Olen 15 vuotis tyttö ja alotin hiukan pudottamaan painoani marraskuussa! Liikuin todella paljon ja söin vähän! Rasvat sain todella alas ja laihduin! Tiukan dieetin jälkeen annoin itseni syödä hiukan vapaammin ja ahmin(oksensin) välillä! Liikuin silti edelleen todella paljon!! Kävin eilen vaa'alla ja painoni oli noussut reilussa 2 kuukaudessa 7 KILOA!! Miten on mahdollista?? Olen käynyt kaksi vuotta salilla mutta lisäsin salia tämän kahen kuukauden aikana, kuinka paljon nousessaasta painosta on lihasta?? Ja miten tässä edes kävi näin??
Paino nousi 7 KILOA??
1
242
Vastaukset
- nestettäosa
Vaikea kommentoida, koska et kerro alkupainoasi.
Kenelläkään 15-vuotiaalle tiukka dieetti ei sovi. Todennäköisesti liikunta on myös ollut ylimitoitettua.
Tiukan dieetin jälkeen elimistösi on huutanut nälänhätää ja pyrkinyt korjaamaan tilanteen heti, kun ravintoa on vähänkään tullut. Lihakset tarvitsevat myös toimiakseen nestettä. Ihan tavallinen kuntoliikkuja voi lihasten nestemäärän mukaan saada tai keventää painoa 1-2 kiloa vuorokaudessa. Kysymys ei ole mistään lihomisesta tai laihtumisesta, vaan yksinkertaisesti elimistössä olevasta nesteestä.
Lopeta kaikki tiukat dieetit, oksentaminen ja rääkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873