Hävetkää te 20 valtuutettua, jotka vielä jatkatte Outi Macdonaldin ajojahtia vaikka oikeuslaitos ei ole häntä tuominnut ja organisaatiopäätökset on oikeuslaitos jo todennut laittomiksi.
Aila Pääkkö pyysi anteeksi omaa aikaisempaa äänestyskäyttäytymistään. Respect. Useamman henkilön toimesta on kerrottu, että virkamiehen sanomiset eivät ole pitäneet paikkaansa. Tämä kaunainen tyhjä ajojahti on tullut sangen kalliiksi hankolaisille mukaan lukien vastaavan ulkopuolisen lääkärin tolkuttomat kustannukset. Eihän näissä perusturvan touhuissa ole mitään järkeä!
Respect Outi Macdonald
32
4644
Vastaukset
- evlut
Nyt ei saa antaa pahalle voimia, vaikka se tulisi kuinka kalliiksi! Oikeus voittakoon!
- Mikähäpeä
Kaiken lisäksäksi Outi ei koskaan ole ollut virassa, josta hänet irtisanottiin. Siitäpä on tietämättömän hyvä valitella.
- buenovosu
Elisabethin talouden pito ei taida yltää aivan Outin tasolle. Vai mitä luvut näyttävät? Outin aikana oli lääkäreitä palvelemassa ja kustannukset laskivat. Mitä on luvut nyt?
- verolammas
Kuinka kalliiksihan tämä Outin "vierailu" kokonaisuudessa tulikaan?
- nuorisosihteeri
Outi on hyvä ihminen, hän on joutunut onton ajojahdin uhriksi. Huonoa hallintoa. Se on kallista. Oikeus voittaa. Hyvä voittaa lopulta. Se on saletti.
- mukanaollut
Olet ilmeisen epätietoinen tosiasioista
- Kallisparivaljakko
Olisikohan K&K teilläkin julkisen anteeksipyynnön paikka.
Pääköllä oli siihen selkärankaa, respect hänelle siitä.
- Kiva_seurata
ulkopuolisena miten idiootit edustavat hankolaisia ja järjestävät kovat lisäkustannukset veronmaksajille.
- oikeusennenkaikkea
Typerys, nyt on kyse oikeudenmukaisuudesta! Eikä se ole sinun pussista pois, joten älä kommentoi tänne, kun et tunne asioita ollenkaan!
- roosalen
On hyvä muistaa miten Outi tuli valituksi ylilääkäriksi.
Oli työssä terveyskeskuksessa ja kaikki tiesivät hänet. Haki ainoana ylilääkärin virkaa. Ei valittu. Virka laitettiin uudelleen auki. Ei taaskaan muita hakijoita. Outi jouduttiin valitsemaan. Ja eihän siitä mitään hyvää tullut, riita perusturvalautakunnan puheenjohtajan ja perusturvajohtajan kanssa. Ei totellut esimiehiään. Mutta sitten edellämainitut tempaisivat. Saivat nostetuksi oikeusjutun Outia vastaan ja koko SDP ja RKP ja Kok/Alen yhdessä rintamassa erottivat Outin. Ja nyt ihmetellään ja kehutaan Outia. - Varasvaras
Mihin hävisi ne 20 matkalaukullista kunnan omaisuutta
- Hoomoilasena
Kertokaas mulle miksi Outi McDonald ei kelvannut Hangolle? Hyvä lääkäri. Mukava. Kova paiskimaan töitä. Oon ulkopaikkakuntalainen enkä siis tiedä enkä oikein ymmärräkään.
- hankolainenveronmaksaja
Ulkopaikkakuntalaisena en olisi niin kiinnostunut, jos ei olisi "jotain erityistä" syytä.
- asioistatietoinen
En sanoisi Respect Outi Mac-Donald, vaan R.I.P. Outi Mac-Donald!
- paskapolitiikkaa
demarin paskapuhetta. Ajojahtipuolueen sopuli, joka yrittää perustella omien keinojen oikeellisuutta. Vähän nninkuin raiskaajan isä ja äiti, jotka syyllistävät uhrin.
- SDPonPASKAA
Demarit ovat mielisairaita kiusaajia jotka ovat tunnetusti vainonneet kunnon ihmisiä läpi vuosikymmenten. Mokomat siat pitäisi karkottaa Suomesta vaikka Pohjois-Koreaan. Täyttä kusta ja paskaa koko joukko.
- puolustaja1
Oikeesti valitkaamme päättäjiä jotka ei tee tälläisiä kamalia päätöksiä, vaan ovat oikeiden asioiden puolella!!
- Expotilas
Ja missä on potilaiden ääniä ????? Hiljaa on ollut.... Luulisi että löytyisi puolestapuhujia, mikäli .... Ja missä on henkilökunnan kannanottoa... Ja oliko henkilö se oikea johtaamaan Terveyskeskuksen työtä ??? Mitä mieltä olette ???
- Anonyymi
Näin vuosia, vuosia myöhemmin...
Olin itse Outin alainen. Parempaa esimiestä saa hakea! Kun ylilääkäri saa potkut jonkun tekaistun asian takia, alkaa miettiä että seuraava lähtijä saatan olla minä, jos asetun Outin puolelle. Hangon kokoisessa kaupungissa ei välttämättä ole mahdollista työllistyä uudelleen niin helposti, siitä puhumattakaan että se olisi ollut henkisesti raskasta. Lisäksi oma arki pysyi helpompana kun en pitänyt Outin puolia näkyvästi.
Kaupungin sisällä korostettiin työntekijän lojaliteettivelvoitetta, ei saa purra ruokkivaa kättä, ei saa julkisesti kommentoida... Lisäksi oikeusprosessi oli kesken. Itse mietin että kai niillä jotain todisteita on, joista itse en ole tietoinen. No, ei ollut.
Jälkeenpäin olen ajatellut että onneksi oikeus voitti! Pystyssä päin Outi jaksoi jatkaa, itse olisin vastaavassa tilanteessa muuttanut jo muualle.
Hyvä lääkäri, rohkea ja ennakkoluuloton, ja asiat hoituivat. Viimeisenä iltana vielä Outi painoi töitä toimistossaan ennen kuin työsuhde laittomasti päättyi - halusi jättää kaiken mahdollisimman hyvälle mallille ennen kuin lähti. Moni muu olisi ollut sairauslomalla...
Hieno nainen, arvostan, vaikka en aina kaikesta ole ollut hänen kanssaan samaa mieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin itse Outin alainen. Parempaa esimiestä saa hakea! Kun ylilääkäri saa potkut jonkun tekaistun asian takia, alkaa miettiä että seuraava lähtijä saatan olla minä, jos asetun Outin puolelle. Hangon kokoisessa kaupungissa ei välttämättä ole mahdollista työllistyä uudelleen niin helposti, siitä puhumattakaan että se olisi ollut henkisesti raskasta. Lisäksi oma arki pysyi helpompana kun en pitänyt Outin puolia näkyvästi.
Kaupungin sisällä korostettiin työntekijän lojaliteettivelvoitetta, ei saa purra ruokkivaa kättä, ei saa julkisesti kommentoida... Lisäksi oikeusprosessi oli kesken. Itse mietin että kai niillä jotain todisteita on, joista itse en ole tietoinen. No, ei ollut.
Jälkeenpäin olen ajatellut että onneksi oikeus voitti! Pystyssä päin Outi jaksoi jatkaa, itse olisin vastaavassa tilanteessa muuttanut jo muualle.
Hyvä lääkäri, rohkea ja ennakkoluuloton, ja asiat hoituivat. Viimeisenä iltana vielä Outi painoi töitä toimistossaan ennen kuin työsuhde laittomasti päättyi - halusi jättää kaiken mahdollisimman hyvälle mallille ennen kuin lähti. Moni muu olisi ollut sairauslomalla...
Hieno nainen, arvostan, vaikka en aina kaikesta ole ollut hänen kanssaan samaa mieltä.Outin vainoaminen oli kahden demarin hoitamaa. Ei Outi mitään supernainen ollut. Miksi otti tavarat ilman lupaa vaikka tiesi, että on kielletty. Jos tiedät, että on kielletty ja jatkat siitä huolimatta, annoit perusteet sanktioilla. Johtajana Outi oli ihan nolla. Sai kyllä lääkäreitä hommiin, uskonsisariaan.
Se, että kohdeltiin väärin, ei tee ihmistä paremmaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno nainen, arvostan, vaikka en aina kaikesta ole ollut hänen kanssaan samaa mieltä.Tän keskustelun käynnisti uudelleen joku kd. Outi on vaaleissa ehdokkaana, molemmissa.
- kukintyylillään
Olen ollut potilaana. Hyvin Outi hoiti. Sain apua. Hyvin hoiti myös terkkarin hommat, kustannukset laski, kulut oli alle budjetin ja lääkäreitä oli hoitamassa.
Toisin nykyään: viime vuonna terkkarin vastaanottokulut oli 97050,- euroa yli budjetin. Kuulemma johtui kalliista lääkärikuluista.- Sinuhehankolainen
Hyvä Outi!
- varastamista
Onhan se varastamista jos luvatta ottaa vaikkakin vanhentuneita tavaroita. Ei esim. eräässä entisessä työpaikassani kaupassa olisi enää katseltu sellaista työntekijää joka varastaa.
Mitä lääkärin töihin tulee en sanoisi että hän kovin pätevä lääkärikään on. Ei erottanut vaivasenluuta, vaan piti sitä kihtinä tai reumana.- ammatistakuurupiiloa
Vanhentuneiden tavaroiden lahjoittaminen on ollut terkkarissa vanha tapa. Ei mitään uutta. Tämä "rikos" ratkaistiin oikeudessa sillä tavalla, että siitä ei rangaistu, koska rike oli niin pieni.
Ei edes rikesakkoa, jollainen tulee pienestä ylinopeudesta.
Ajojahti, Huonoa esimiestyötä. Perusturva on ollut oikeudessa useamman kerrran. Outin tapaus ei ainut. Se on perusturvan tapa toimia. Huono tapa. Ammattitaidottomuutta.
- utelenvaan
Kuka haluaa, että tulee uusintavaalit?
- EiKoskaanHankoon
Kuka haluaa työskennellä Hangossa jos kunnanvaltuutetut ovat mielisairaita ihmiskiusaajia. Lääkärinä kiertäisin paikan kaukaa sillä se riittää että palautetta saa jos potilailtakin tarpeeksi. Jos työnantaja ei tue työn tekemistä niiin haistakoon pitkä pskan.
- yrittäkääedeskorjata
Demarivetoinen perusturvalautakunta lähti virkamiehen kyytiin, joka johti umpikujaan. Erittäin kallista, kallista, kallista. Kuka maksaa? Veronmaksaja. Terkkarissa naisia tiskin takana kasapäin eikä mitään tapahdu. Maccarin aikaan sentään sekä asiat hoituivat että kustannukset laskivat (både och).
- Whatwhatwhatw
Miksi ihmeessä Hangossa näitä tuntuu riittävän...
- metsänkautta
Kysy poliitikoilta. Munatonta porukkaa, jota pari wannabetä johtaa ja murmelit seuraa ryhmäpäätöksin. Ei siitä hyvä voi seurata, kun kouluttamaton johtaja vie porukkaa. SDP ja RKP molemmat sortuvat ryhmätyhmyyteen. Siksi tapauksia riittää Hangossa.
- Anonyymi
hävettää, että politiikot kehtaavat käyttäytyä näin ilkeästi. mutta on kait heille helppoa kun saa mällätä veronmaksajien rahoilla.onneksi en asu hangossa. terveisin kansalainen heikki heinonen.
- Anonyymi
Joko Outi on saanut saatavansa? Joko nöyryyttämistä on pyydetty anteeksi? Hävetkää ajojahtiin osallitujat.
Mitähän vanhentuneille lääkkeille on nyt tehty, onko perustettu toimikunta miettimään varaston siivoamista? Elisabethin inventaariopäivä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082170En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761598Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431005
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46999- 99951
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753- 45749