehto haku ruksattuna muiden vaihtoehtojen lisäksi, niin onko melko usein kyseessä mies joka on oikeasti varattu ja ensisijaisesti hakee seksiseuraa? Digiajasta huolimatta ei kehdata kuvaa laittaa jos joku tuttu sattumalta näkee jolloin pettämisestä voi jäädä kiinni?

Kuinka paljon on tullut eteen miehiä joilla on ollut uskottava selitys miksei ole kuvaa ja miksei voi omaa puhelinnumeroaan antaa eli voi soittaa miehelle milloin vain (salailu)?

15

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjrss

Olen ollut takavuosina usein ilmaa kuvaa liikenteessä, mutta en ole ollut varattu. Mies olen. Totta kai varattuna olo lisää todennäköisyyttä kuvattomuuteen, mutta entä naiset sitten? Varsin monet naisetkaan "eivät kehtaa" kuvaansa laittaa tai mikä kullakin on syy kuvattomuuteensa.

Oma profiili on sen takia tyhjä, että kun aikaisemmin minulla oli "hyvin täytetty" profiili, niin ei naiset osoittaneet paljoa kiinnostusta. Osa miehistä tiedostaa, että on epätodennäköistä että vaivalla tehdystä deittiprofiilista "palkittaisiin" ja eivät sen vuoksi vaivaudu vaikka osaisivat.

• 41v-sinkkumies

On meitä kuvallisia oikeita sinkkumiehiä. Miksette naiset meille vastaa. Pitääkö niitä varattuja aina jahdata? Varmaan 90 % miehistä hakee vain panoa ja me jotka emme hae panoa jäämme huomioitta

• Niimpäniinkai

Tuskin niihin kuvattomiin ja tyhjiin profiileihin paljon kannattaa aikaa haaskata.
      Toki maili tai joku vempain yhteyksinnen löytyy ensi kuvastakin asti joka kilahtaa, mutta työn ja tuskan takana.

• mimmottis

Mä olen naamaltani sen verran ruma ettei kuvallisena saa vastauksia.
      Kyllähän se viestittely tietenkin loppuu siinä vaiheessa kun se on "pakko" antaa, mutta on sentään joitain ajatuksia saanut vaihdettua..

• weetuskaa

Se on vaan jokin millä naisen saa koukkuun, ei välttämättä kuva, ei aina hyvä tekstikään auta, matkassa pitää olla hyvää tuuria, myös naisissa löytyy näitä onnenonkijoita, muta mitä vanhemmaksi tulaan sitä vähemmän näkee kuvia, niin miehissä kuin naisissa ja miehiä on sentään markkinoilla neljä kertaa enemmän.

• ikuinen-sinkku

Kuvattomat naiset on pinnallisia. Kuvalliset naiset on myös pinnallisia, ja ne vaatii kuvaa heti. Ulkonäkö on naisille tärkein asia suhteessa ja hyvä ulkonäkö takaa hyvän suhteen, niin naiset ajattelee ja siksi ne sitä kuvaa pyytävät. Naiset itse eivät ole kummoisen näköisiä mutta valitsevat ulkonäön perusteella kenen kanssa lähtevät treffeille.

• eienäännetistä

Kun oli kuvallinen profiili niin laaja ystävä- ja työkaveripiiri heti löysivät kuvallisen profiilini (vaikken kertonut..) aiheutti huvittuneisuutta ja kuvan että olen epätoivoinen kun en livenä seuraa saa...ja kuva pois niin naisten vähäisetkin aloitteelliset yhteyden otot loppuivat.

• MiesAR

Jaahas vai sellaista.. Sen verran isossa miesvaltaisessa työyhteisössä kasvokuvalla. Joten, en laita kuvaani deittipalstoille. En vastaa naisille, jotka ilmoittavat " ilman kuvaa älä ota yhteyttä". Ihan katseenkestävä, pitkä, eronnut touhukas vapaa mies olen ja etsin vapaata naista tositarkoituksella arkeen ja juhlaan. Voihan ne kuvat vaihtaa ennen treffejä. ;)

• miauuuu

Minkä ikäinen olet ? voitaisko tavata :)

• Palstan--Rumin--Mies

Jaa. Miksi sitten kuvaton profiilini oli ainoa joka herätti naisissa kiinnostuksen mutta kun laitoin kuvani niin ei ensimmäistäkään yhteydenottoa?

• Aarten

Kuva ei hyödytä yhtään mitään, tuntuu että mahdollisimman tyhjä profiili toimii paljon paremmin.
      Nämä jotka ilmoittaa etteivät kuvattomille vastaa, kertoo jo heistä jotain, nämä putoaa ensimmäisenä.

• Noeikös

Yleensä antaa kuvan, että profiilia ei ole laadittu... ainakaan vielä. Kirjauduttu vain töllistelemään. Aika monilla sivuilla varsinaisilla deittisivuilla tulevat hakutulosten viimeisinä nuo kuvattomat, kun joihinkin sivuihin on taas pakko olla kuva, että profiili on valmis. Ei ole kuvatonta Facebookiakaan kiva selailla. Muissakin hyppään kuvattomat yli, kun ajattelen että ei ole oikein sivuston käyttäjäksi vielä ryhtynyt.

• 41v-sinkkumies

Monilla naisilla on myös tyhjä profiili. Mitäs järkeä siinä sitten on, ei kuvaa eikä mitään tekstiä edes. Ei ne profiilit pidä yhtään paikkansa mitä naiset etsii, kylä minä luen niitä ja vastaan vain jos sovin kriteereihin.

• Anonym.Pump

Kun mies laittaa kuvattomana profiiliin tietoja tyyliin - olen suhteellisen varakas 46v mies jolla ongelma, ei keksi enää mitä tekis kaikella sillä rahalla mitä on jäänyt ja jää koko ajan yli ja nyt olis hakusessa nuori nainen kaveriksi ratkaisemaan tätä ongelmaa,
      eiköhän tuo tärppi vedä vastauksia ainakin jonkin verran.

Tuskin ainakaan kokonaan ilman vastauksia ja viestittelypyyntöjä jää. Vielä jos oikeasti on tällainen tapaus niin varmasti seuraakin löytyy. Jos jättää vielä sen nuori-sanan pois siitä naismääritelmästä, yhteydenottojen määrä vähintäänkin tuplaantuu.

• Ehkä kaikki ei haluu kuvaa julkisuuteen niinku oudot nykyajan ihmiset edes 15 minuuttii julkisuudessa ja sitte pilkat päälle. Ihmiset on ihmeen naiiveja 2010-luvulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      411
      16032
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      135
      2526
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1926
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1778
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      46
      1367
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      98
      1275
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      281
      1183
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      34
      1180
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1159
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1123
    Aihe