evijärven luonto

hjgjghjg

Pahalta tuntuu katsella esim Evijärven metsä ja suoluonnon käsittämätöntä raiskaamista. Mikä takapajula se on suojelun näkökohdista? Eikö vähempikin riittäisi.

26

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 449479979

      tahti se vaan kiristyy, kun hallitus saa "biotaloutensa" kunnolla käyntiin! talvivaarassakin oli "bioliuotus"..

    • kettusaarinen

      verkkokalastus on lopetettava ja siirryttävä onkikalastukseen, ongenkoukkukauppias myy edullisia ongenkoukkuja.

    • kirkkomäki

      järviseuduin kaupoista ilpon katiskassa huonoin ja tylyin palvelu

    • sammalsalo

      tosi on, kyllä katiska öykkäri on evijärven narsistisin yrittäjä.

    • teerijärviset

      Ilmeisesti joku ei ole saanut ostettua velaksi moottorisahaa kun on jäänyt alahuuli noin väpättämään. Ylivoimaisesti parasta huoltopalvelua ja edullisimmat hinnat on Ilpon Katiskassa.

    • naapurikunta

      myykö öykkäri moottorisahoja,

    • kirkonkylänen

      olen asioinut tässä katiskakaupassa usein, ja todennut että ilpolla ei ole käytöstapoja joita edellytetään palveluammateissa.

    • kauppakäy

      Varsin kummallista noin kirjoittaa, liike pyörinyt vuosikymmeniä joten kyllä hommansa osaa. Hyvä liike, hyvä valikoima ja huolto! Eikä palvelussa moitittavaa!

    • hihjahöhvoeettä

      Miten nämä vastaukset liittyy alkuper. kysymykseen ?

    • metsästysjäsen

      tämä kyseinen kauppias on luonteeltaan vaikea, edes metsästyseurassa hänen kanssaan on vaikeuksia tulla toimeen.

    • viilaalöytyy

      Taidat olla yksin tätä mieltä.
      Ei voi menestyä jos ei ole hyvä tyyppi

    • suurmetsällinen

      moneenko metsästysseuraan olet jo yrittänyt.

    • kesä-evi

      Ihan mökkiläisenä nyt vaan kommentoin Ilpon katiskan myymälää. Saanut ainakin hyvää palvelua ja hinnatkin on kohdillaan(saa tinkiäkkin kun ostaa isompia juttuja). Ei tämä nyt kuulunut otsikon alle.

    • Sadevesiseinille

      Mikä lyhyträystästen leikkimökkien näyttely on ST1 asemalta Ylivieskan suuntaan. Eikös Evijärvellä saja lainkaan.

      • Peltiheikkin

        Oli lyhyvet pellit. Mökki piirretty niihen pellien mukaan. Jos ei kukaan ohikulkeva osta niin kyllä kunta sitte ostaa.


    • koskelainen

      kuuleman-mukaan katiskakauppias on pyrkinyt lappajärvellekin metsästysseuraan ,mutta miehen tuntien ei onnistunut.

    • marttikkl

      Itse ulkopaikkakuntalaisena asioinut siellä usein ja hyvää ja asiantuntevaa palvelua olen saanut joka kerta.

    • haapikyl

      luonnevikainen kauppias ei kelpaa edes metsästysseura toimintaan.

    • metsästäjäkin

      olen nimimerkki HAAPIKYL, täysin samaa mieltä, että kyseinen henkilö on yhteistyökyvytön.

    • entinenasiakaskin

      vastemielinen henkilö ja huono käytös kyseisellä kauppiaalla.

    • nissinenkin

      kyllä ukko saa lappaj. metsästyseurastakin kenkää

    • johtojäsen

      kyllä lappajärveläiset ovat saaneet jo tästä narsistista tarpeekseen.

    • ootvissiinlapsellinenKIN

      Ei tarvitse olla mikään salapoliisi kun huomaa että joku katkera ja kateellinen ohiampuja täälä köyhyyksissään kadehtii ja nimimerkkiä vaihdelleen haukkuu yritystä ja yrittäjää. Nimimerkitkin on kuin samasta puupäästä..entinenasiaksKIN, nissinenKIN, MetsästäjäKIN...

    • kettusaarni

      mielestäni tämä katiskalla kalasteleva pikkuyrittäjä, voisi jopa huonona aikana korjata minun polkupyöräni kumin, jos vielä erehdyn hänen liikkeeseensä.

    • Hiljaatyhmä

      Perseaukiset hiljaa ! Jos ei maankäyttö miellytä niin osta maat pois ja tee niille mitä tahdot !

    • inankinaaja

      eräs yrittäjä kuvasi sattuvasti tätä katiskakauppiasta, hankala narsistisen vastemielinen mies, jo kolmannessa polvessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe