Miksi alaikäinen saa olla clubilla ja vielä kassalla myymässä kun sinne ei saisi alaikäiset mennä?
Alaikäinen club b52
17
2351
Vastaukset
- Fantastista
Valvonnan alaisena alaikäiset saa myydä alkoholia. Seuraava kysymys?
- Raivo_Raitis
Mites humalaisille myynti?
- Anonyymi
Mitenkäs sen valvonnan laita on..
- varmaanni
se kysyy jotain kepusta ku sillä on angsti päällä
- Lep__
Tää club on ihan hassu paikka muutenki kavereilla älyttömiä porttikieltoja välillä. Vaikka ei mitään erikoista ole tehneet. Pitäis käydä isommissa kaupungeissa niin silmät aukenis
- Hahahahaha
Jumalauta oon elinkautinen :D
- Lep__
Hehee varmaaa clubi ostanu tän pizzerian ku koko apina lauma kävelee viattomien romaaneide perässä syömää ja takas pitäis ruoka tauon raasut ,:)
- Anonyymi
Ähtäri on kaikkien mahdollisuuksien kaupunki
- Anonyymi
se riippuu niin alaikäisestä, varsinkin, jos ei oikein ole tietoa, onko tyttö vai poika?
- Anonyymi
mikä siinä on, ettei Luojan luomat vehkeet käy ?
- Anonyymi
Siellä muutenki sellasia partapellejä ovella jotka luulee voivansa tehä mitä vaa "järjestyksenvalvoja pinssi"paidassa,onha se kova juttu😂😂 muutenki epäammattimaisia...
- Anonyymi
Kortti taskussa se riittää
- Anonyymi
Täähä o iha perus juttu jokapaikassa
- Anonyymi
Pakko se on aloittaa aikaisin, että ehtii
- Anonyymi
älä huoli, nyt siellä ei hillu ennää kukkaan :D
- Anonyymi
Sehän lopetaan koko pulju
- Anonyymi
Mukava murre.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497