No huh huh! Tässä on kyllä sellainen salaliitto että oksat pois!!!
http://www.secretsofthefed.com/is-the-dead-challenger-crew-still-alive-and-well/
Challenger miehistö ei kuollutkaan!!!!!!!
14
418
Vastaukset
Aloitusviestin aihe on hyva, ja se on yksi kymmenista tuhansista paljastetuista huijauksista parinsadan vuoden aikana.
Katselin tuossa vanhoja Stan Laurel komedioita ennen kuin han alkoi tehda leffoja Paksukaisen kanssa. Ei niissakaan vaiteta, etta ne ovat totta, ne vain ovat olemassaolevia leffoja. Samalla tavalla Challenger ja kymmenet tuhannet muut huijaukset eivat suoraan vaitakaan, etta ne ovat totta, ne ovat vain olemassaolevia leffoja, kertomuksia, valokuvia ja maalauksia, joita on tehty jo satoja vuosia.
Ainoa asia, mika erottaa Stan Laurelin komediat ja vastaavat fiktioleffat Challenger huijauksista ja muista vastaavista petkutuksista, on se, etta Challengerit jne. kerrotaan uutisissa, mista paasemmekin siihen, etta uutiset ovat samanlaista fiktiota siina missa Hollywoodleffatkin, eika tama kommenttini ole sarkasmia, vaan kuten joku on sanonut, etta han luottaa enemman joulupukin olemassaolon tarinaan kuin minkaan mediauutistoimittajan yhteenkaan tarinaan.- EriIhmisetKuvissa
Niin, ei Turkukaan ole totta, se on vain komedia.
Tai tragedia niille jotka siellä asuu.
Kun katsoo noita neljää kuvaa ja kiinnittää huomiota kasvojen yksityiskohtiin löytyy jokaisesta eroavaisuuksia jotka ei selity iän muutoksilla. Leuasta, korvista, nenästä.
Olisi outoa että jos ne olisi kauneusleikkauksen tuotetta, mutta silti olisi jätetty pääosin alkiperäisen näköiseksi.
Päätelmä tästä on ennemmin se että etsimällä etsien on aina mahdollista löytää jonkin ihmisen näköinen toinen ihminen. Itse olen tavannut useamman täysin tuntemattoman jotka ovat pääosin itseni näköisiä. Osa näistä ulkomailla.
Ei se ole tavatonta.
Sosiaalimediakin kertoo nykyisin usein mitenkä kaksi tuntematonta tapaa ja huomaa olevansa saman näköisiä. - tfhxh
noi challenger luotaimen miehistöjen kaksoisolennot on saman nimisiäkin viel ku challenger miehistä. ja kyllä tyhmempikin näkee et ne on päivän selvästi samoja tyyppejä
Mina menin videokuvaamaan Turun Keskiaikamarkkinoita kaksi kertaa, vuonna 2009 ja 2010, ja toisella kerralla (en muista kummallako kerralla) poliisit olivat minua vastassa Turun juna-asemalla, kun tulin junasta ulos, ja poliisit pidattivat minut yli tunniksi Turun poliisiasemalle kuulusteluun, jossa he kysyivat, etta miksi saavuit Turkuun, ja miksi sinulla on videokamera mukanasi?
Vastasin, etta saavuin Turkuun kuvaamaan Turun Keskiaikamarkkinoita. niin kuin oikeasti teinkin. Poliisit pidattivat minut ehka siksi, etta Turkua ei ole olemassakaan siella missa sen karttojen mukaan vaitetaan olevan, ja poliisit halusivat estaa minua saamasta selville Turun oikeaa sijaintia, joka on 120,000 km paassa Suomen lounaisrannikosta Antarctican tuolla puolen, jonne juna oli minut muutamassa tunnissa kuljettanut jonkin ulottuvuusportin kautta. Tai sitten poliisit olivat pidattaneet minut siksi, etten olisi saanut selville Turun Keskiaikamarkkinoista sellaista seikkaa, etta Turun Wanhalle Suurtorille tulee joka kesa oikeasti aikakoneella keskiajan porukkaa 1300-luvun Turusta keskiaikaisine vaatteineen ja puhetyyleineen.
Junan kyljessa saattaa kylla lukea, etta "Turkuun", koska eihan junan kyljessa voi lukea, etta "120,000 kilometrin paassa sijaitsevaan Kopioulottuvuuden Turkuun Antarctican tuolle puolen", koska junamatkustajat eivat suostuisi sellaisessa junassa matkustamaan.- tmauprphaaja
Tämä on kyllä outoa
Junan kyljessa ei voi myoskaan lukea, etta "Turkuun, jonka Wanhalle Suurtorille saapuu joka kesa aikakoneella keskiajalta neljaksi paivaksi porukkaa 1300-luvun Turusta keskiaikaisine vaatteineen ja puhetyyleineen", koska sellaisessa junassa ei kukaan suostuisi matkustamaan.
- fgsddr
eikä saavu :D mistä sä niin päättelet? en halua loukata mutta ootko vetäny psykedeelejä?
- EnSittenKoskaan
Minä en ainakaan suostu matkustamaan junassa jossa lukee "Turkuun".
- hyijolkoon
EnSittenKoskaan kirjoitti:
Minä en ainakaan suostu matkustamaan junassa jossa lukee "Turkuun".
Minä kieltäydyn matkustamasta Helsinkiin.
Se on typerä paikka ja kaikenlisäksi ruma.
Taman seuraavan linkin mukaan Turun Wanhalle Suurtorille saapuu kylla keskiaikaporukkaa joka kesa neljaksi paivaksi.
http://keskiaikaisetmarkkinat.fi/Ostin kesalla 2010 Turun Keskiaikamarkkinoilta Hullun paperit, joita siella myytiin eraassa myyntikojussa. Hullun paperin ostaja sai itse paattaa, etta minkalainen hullu on, ja myyja sitten kirjoitti paperiin ostajan pyytaman diagnoosin. Itse pyysin, etta kirjoita siihen, etta olen Tutkimusmatkailijahullu.
Turun Keskiaikamarkkinoille voisi menna myos kaupittelemaan vaikka Itsenaisyysjulistuksia. Suosittelen Turun Keskiaikamarkkinoille menoa kaikille, koska fiilikset siella ovat hyvin vapauttavia. Itse kylla uskon, etta ainakin jotkut niista keskiaikaisiin vaatteisiin pukeutuneista tuhansista ihmisista siella festivaalilla ovat oikeasti matkustaneet aikakoneella 1300-luvun Turusta nykyaikaan.- UskonsaKullakin
Minä taas uskon menninkäisiin ja tonttuihin. Uskon myös että lehmät oikeasti lentävät aina kun silmä välttää.
- nilsiännälviä
UskonsaKullakin kirjoitti:
Minä taas uskon menninkäisiin ja tonttuihin. Uskon myös että lehmät oikeasti lentävät aina kun silmä välttää.
Usko vaan mutta älä tule sitä tänne paasaamaan.
Tää ei ole uskontopalsta
Uskonnonvapauslain nojalla saa tietenkin uskoa menninkaisiin, tonttuihin, aikamatkustamiseen, kopioulottuvuusmatkustamiseen Antarctican tuolle puolen jne. Lentavista lehmista on valokuvatodisteita seuraavassa linkissa, tosin kukaan ei vaita, etta ovatko kuvat aitoja tai fiktiota, jokainen saa itse paatella:
https://www.google.bg/search?q=flying cow twister&hl=en&biw=1024&bih=615&site=webhp&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjdgM6npoDSAhVHwxQKHYQbA80Q_AUIBigB
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173886
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731577Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231057- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800