Sanoin, että fundishörhöjen kommentit tulisivat kiihtyvällä vauhdilla radikalisoitumaan mitä lähemmäksi tulemme 1.3.2017 ja tasa-arvoisen avioliittolain voimaan tuloa.
Nyt kun lukee mm. tätä palstaa, niin niinhän tässä on käynyt. Ja kiihtymiselle on vielä parikymmentä päivää aikaa: ennen 1.3.2017 tulemme näkemään oikean ilotulituksen fundishörhöjä oksentamassa mielipahaansa tälläkin palstalla.
Ja sitten tulee 1.3.2017 ja tasa-arvoinen avioliittolaki. Tämän jälkeen moni fundishörhö tekee surutyön ja, toivottavasti, jatkaa elämässään eteenpäin.
Mitä minä sanoin.
3
99
Vastaukset
..."ennen 1.3.2017 tulemme näkemään oikean ilotulituksen fundishörhöjä oksentamassa mielipahaansa tälläkin palstalla"...
Toden totta. Sateenkaarenväreissä kuitenkin mennään. Toivottavasti eivät kaikki fundikset repeä kappaleiksi piehtaroidessaan päättömästi päänsisäisissä ahdistuksissaan. Valitettavasti moni fundis on jo terveytensä tämän vuoksi menettänyt. Sitä säälin. Turhaan!Pyhän.Hengen.puhetta,
eiköhän ne siitä pikku hiljaa tasaannu maaliskuun jälkeen :) ...tässä asiassa.
Kiimaantuvat sitten jostan muusta. Veikkaan että eutanasiasta ja/tai abortista.
- dghjgh
Ulkoministeriö julkaisi uuden Tom of Finland emojin. Valittakaa aitoavioliittolaiset. T of F elokuva teattereihin 24.2., sai kv. kriitikkopalkinnon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358