Jumalaa ja Jeesusta ei ole.

Rahaakolehtiin

Pelkkää valhetta.

42

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valheita

      Papitkin tunnustavat epäuskonsa.

    • 12___13

      Miksi uskoisin väitteesi?

      • jumalansyöjä

        Miksi uskoisin valheesi.


      • 12___13

        "Miksi uskoisin valheesi. "

        Mistä oikein puhut?

        Ilmeisesti et osaa todistaa omia väitteitäsi, kun kiemurtelet eteenpäin kuin pieni mato.


      • matomatalanauraa
        12___13 kirjoitti:

        "Miksi uskoisin valheesi. "

        Mistä oikein puhut?

        Ilmeisesti et osaa todistaa omia väitteitäsi, kun kiemurtelet eteenpäin kuin pieni mato.

        Todista itse hulluutesi, minä sen jo tiedän.


      • Terv.Mirka

        Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi.

        Miksi uskoisin jumalan olevan?

        Miksi sinä uskot jumalaan?


    • Aloittaja kuitenkin miettii jo.
      On monia jotka eivät vielä sitäkään
      Jostakin on aloitettava

      • valopalloroska

        Mietitkö sinä miksi maksat olemattomasta edusta, jota et voi lunastaa.


    • Kielto on hyvä aloitus. Kun loputtomasti kieltää joutuu vähin erin miettimään mitä tuli kieltäneeksi ja miksi. Toistaiseksi se näyttää olevan hämärän peitossa. Tietenkin aloittaja tietää omat mielikuvansa, mutta onko hän niitä jotka kieltävät omat mielikuvansa.
      Jää nähtäväksi?

      • enminääää

        Uskovaiselle kyllä ja ei, vaihtaa omanedun nimissä paikkaa.


    • Juhani_Jankkaaja

      Onhan - onhan - onhan.

    • luetunYmmärtäminen

      Aivan oikein, sanaleikkiä vain en heti huomannut Fingerporia parhaimmillaan.

      Jumalaa ja Jeesusta ei ole. Sisältää täydellisen valheen.

      • sisäpiiriläinen

        Juupas, eipäs, kunhan edut ja rahavirtaa.


    • uskonettäon

      Mulle Jumala ja Jeesus ovat molemmat tehneet mulle hyvinkin selväksi että He ovat totta mutta mun kokemukset tekee siittä olemassaolosta todisteen vain minulle.voin tietty uskoani kertoa eteenpäin mutta harvemmin sen teen.vain harvoin kerron niinkin aroista asioista kun olen saanut todistuksen.Mun on hyvä olla kun voin olla varma etten usko turhaan.ja harmittaa niiden kaikkien puolesta ketkä ovat noin varmoja ettei ole olemassa kun itse tietää että on.Mut ketään ei saa pakottaa uskomaan eikä voikkaan.mut aina voi asioista keskustella.

      • minultapuuttuu

        Hipit olisivat ikionnellisia tunnetilastasi ilman ulkoista stimulanttia.


      • Terv.Mirka

        "" mun kokemukset tekee siittä olemassaolosta todisteen vain minulle ""

        - Kaikki todisteet ovat vain hallitsematonta mielikuvitustasi. Mieti tarkkaan kokemuksiasi, älä huijaa itseäsi.


      • Joku4231

        Siis uskoisitko siihen, että sanoisin että minun huoneessani olisi läpinäkyvä pinkki yksisarvinen joka paskoo sateenkaaria ja osaa luoda planeettoja. Uskot yliluonnollisiin asioihin. Miksi sitten jumala loi meidät? Eikös se oli aika narsistista...


    • JumalaAuttaa

      Jumala armahtaa sinutkin:)

      • minäkinuskoisin

        Kun saisin jotain konkreettista.


      • eitarviuskoa
        minäkinuskoisin kirjoitti:

        Kun saisin jotain konkreettista.

        Kun saat jotain konkreettista tiedätkö varmuudella että sinähän sen itse sait aikaan.
        Tietenkin sinä, sinähän sen kokemuksen koit saaneesi.
        Yritän toisin päin:
        Kaverisi saa jotain konkreettista, miten tiedät hänen saneen jotakin muutoin kuin oman ymmärryksesi avulla.
        Käsitteet sanat, Jumala, ilmiöt eli havainnot ovat omassa mielessäsi.

        Aloittajan mielessä on Jumala Jeesus valheet konkreettisesti. Miten hän saisi ne tänne tekstinä ilman omaa mieltään?
        Jos Jumala tai Jesus ei ole mitään. Valhe kuitenkin usein tunnistetaan, miten se eroaa muista tai kokemuksista tai käsitteistä


      • kenhyötyy
        eitarviuskoa kirjoitti:

        Kun saat jotain konkreettista tiedätkö varmuudella että sinähän sen itse sait aikaan.
        Tietenkin sinä, sinähän sen kokemuksen koit saaneesi.
        Yritän toisin päin:
        Kaverisi saa jotain konkreettista, miten tiedät hänen saneen jotakin muutoin kuin oman ymmärryksesi avulla.
        Käsitteet sanat, Jumala, ilmiöt eli havainnot ovat omassa mielessäsi.

        Aloittajan mielessä on Jumala Jeesus valheet konkreettisesti. Miten hän saisi ne tänne tekstinä ilman omaa mieltään?
        Jos Jumala tai Jesus ei ole mitään. Valhe kuitenkin usein tunnistetaan, miten se eroaa muista tai kokemuksista tai käsitteistä

        Uskotko sinä kirjoitettua tekstiä varauksetta?
        Ääni ja värivideo kertovat enemmän.


      • nää_on_näitä
        kenhyötyy kirjoitti:

        Uskotko sinä kirjoitettua tekstiä varauksetta?
        Ääni ja värivideo kertovat enemmän.

        Kun mikään ei ole missään ennen kuin sinulla on siitä mielikuva, ajatus , kokemus. Heti kun sinulla on ajatus kuun näkymättömästä puolesta silloin se ON sinulla Samoin kaikki muu, vain oma ajatus voi olla oma, videosta, tekstistä, tunteesta jne....

        Ylempänä hyvin sanottu;
        uskonettäon
        21.2.2017 15:22

        Uskoa, ajatusta, mielikuvaa voi kuvailla mutta kukaan ei näe toisen ihmisen ajatusta. Aloittaja kuvailee omaa ajatustaan, tietenkin


    • totta-maar

      Psalmi 53:2
      "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole jumalaa".

      • aivotratkaisevat

        Ateisti sanoo aivoillaan, mitään jumalaa ei ole.


      • Terv.Mirka
        aivotratkaisevat kirjoitti:

        Ateisti sanoo aivoillaan, mitään jumalaa ei ole.

        Ateistille jumala on uskon puutetta. Todisteita jumalasta ei ole, miksi siihen pitäisi uskoa?


    • uskoonlahajasinulleotase

      Sinua ei ole ilman Jumalaa. Ilman Jumalaa sinun elämäsi ja olemassa olemisesi on ---- niin kuin itse sanoit ---- Pelkkää valhetta.

      • rahojaniettevie

        Minä tiedän valehtelijoista, tiedätkö sinä.


    • Jokaisellaomansa

      Jumalasta en tiedä,mutta Jeesus on todistettavasti elänyt.
      "Hädässä Jumala tunnetaan."Kuka on sinun Jumalasi.Kysytään hädän hetkellä.

      • pätevämpiauttaa

        Jeesus oli aikansa mielipuoli, uskoi olevansa jumalan poika.
        Hädästä pyritään selviytymään, jos ennakointi ei auta.


    • Sigulöhöröngölö

      Tuosta asiasta voisi sanoa, juupas, tai eipäs. Mutta aijon perustella oman jumalani olemassa olon muutamalla ajatuksella.
      On kuitenkin hyvin vähän asioita joille ihminen itsessään mitään voi, ne vain tapahtuvat ihmisen tahdosta riippumatta. Tarkoitan tällä esm sitä, että emme voi itse estää esim sitä kun sairastumme tai kuolemme. Emme ole voineet valita sitä itse millaisina olemme tänne syntyneet ja kasvaneet ja millaisia olemme ulkonäkömme puolesta ja kuinka lahjakkaita olemme, esm nämä asiat hoitavat meidän ulkopuoliset tahot eli se Jumala jonka yhteydessä me kaikki ihmiset elämme ja kuolemme. Minun Jumalani joka on elämä itsessään, antaa minulle kaikki tarpeeni niin kuin sinullekkin esm ruuan. Ruoka tulee kuitenkin sinulle maan viljeliöitten ja muitten elintarvike ketjussa olevien ammatti henkilöitten kautta. Mutta tämä elämän eli JUmalan anti ei ruokkisi ihmistä, ellei maapallon olo suhteet olisi kaikelle kasvulle otolliset. Näin me siis olemme meitä korkeamman tahon, eli elämän hoidossa niin ihmiset kuin eläimetkin.
      Muista siis kun seuraavan kerran jotain syöt tai juot niin se on sinulle elämän eli Jumalan lahjaa kuten muillekkin ihmisille.
      Kristittyjen Jumalasta en tässä yhteydessä mene sanomaan mitään. Heidän Jumal kuvaansa on käännelty ja väännelty niin paljon, että se on johtanut vain muutamien tahojen valta pyrkimyksen aseeksi kristityjen Jumala, Kristittyjen Jumala on muotoiltu paikoin raamatussa sadistiksi ja mahdollisimman julmaksi syntis parkaa kohtaan. JUlmaahan kyllä elämä itsessäänkin on hyvin monille täällä maapallolla on tauteteja, nälkää ja pahuutta, mutta tämän Jumalan yhteyteen meidät on otettu ja siinä meidän on elettävä.

      • valitseoikein

        Vanhemmat päättävät millainen kakarasta tulee.


      • Yksi-usko

        Ainakin minun Kakarastani tulee märkä ja ripulinen. Raamattu antaa vapaan tahdon päättää asioistaan sanotaan. Osaan ja saan päättää kakkani muodon. en ole valeateistin orja. Vaan uskossa ja SORJA


    • Yksi-usko

      Aloittaja elää täydellisessä valheessa. Jumala on ja Jeesus on myös Jumala.

      • eiminunperimässä

        Sinä elät perinnöllisessä mielisairaudessa, jonka nimi on uskonto.


      • Yksi-usko

        Kuten sanoin " Jumala on ja Jeesus on myös Jumala." sehän on valetta, aina


    • Brina

      Jumalaa ei ole olemassa, mutta Jumala on Itse Olemassaolo (vähintään tämä ilmennyt ja koko ajan muuttuva maailmankaikkeus, mutta oletettavasti enemmän, loputtomasti). Tätä ei tarvitse uskoa, mutta se selviää jokaiselle ennen pitkää (ei ehkä tässä elämässä, mutta Jumalalta ei aika lopu, koska on Ajaton,Ikuinen, Loputon olematon ja olemassaoleva).

      Jeesus ei ole nyt enää ihmisenä, mutta hän kyllä oli pari tuhatta vuotta sitten täällä ihmisenä... Tosin hän voi olla jossakin uudessa kehossa täällä keskellämme tietämättämme). Se mikä ja kuka on hänen "sielu-identiteettinsä" eli todellinen "nimensä" on edelleen ja on ollut olemassa aina "aikojen alusta" lähtien....niin kuin kaikkien meidän muidenkin sielu!

      Yhtäkään sanaani ei tarvitse kenenkään uskoa, koska jokaisella on mahdollisuus saada oikeaa tietoa kaikesta, jos haluaa ( ja uskaltaa) etsiä sitä jo nyt tämän elämän aikana. Jokaisella on sisäsyntyisenä ja hiljaisena , "pakottavana" haluna tietää kuka, mitä ja miksi on olemassa. Siksi kyselemme, väittelemme näkemyksistämme, epäilemme ja uskomme kaikenlaista, mutta se on varmaa, että ennen pitkää löydämme etsimämme!

    • hihatheilumaan

      Miksi ihmiset uskovat?- tekevät kurjuudesta siedettävää.

    • Näkiä

      Kirjoituksen alottaja ei varmaan ole olemmassa, koska hän väittää ettei Jumalaa ja Jeesusta ole.
      Eikä tätä koko maailmaa ole olemmassa.

    • ughtfrf5

      herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen (((aivopestyille))) Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

    • totta-puhut

      Todistettavissa oleva evoluution kulku kertoo tosiasiat. Uskonto (satukertomukset) ovat juurikin satuja.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2914
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      412
      2812
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      2014
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1834
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1785
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1602
    Aihe