Nostan Filosofian Maisterin, Reservin Luutnantin ja Kolmen Vapaudenristin Miehen Unto Varjosen Urho Kekkosta merkittävämmäksi poliitikoksi.
Varjosen suurin ansio oli äärivasemmistoa vastaan käyty "Jo Riittää" kampanja. Varjonen oli K.A.Fagerholmin hallituksen 1948-1950 salkuton ministeri.
Tätä Fagerholmin hallitusta Kekki yritti kaataa neuvostoliittolaisten ja kommunistien kanssa. Tästä sai alkunsa Maalaisliitto-Keskustan räävitön konttaaminen.
Silmääkään räpäyttämättä
9
166
Vastaukset
- Kun.muistat.noin
Olitko jo aikuinen silloin?
Tuo nikillään alapäätäni himoitseva näkyy taas luulleen sinua minuksi, etkä ole häntä oikaissut. Pyydän, että ilmoittaisit hänelle selvästi, että et ole minä. Käsittääkseni sinulla ei pitäisi olla tarvetta ottaa kunniaa minuksi luultuna. Tuskinpa oikaisusi auttaisi, kun tuo todellisuuden rajat jo aikoja sitten ylittänyt elää vain minusta ja minulle, mutta mielikseni tekisit niin edes kerran!
Ps. Sanomastasi olen kyllä paljolti samaa mieltä kanssasi, ja olen tuota itsekin joskus vuosia sitten tuonut täällä esille, mutta pitemmän kaavan mukaan, kun tapanani on aina esittää mielipiteelleni laajemmat perustelut.Joskus alkuaikoina kun täällä aloin viihtymään yritin oikaista tuota "Johtajaa". Havaitsin sen vaan täysin turhaksi. Ainoa mitä sille kannattaa sanoa on vastata samalla mitalla sen törkyyn.
Palsta kyllä siistiytyisi huomattavasti jos tänne tulisi rekisteröitymispakko.- Osmium2
Kas, kas munakarva-au on herännyt koomasta. Onko äpärä jo kammannut karvansa?
- rötösherratkiinni
Jo riittää Kekkonen ,valitse Vennamo.SMP sirkka,,minä ja pekka vaalislogan 80 luvulta.
Aikoinaan kylähulluina pidetyt valtakunnan viimeiset "toisinajattelijat" Vennamo, Ehrnroth, Junnila ja Pitsinki ansaitsisivat virallisen tunnustuksen valtiovallalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564