Ostin halvimmat moniteholasit ja näihin piti hankkia tarpeeksi suuret kehykset.
En tottunut monitehoihin, koska lukualue oli pieni.
Halusin vaihtaa monitehot pelkkiin lukulaseihin ja tähän suostuttiin.
Olisin halunnut vaihtaa myös kehykset pienempiin, mutta tähän ei suostuttu.
Oli ihan myymäläpäällikkö palvelemassa, joten luulisi tietävän.
Minulle sanottiin, että en saa moniteholinssejä itselleni, jos näin kuvittelen. Sanoin etten halua niitä itselleni.
Sitten sanottiin, että ne menevät roskiin.
Miten se asia kuuluu minulle, mihin he tavaransa laittavat?
Mutta siis en saanut vaihtaa kehyksiä!?
Jälkeenpäin tämä päällikkö soitti minulle että jos ostan kahdet lasit, niin hän voi vaihtaa kehykset kaksiin halvempiin. Sanoin että otan pelkät lukulasit joten kauppoja ei syntynyt.
Kun hain silmälasit niin minulle sanottiin että nämä kehykset ovat kaikkein pienimmät ja pienempiä ei ole olemassakaan. No, kokeilin jo alkuvaiheessa pienempiä, joten täytyihän niitä olla - ne eivät vain olleet kelvollisia moniteholinsseihin.
Jotenkin vaikutti hämärältä koko touhu. Mistään hinnoista ei ollut puhetta minun puoleltani kehyksiin liittyen, mutta kehyksiä siis ei silmäasemalla saa vaihtaa ja piste.
Silmäaseman vaihtotakuu
5
8892
Vastaukset
- vaikeaaon
Näin Tyytyväisyystakuu toimii:
1.Vaihdamme linssit tarvittaessa erilaisiin ja jos uudet linssit ovat kalliimmat, maksat vain erotuksen
2.Linssit voidaan vaihtaa myös alkuperäisiin kehyksiin
3.Linssit vaihdetaan samoilla voimakkuuksilla kuin alkuperäiset
4.Vaihtaessasi kalliimpaan kehykseen, maksat vain erotuksen
5.Tyytyväisyystakuu on voimassa yhden kerran, 3 kk lasien luovutuksesta
6.Vaihtaessasi tuotetta, esitä aina asiakaskortti ja kuitti
7.Tyytyväisyystakuu ei koske kadonneita silmälaseja
8. Silmälaseja ei voi vaihtaa rahaksi
9. Jos vaihdat silmälasisi edullisempiin, emme valitettavasti voi hyvittää erotusta
Kohdassa 4 sanotaan, että kehykset voi vaihtaa kalliimpiin
Kohdassa 9 sanotaan, että silmälasit (koskeneee myös kehyksiä?) voi vaihtaa myös halvempiin
Nyt kun minulle on esitetty väitteitä, jotka ovat erilaisia kuin netissä lukemani, niin pääsemmekin kohtaan 5, jolloin minulle ei tarvitse enää kehyksiä vaihtaa!
Onko tämä nyt hyvää mainosta? - vaikeaaon
Olenko muuten ainoa, jolle ei ilmoiteta silmälasien saapumisesta? Menin paikan päälle kyselemään molempina kertoina ja silmälasit olivat siellä mutta niistä vain ei oltu viitsitty ilmoittaa.
Ehkä pitäisi luottaa vain ja ainoastaan omiin vaistoihinsa eikä myyjien puheisiin. - kuuaurinko
En ikinä mene enää Silmäasemalle laseja ostamaan. Se on vain rahanahne rosvofirma.
Nyt anakin oli erittäin huono valikoima kehyksiä, ei mitään kauniita ja huh miten kalliita.
kun menin vaihtamaan , sillä en nähnyt laseilla kunnolla, sain optikon tarkastuksen. Hän
sanoi että pitäisi ottaa kallimmat linssit, tunsin olevani rikollinen kun vaihdoin lasit . Hätä
päissäni sitten otin kehykset joista en pidä. Ne jää pitämättömäksi ja rahat menivät kankkulan
kaivoon.- Anonyymi
Vähän samanlainen kokemus. Vaihdoin ensimmäiset lasit sellaisiin, jotka eivät toimi minulla. Oli myymäläpäälikkö paikalla, kun valitin. Ymmärsin ehdot, Toisia lasia sovittaessa oli myyjä voinut antaa minulle parempaa palautetta ja miettiä, mitkä on hyvät lasit.
Olen käynyt Sellossa Esoossa Kasevalla, jossa todella jaksettiin paneutua siihen, mitkä ovat oikeat lasit juuri minulle. Spacesaversissä palvellaan myös hyvin ja hinnat on kohdillaan. Hyvä asiakaspalvelu on taidetta. Silmäasemalla toimitaan varmasti ohjeiden mukaan mutta persoonallista asiakaspalvelua jäin kaipaamaan. Lähdin myymälästä rumien ja näköalueeltaan huonojen lasien kanssa. Minulle nakeltiin niskoja. Olen sitä mieltä, vaikka asiakas olisi väärässä niin asiakas on kuitenkin kuningas tai kuningatar.
En Silmäasemalle enää palaa. Ilmeisesti rahantekeminen on pääasia ei silmälasit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän samanlainen kokemus. Vaihdoin ensimmäiset lasit sellaisiin, jotka eivät toimi minulla. Oli myymäläpäälikkö paikalla, kun valitin. Ymmärsin ehdot, Toisia lasia sovittaessa oli myyjä voinut antaa minulle parempaa palautetta ja miettiä, mitkä on hyvät lasit.
Olen käynyt Sellossa Esoossa Kasevalla, jossa todella jaksettiin paneutua siihen, mitkä ovat oikeat lasit juuri minulle. Spacesaversissä palvellaan myös hyvin ja hinnat on kohdillaan. Hyvä asiakaspalvelu on taidetta. Silmäasemalla toimitaan varmasti ohjeiden mukaan mutta persoonallista asiakaspalvelua jäin kaipaamaan. Lähdin myymälästä rumien ja näköalueeltaan huonojen lasien kanssa. Minulle nakeltiin niskoja. Olen sitä mieltä, vaikka asiakas olisi väärässä niin asiakas on kuitenkin kuningas tai kuningatar.
En Silmäasemalle enää palaa. Ilmeisesti rahantekeminen on pääasia ei silmälasit.Täysin samaa mieltä. Rahan teko on pääasia Silmäasemalla. Ei niin väliä asiakkaan toivomuksilla. Kunhan jotkut rillit nakkaa, ei niitten tartte olla asiakkaan valitsemat. Kunhan vähän siihen suuntaan.
Asiakkaat kun on niin yksinkertaisia. Höhlästä vedettäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel102950- 1172174
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei431574- 2601398
- 711033
Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47911Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77890- 55884
- 44795
Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä
Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to93736