evijärven luonto

hjgjghjg

Pahalta tuntuu katsella esim Evijärven metsä ja suoluonnon käsittämätöntä raiskaamista. Mikä takapajula se on suojelun näkökohdista? Eikö vähempikin riittäisi.

26

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 449479979

tahti se vaan kiristyy, kun hallitus saa "biotaloutensa" kunnolla käyntiin! talvivaarassakin oli "bioliuotus"..

• kettusaarinen

verkkokalastus on lopetettava ja siirryttävä onkikalastukseen, ongenkoukkukauppias myy edullisia ongenkoukkuja.

• kirkkomäki

järviseuduin kaupoista ilpon katiskassa huonoin ja tylyin palvelu

• sammalsalo

tosi on, kyllä katiska öykkäri on evijärven narsistisin yrittäjä.

• teerijärviset

Ilmeisesti joku ei ole saanut ostettua velaksi moottorisahaa kun on jäänyt alahuuli noin väpättämään. Ylivoimaisesti parasta huoltopalvelua ja edullisimmat hinnat on Ilpon Katiskassa.

• naapurikunta

myykö öykkäri moottorisahoja,

• kirkonkylänen

olen asioinut tässä katiskakaupassa usein, ja todennut että ilpolla ei ole käytöstapoja joita edellytetään palveluammateissa.

• kauppakäy

Varsin kummallista noin kirjoittaa, liike pyörinyt vuosikymmeniä joten kyllä hommansa osaa. Hyvä liike, hyvä valikoima ja huolto! Eikä palvelussa moitittavaa!

• hihjahöhvoeettä

Miten nämä vastaukset liittyy alkuper. kysymykseen ?

• metsästysjäsen

tämä kyseinen kauppias on luonteeltaan vaikea, edes metsästyseurassa hänen kanssaan on vaikeuksia tulla toimeen.

• viilaalöytyy

Taidat olla yksin tätä mieltä.
      Ei voi menestyä jos ei ole hyvä tyyppi

• suurmetsällinen

moneenko metsästysseuraan olet jo yrittänyt.

• kesä-evi

Ihan mökkiläisenä nyt vaan kommentoin Ilpon katiskan myymälää. Saanut ainakin hyvää palvelua ja hinnatkin on kohdillaan(saa tinkiäkkin kun ostaa isompia juttuja). Ei tämä nyt kuulunut otsikon alle.

• Sadevesiseinille

Mikä lyhyträystästen leikkimökkien näyttely on ST1 asemalta Ylivieskan suuntaan. Eikös Evijärvellä saja lainkaan.

• Peltiheikkin

Oli lyhyvet pellit. Mökki piirretty niihen pellien mukaan. Jos ei kukaan ohikulkeva osta niin kyllä kunta sitte ostaa.

• koskelainen

kuuleman-mukaan katiskakauppias on pyrkinyt lappajärvellekin metsästysseuraan ,mutta miehen tuntien ei onnistunut.

• marttikkl

Itse ulkopaikkakuntalaisena asioinut siellä usein ja hyvää ja asiantuntevaa palvelua olen saanut joka kerta.

• haapikyl

luonnevikainen kauppias ei kelpaa edes metsästysseura toimintaan.

• metsästäjäkin

olen nimimerkki HAAPIKYL, täysin samaa mieltä, että kyseinen henkilö on yhteistyökyvytön.

• entinenasiakaskin

vastemielinen henkilö ja huono käytös kyseisellä kauppiaalla.

• nissinenkin

kyllä ukko saa lappaj. metsästyseurastakin kenkää

• johtojäsen

kyllä lappajärveläiset ovat saaneet jo tästä narsistista tarpeekseen.

• ootvissiinlapsellinenKIN

Ei tarvitse olla mikään salapoliisi kun huomaa että joku katkera ja kateellinen ohiampuja täälä köyhyyksissään kadehtii ja nimimerkkiä vaihdelleen haukkuu yritystä ja yrittäjää. Nimimerkitkin on kuin samasta puupäästä..entinenasiaksKIN, nissinenKIN, MetsästäjäKIN...

• kettusaarni

mielestäni tämä katiskalla kalasteleva pikkuyrittäjä, voisi jopa huonona aikana korjata minun polkupyöräni kumin, jos vielä erehdyn hänen liikkeeseensä.

• Hiljaatyhmä

Perseaukiset hiljaa ! Jos ei maankäyttö miellytä niin osta maat pois ja tee niille mitä tahdot !

• inankinaaja

eräs yrittäjä kuvasi sattuvasti tätä katiskakauppiasta, hankala narsistisen vastemielinen mies, jo kolmannessa polvessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8163
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2502
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      71
      856
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      843
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      806
    6. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      803
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      802
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      770
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      766
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      693
    Aihe