Ostin halvimmat moniteholasit ja näihin piti hankkia tarpeeksi suuret kehykset.
En tottunut monitehoihin, koska lukualue oli pieni.
Halusin vaihtaa monitehot pelkkiin lukulaseihin ja tähän suostuttiin.
Olisin halunnut vaihtaa myös kehykset pienempiin, mutta tähän ei suostuttu.
Oli ihan myymäläpäällikkö palvelemassa, joten luulisi tietävän.
Minulle sanottiin, että en saa moniteholinssejä itselleni, jos näin kuvittelen. Sanoin etten halua niitä itselleni.
Sitten sanottiin, että ne menevät roskiin.
Miten se asia kuuluu minulle, mihin he tavaransa laittavat?
Mutta siis en saanut vaihtaa kehyksiä!?
Jälkeenpäin tämä päällikkö soitti minulle että jos ostan kahdet lasit, niin hän voi vaihtaa kehykset kaksiin halvempiin. Sanoin että otan pelkät lukulasit joten kauppoja ei syntynyt.
Kun hain silmälasit niin minulle sanottiin että nämä kehykset ovat kaikkein pienimmät ja pienempiä ei ole olemassakaan. No, kokeilin jo alkuvaiheessa pienempiä, joten täytyihän niitä olla - ne eivät vain olleet kelvollisia moniteholinsseihin.
Jotenkin vaikutti hämärältä koko touhu. Mistään hinnoista ei ollut puhetta minun puoleltani kehyksiin liittyen, mutta kehyksiä siis ei silmäasemalla saa vaihtaa ja piste.
Silmäaseman vaihtotakuu
5
9772
Vastaukset
- vaikeaaon
Näin Tyytyväisyystakuu toimii:
1.Vaihdamme linssit tarvittaessa erilaisiin ja jos uudet linssit ovat kalliimmat, maksat vain erotuksen
2.Linssit voidaan vaihtaa myös alkuperäisiin kehyksiin
3.Linssit vaihdetaan samoilla voimakkuuksilla kuin alkuperäiset
4.Vaihtaessasi kalliimpaan kehykseen, maksat vain erotuksen
5.Tyytyväisyystakuu on voimassa yhden kerran, 3 kk lasien luovutuksesta
6.Vaihtaessasi tuotetta, esitä aina asiakaskortti ja kuitti
7.Tyytyväisyystakuu ei koske kadonneita silmälaseja
8. Silmälaseja ei voi vaihtaa rahaksi
9. Jos vaihdat silmälasisi edullisempiin, emme valitettavasti voi hyvittää erotusta
Kohdassa 4 sanotaan, että kehykset voi vaihtaa kalliimpiin
Kohdassa 9 sanotaan, että silmälasit (koskeneee myös kehyksiä?) voi vaihtaa myös halvempiin
Nyt kun minulle on esitetty väitteitä, jotka ovat erilaisia kuin netissä lukemani, niin pääsemmekin kohtaan 5, jolloin minulle ei tarvitse enää kehyksiä vaihtaa!
Onko tämä nyt hyvää mainosta? - vaikeaaon
Olenko muuten ainoa, jolle ei ilmoiteta silmälasien saapumisesta? Menin paikan päälle kyselemään molempina kertoina ja silmälasit olivat siellä mutta niistä vain ei oltu viitsitty ilmoittaa.
Ehkä pitäisi luottaa vain ja ainoastaan omiin vaistoihinsa eikä myyjien puheisiin. - kuuaurinko
En ikinä mene enää Silmäasemalle laseja ostamaan. Se on vain rahanahne rosvofirma.
Nyt anakin oli erittäin huono valikoima kehyksiä, ei mitään kauniita ja huh miten kalliita.
kun menin vaihtamaan , sillä en nähnyt laseilla kunnolla, sain optikon tarkastuksen. Hän
sanoi että pitäisi ottaa kallimmat linssit, tunsin olevani rikollinen kun vaihdoin lasit . Hätä
päissäni sitten otin kehykset joista en pidä. Ne jää pitämättömäksi ja rahat menivät kankkulan
kaivoon.- Anonyymi
Vähän samanlainen kokemus. Vaihdoin ensimmäiset lasit sellaisiin, jotka eivät toimi minulla. Oli myymäläpäälikkö paikalla, kun valitin. Ymmärsin ehdot, Toisia lasia sovittaessa oli myyjä voinut antaa minulle parempaa palautetta ja miettiä, mitkä on hyvät lasit.
Olen käynyt Sellossa Esoossa Kasevalla, jossa todella jaksettiin paneutua siihen, mitkä ovat oikeat lasit juuri minulle. Spacesaversissä palvellaan myös hyvin ja hinnat on kohdillaan. Hyvä asiakaspalvelu on taidetta. Silmäasemalla toimitaan varmasti ohjeiden mukaan mutta persoonallista asiakaspalvelua jäin kaipaamaan. Lähdin myymälästä rumien ja näköalueeltaan huonojen lasien kanssa. Minulle nakeltiin niskoja. Olen sitä mieltä, vaikka asiakas olisi väärässä niin asiakas on kuitenkin kuningas tai kuningatar.
En Silmäasemalle enää palaa. Ilmeisesti rahantekeminen on pääasia ei silmälasit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän samanlainen kokemus. Vaihdoin ensimmäiset lasit sellaisiin, jotka eivät toimi minulla. Oli myymäläpäälikkö paikalla, kun valitin. Ymmärsin ehdot, Toisia lasia sovittaessa oli myyjä voinut antaa minulle parempaa palautetta ja miettiä, mitkä on hyvät lasit.
Olen käynyt Sellossa Esoossa Kasevalla, jossa todella jaksettiin paneutua siihen, mitkä ovat oikeat lasit juuri minulle. Spacesaversissä palvellaan myös hyvin ja hinnat on kohdillaan. Hyvä asiakaspalvelu on taidetta. Silmäasemalla toimitaan varmasti ohjeiden mukaan mutta persoonallista asiakaspalvelua jäin kaipaamaan. Lähdin myymälästä rumien ja näköalueeltaan huonojen lasien kanssa. Minulle nakeltiin niskoja. Olen sitä mieltä, vaikka asiakas olisi väärässä niin asiakas on kuitenkin kuningas tai kuningatar.
En Silmäasemalle enää palaa. Ilmeisesti rahantekeminen on pääasia ei silmälasit.Täysin samaa mieltä. Rahan teko on pääasia Silmäasemalla. Ei niin väliä asiakkaan toivomuksilla. Kunhan jotkut rillit nakkaa, ei niitten tartte olla asiakkaan valitsemat. Kunhan vähän siihen suuntaan.
Asiakkaat kun on niin yksinkertaisia. Höhlästä vedettäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898