e
e
Perustuu puolustusvoimien komentajan minulle vahingossa lähettämään sähköpostiin.
Jare Tiihonen eli räppäri Cheek
Tosi-tv-tähti Sauli Koskinen
Näyttelijä Armi Toivanen
Kiekkolegenda Teemu Selänne
Hiihtäjä Aino-Kaisa Saarinen
Jalkapalloilijat Niklas ja Henrik Moisander
Entinen aitajuoksija ja kansanedustaja Arto Bryggare
Näyttelijät Juho ja Tunna Milonoff
Entinen kansanedustaja Leena Harkimo
Iskelmälegenda Eino Grön
Näyttelijä Elena Leeve ja
Juoksijat Mari ja Minna Järvenpää
Idols-voittaja Ilkka Jääskeläinen
Seitsenottelijat Jutta ja Pata Heikkinen
Juoksijat Meri ja Viivi Rantanen
Beach volley -tähdet Emilia ja Erika Nyström
Jalkapallovaikuttajat Pertti ja Erkki Alaja
Poptähti Alma
Entä itse? Oletko samamunainen vai omamunainen kaksonen?
Botswanalainen nainen pelasi kotonaan League of Legends- peliä striimaten sitä suositun Twitch-suoratoistopalvelun kautta. Hän yritti samalla vilauttaa nänniään, korjatessaan muka mikrofonia. Yritys meni pahasti mönkään ja mitään ei näkynyt.
Kaksi päivää myöhemmin hänen kaksoissisarensa onnistui vilauttamaan suorassa lähetyksessä, pelatessaan tuota samaa peliä. Sisar sai tietää asiasta vasta poliisien ilmaannuttua savimajan ovelle.
Luettelo tunnetuista kaksoiskansalaisista maassamm
on.a
2
476
Vastaukset 2
- mulkero.runqvist
mulle kelpaa vaikka tahallaankin vilautettu nänni!!
- Anonyymi
jare vai jere?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53887
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31532Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 73446
- 33425
- 37416