YLE1:sen päivätavoittavuus 9%, YLE Radio Suomen 23%. Olisi ihan kiva, jos tutkittaisiin miten jakautuu kuuntelijamäärä YLE1:sellä uskonnollisten aiheiden ja klassisen musiikin, ajankohtaisaiheiden/politiikan ynnä muiden aiheiden kesken.
Finnpanelin tutkimuksessa, kuuntelija kyselyssä ei kerrottu mitään esim. Radio Dein kuuntelijamääristä, tavoittavuudesta.
YLE:n uskonto/klasari kanava YLE1
6
72
Vastaukset
- dfjf
Finnpanel ei myöskään ilmoita uskovaisten TV-kanavien lukuja. Eivätkö ne itse halua, "jostain syystä", mukaan tutkimukseen.
Todennäköisesti kyse on lähinnä siitä että se on melko pienen segmentin seuraama kanava. Siinä vaiheessa kun siitä tulee kaupallisesti huomattava kanava, Finnpanel ihan yhtäkkiä alkaisi kiinnostumaan.
- outoa.eiköstä.vain
Aina kun, joskus harvoin, eksyy YLE1:selle, kun siellä on äänessä "kuuluttaja", niin tulee sellainen tuntu että on siirtynyt kymmeniä vuosia ajassa taaksepäin, jotenkin pysähtynyt ja tunkkainen tunnelma tulee jo niiden kuuluttajien äänestä. Radio Suomen ilme on paljon freesimpi.
On vaan hyvä jos YLE1:llä pysytellään naama peruslukemilla.
Useimmat kaupalloiset kanavat ja YleX myös on enimmäkseen kuuntelukelvottomia sen soittolistamusiikin ja pakollisen "hauskuuden" takia. Tulee mieleen että mikä kahvimyrkytys niitä juontajia oikein vaivaa. Ja sitten niiden pitää HUUUUTAAAAAA koko ajan. Normaali puhekyky puuttuu kokonaan.- dhdd
Aika pieniä on kuuntelijaosuudet noilla kaupallisilla "viihde"radiokanavillakin. Jakaantuu niin monen kanavan kesken. Silti saavat mainoksia myydyksi vaikka tavoittavuus on aika huonoa. Ei kai sitten maksakaan paljon ne mainokset.
Ei tule kyllä noita kaupallisia juuri kuunneltua, Radio Suomi on ykkönen. Radio Helsingillä, joka jo pitkään roikkunut löysässä hirressä on todella hyvääkin, mutta paljon myös ihan tuubaa. Ohjelmisto oikea sillisalaatti, ja ei ole oikein jaksanut kuunnella ja etsiä niitä helmiä sieltä joukosta, ja alkaa niiden vakikuuntelijaksi.
Muista vuosia sitten kun yritin monesti kuunnella Novaa, mutta aina se loppui lyhyeen kuin kanalento, jo yksin AOR-soittolista karkotti.
Esim. Tiina ja Sannika hyvä juontajapari, asiaa ja hauskuutta sopivassa suhteessa.
((Radio Suomen Juhani Kenttäämaa, jos muistan nimen oikein, saatava Poppikouluun kilpailemaan. Hän kun pitää aina juontovuoroillaan jokaisesta soitetusta kappaleesta pienen luennon.)) - ylen.juontajat
kekek-kekek kirjoitti:
On vaan hyvä jos YLE1:llä pysytellään naama peruslukemilla.
Useimmat kaupalloiset kanavat ja YleX myös on enimmäkseen kuuntelukelvottomia sen soittolistamusiikin ja pakollisen "hauskuuden" takia. Tulee mieleen että mikä kahvimyrkytys niitä juontajia oikein vaivaa. Ja sitten niiden pitää HUUUUTAAAAAA koko ajan. Normaali puhekyky puuttuu kokonaan."Normaali puhekyky puuttuu kokonaan"
Minulle tulee aina tunne, että niiltä puuttuu aivot.
Ei vissiin kuulu luontaisetuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856