Silmäaseman vaihtotakuu

vaikeaaon

Ostin halvimmat moniteholasit ja näihin piti hankkia tarpeeksi suuret kehykset.

En tottunut monitehoihin, koska lukualue oli pieni.

Halusin vaihtaa monitehot pelkkiin lukulaseihin ja tähän suostuttiin.
Olisin halunnut vaihtaa myös kehykset pienempiin, mutta tähän ei suostuttu.

Oli ihan myymäläpäällikkö palvelemassa, joten luulisi tietävän.

Minulle sanottiin, että en saa moniteholinssejä itselleni, jos näin kuvittelen. Sanoin etten halua niitä itselleni.
Sitten sanottiin, että ne menevät roskiin.

Miten se asia kuuluu minulle, mihin he tavaransa laittavat?

Mutta siis en saanut vaihtaa kehyksiä!?

Jälkeenpäin tämä päällikkö soitti minulle että jos ostan kahdet lasit, niin hän voi vaihtaa kehykset kaksiin halvempiin. Sanoin että otan pelkät lukulasit joten kauppoja ei syntynyt.

Kun hain silmälasit niin minulle sanottiin että nämä kehykset ovat kaikkein pienimmät ja pienempiä ei ole olemassakaan. No, kokeilin jo alkuvaiheessa pienempiä, joten täytyihän niitä olla - ne eivät vain olleet kelvollisia moniteholinsseihin.

Jotenkin vaikutti hämärältä koko touhu. Mistään hinnoista ei ollut puhetta minun puoleltani kehyksiin liittyen, mutta kehyksiä siis ei silmäasemalla saa vaihtaa ja piste.

4

7819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeaaon

      Näin Tyytyväisyystakuu toimii:
      1.Vaihdamme linssit tarvittaessa erilaisiin ja jos uudet linssit ovat kalliimmat, maksat vain erotuksen
      2.Linssit voidaan vaihtaa myös alkuperäisiin kehyksiin
      3.Linssit vaihdetaan samoilla voimakkuuksilla kuin alkuperäiset
      4.Vaihtaessasi kalliimpaan kehykseen, maksat vain erotuksen
      5.Tyytyväisyystakuu on voimassa yhden kerran, 3 kk lasien luovutuksesta
      6.Vaihtaessasi tuotetta, esitä aina asiakaskortti ja kuitti
      7.Tyytyväisyystakuu ei koske kadonneita silmälaseja
      8. Silmälaseja ei voi vaihtaa rahaksi
      9. Jos vaihdat silmälasisi edullisempiin, emme valitettavasti voi hyvittää erotusta



      Kohdassa 4 sanotaan, että kehykset voi vaihtaa kalliimpiin

      Kohdassa 9 sanotaan, että silmälasit (koskeneee myös kehyksiä?) voi vaihtaa myös halvempiin


      Nyt kun minulle on esitetty väitteitä, jotka ovat erilaisia kuin netissä lukemani, niin pääsemmekin kohtaan 5, jolloin minulle ei tarvitse enää kehyksiä vaihtaa!

      Onko tämä nyt hyvää mainosta?

    • vaikeaaon

      Olenko muuten ainoa, jolle ei ilmoiteta silmälasien saapumisesta? Menin paikan päälle kyselemään molempina kertoina ja silmälasit olivat siellä mutta niistä vain ei oltu viitsitty ilmoittaa.
      Ehkä pitäisi luottaa vain ja ainoastaan omiin vaistoihinsa eikä myyjien puheisiin.

    • kuuaurinko

      En ikinä mene enää Silmäasemalle laseja ostamaan. Se on vain rahanahne rosvofirma.
      Nyt anakin oli erittäin huono valikoima kehyksiä, ei mitään kauniita ja huh miten kalliita.
      kun menin vaihtamaan , sillä en nähnyt laseilla kunnolla, sain optikon tarkastuksen. Hän
      sanoi että pitäisi ottaa kallimmat linssit, tunsin olevani rikollinen kun vaihdoin lasit . Hätä
      päissäni sitten otin kehykset joista en pidä. Ne jää pitämättömäksi ja rahat menivät kankkulan
      kaivoon.

      • Anonyymi

        Vähän samanlainen kokemus. Vaihdoin ensimmäiset lasit sellaisiin, jotka eivät toimi minulla. Oli myymäläpäälikkö paikalla, kun valitin. Ymmärsin ehdot, Toisia lasia sovittaessa oli myyjä voinut antaa minulle parempaa palautetta ja miettiä, mitkä on hyvät lasit.
        Olen käynyt Sellossa Esoossa Kasevalla, jossa todella jaksettiin paneutua siihen, mitkä ovat oikeat lasit juuri minulle. Spacesaversissä palvellaan myös hyvin ja hinnat on kohdillaan. Hyvä asiakaspalvelu on taidetta. Silmäasemalla toimitaan varmasti ohjeiden mukaan mutta persoonallista asiakaspalvelua jäin kaipaamaan. Lähdin myymälästä rumien ja näköalueeltaan huonojen lasien kanssa. Minulle nakeltiin niskoja. Olen sitä mieltä, vaikka asiakas olisi väärässä niin asiakas on kuitenkin kuningas tai kuningatar.
        En Silmäasemalle enää palaa. Ilmeisesti rahantekeminen on pääasia ei silmälasit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe