Valehtelin YouTubessa, nyt kaduttaa

837982749874284759837878

Moi, kirjoitan tänne koska haluaisin tietää onko täällä muita tubettajia jotka puhuu videoilla asioista mitkä ei ole välttämättä totta, tai muuten vain valheessa eläviä.

Elikkä mä oon tehnyt videoita jo aika pitkään ja aloitin sen koska halusin saada kavereita. Sitten kun sain kivoja kommentteja joiltakin ja ihmiset säälivät niin se alkoi tuntua tosi kivalta.
Asia paisui niin että aloin tehdä lisää samantyyppisiä videoita joissa liioittelin kertomiani asioita ja monia juttuja jopa keksin kokonaan päästäni. Katsojia ja kivoja kommentteja tuli lisää enkä pystynyt lopettamaan. Pahinta on että läheiseni ihmiset löysivät videoni ja olen siis joutunut valehtelemaan myös heille ja se satuttaa erityisesti äidille valehtelu. Äitini on joutunut olemaan huolissaan takiani ihan syyttä mutten voi paljastaa ettei ne kertomani jutut ole olleet totta.

Mitä voisin tehdä? Olisi varmaan tosi tosi tosi kummallista jos noin vain lopettaisin tubettamisen eli se ei tule kysymykseenkään, enkä voi myöskään kertoa katsojilleni että kaikki ei ole ollut ihan totta videoissani.

Aluksi en välittänyt mutta nyt on alkanut kaduttamaan ja minun on vaikea saada unta kun mietin mitä olen tehnyt. Toivon että ette haukkuisi koska tiedän että olen tehnyt väärin.

6

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellisyysmaanpeerii

      Myönnä virhees. Ei siinä muu auta. Sitten kukaan ei kyllä halua tod. näköisesti katsoa sun videoita enää kun valehtelit, mutta mä ainakin arvostan totuutta. Varsinkin jos valehtelet vakavista asioita niin todellakin kerrot totuuden.

    • OnneaMatkaann

      Niinpä, ei ole muita vaihtoehtoja kun ylemmän kommentoijan sanoma.

      Pitää aikuistua, tunnustaa virheet ja kestää seuraukset jos ja kun niitä tulee.
      Ainakin sen jälkeen on helpompi olla rehellinen ja tulee helpottuneempi olo vaikka paskaa sataisi niskaan. Olet ainakin silloin 100% itsesi ja rehellinen.

      Et voi odottaa kaikilta hyvää reaktiota siihen että olet alunperin valehdellut, mutta on silti hyvä asia että olet itse se joka ne valheet tunnustaa suoraan. Sehän on askel parempaan päin.

      Voit myös selittää ne syyt miksi sinä teit mitä teit, mutta sehän ei kuitenkaan tee teostasi millään tavalla oikeaa.

      Olisi todella hyvä jos kertoisit äidillesi sen totuuden mahdollisimman pian tai ainakin ennenkuin kerrot muille. Sinähän olet kuitenkin tajunnut itsekin että hänelle tulee turhaa huolta sinun tarinoidesi takia.

      Kaikki arvostavat totuutta. Ei kannata elää valheessa.

    • 837982749874284759837878

      En voi kertoa totuutta, en halua menettää kasvojani ja olen saanut valheideni ansiosta niin hyvin tuloja, kavereita ja muuta, en halua sen loppuvan ja muuttuvan katastrofiksi.

    • Ei tarvitsisi kenenkään kertoa ihan kaikkea omasta itsestään.
      Ihminen on lopulta arvoitus ja mysteeri.
      En minä ihan kaikkea kerro omasta persoonastani.
      Minä ainakin olen ihmisenä oma persoona, salaperäinen ja omanlainen ja hankala tulkittava.

      Mun mielestä on hyvä, jos ihminen ei ole täysin avoin.
      Ei mun mielestä kaikkea kannata kertoa itsestään.
      Ei edes välttämättä tiedä itsestään kaikkea, vaan ei osaa tietää itsestänsä kaikkea.
      ??

    • Kerrototuus

      Ois kannattanu miettiä ennenku valehtelee. Ei auta muu kun myöntää. Tee vaikka video jossa kerrot totuuden ja kannattaa ihan suosiolla poistaa ne valhevideot. Alkuun voi tuntuu siltä että kaikki on pilalla mutta ennen pitkää kaikki unohtaa sen että valehtelit.
      Mun mielestä on parempi myöntää asia kun olla pelkuri. Jos vielä oot saanu tuloja valehtelusta niin kannattas jo lopettaa toi touhu.

    • äitivaan

      Minustakin sinun kannattaisi poistaa videot jossa on valheita ja varsinkin jos ÄITISI on ollut huolissasi niistä. Voithan tehdä uusiakin videoita mitkä on todenmukasia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe