e
e
Perustuu puolustusvoimien komentajan minulle vahingossa lähettämään sähköpostiin.
Jare Tiihonen eli räppäri Cheek
Tosi-tv-tähti Sauli Koskinen
Näyttelijä Armi Toivanen
Kiekkolegenda Teemu Selänne
Hiihtäjä Aino-Kaisa Saarinen
Jalkapalloilijat Niklas ja Henrik Moisander
Entinen aitajuoksija ja kansanedustaja Arto Bryggare
Näyttelijät Juho ja Tunna Milonoff
Entinen kansanedustaja Leena Harkimo
Iskelmälegenda Eino Grön
Näyttelijä Elena Leeve ja
Juoksijat Mari ja Minna Järvenpää
Idols-voittaja Ilkka Jääskeläinen
Seitsenottelijat Jutta ja Pata Heikkinen
Juoksijat Meri ja Viivi Rantanen
Beach volley -tähdet Emilia ja Erika Nyström
Jalkapallovaikuttajat Pertti ja Erkki Alaja
Poptähti Alma
Entä itse? Oletko samamunainen vai omamunainen kaksonen?
Botswanalainen nainen pelasi kotonaan League of Legends- peliä striimaten sitä suositun Twitch-suoratoistopalvelun kautta. Hän yritti samalla vilauttaa nänniään, korjatessaan muka mikrofonia. Yritys meni pahasti mönkään ja mitään ei näkynyt.
Kaksi päivää myöhemmin hänen kaksoissisarensa onnistui vilauttamaan suorassa lähetyksessä, pelatessaan tuota samaa peliä. Sisar sai tietää asiasta vasta poliisien ilmaannuttua savimajan ovelle.
Luettelo tunnetuista kaksoiskansalaisista maassamm
on.a
2
476
Vastaukset 2
- mulkero.runqvist
mulle kelpaa vaikka tahallaankin vilautettu nänni!!
- Anonyymi
jare vai jere?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494