e
e
Perustuu puolustusvoimien komentajan minulle vahingossa lähettämään sähköpostiin.
Jare Tiihonen eli räppäri Cheek
Tosi-tv-tähti Sauli Koskinen
Näyttelijä Armi Toivanen
Kiekkolegenda Teemu Selänne
Hiihtäjä Aino-Kaisa Saarinen
Jalkapalloilijat Niklas ja Henrik Moisander
Entinen aitajuoksija ja kansanedustaja Arto Bryggare
Näyttelijät Juho ja Tunna Milonoff
Entinen kansanedustaja Leena Harkimo
Iskelmälegenda Eino Grön
Näyttelijä Elena Leeve ja
Juoksijat Mari ja Minna Järvenpää
Idols-voittaja Ilkka Jääskeläinen
Seitsenottelijat Jutta ja Pata Heikkinen
Juoksijat Meri ja Viivi Rantanen
Beach volley -tähdet Emilia ja Erika Nyström
Jalkapallovaikuttajat Pertti ja Erkki Alaja
Poptähti Alma
Entä itse? Oletko samamunainen vai omamunainen kaksonen?
Botswanalainen nainen pelasi kotonaan League of Legends- peliä striimaten sitä suositun Twitch-suoratoistopalvelun kautta. Hän yritti samalla vilauttaa nänniään, korjatessaan muka mikrofonia. Yritys meni pahasti mönkään ja mitään ei näkynyt.
Kaksi päivää myöhemmin hänen kaksoissisarensa onnistui vilauttamaan suorassa lähetyksessä, pelatessaan tuota samaa peliä. Sisar sai tietää asiasta vasta poliisien ilmaannuttua savimajan ovelle.
Luettelo tunnetuista kaksoiskansalaisista maassamm
on.a
2
310
Vastaukset
- mulkero.runqvist
mulle kelpaa vaikka tahallaankin vilautettu nänni!!
- Anonyymi
jare vai jere?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 325104
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2404500Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394431Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364254Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2194242Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264092Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?693878Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1403656Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203004Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!272971