S Niinistö arvosteli puolueita ,IPUa lukuunottamatta, lepsusta toiminnasta talouskriisin suhteen. Tämä on oikein mutta mitä Niinistö itse tekisi? Kaikkihan ymmärtävät että velaksi ei taloutta saa kuriin vaan seuraa konkurssi. EU-jäsenenä Suomella ei ole paljon mahdollisuutta tehdä toisin kuin muut maat. Kun EU ja EKP jakaa yrityksille ilmaista rahaa ostamalla joka vuosi niiden velkakirjoja biljoonalla ja pyörittää keinotekoista inflaatiota samoilla summilla niin eihän se kansantaloutta paranna vaan vain yritysten ja keinottelijoiden vaurastumista. Homma tehdään koko kansan rahoilla ja kansantalous jatkaa entistä surkeampaan suuntaan.
Kun Niinistö oli jonkin aikaa EUn investoinipankin johdossa niin hän itse olisi pystynyt tekemään muutoksia näihin toimiin joilla Euroopan alasajo toteutettiin. Olisi pitänyt ehdottomasti estää ne valtavat turhat investoinnit joihin rahojamme syydettiin. Nyt Suomen hallituskin tekee sitä samaan malliin. Tällaiset hassut puoluejohtoiset projektit kuten Talvivaara ja muut kaivokset, ydinvoimalat,bioenergialaitokset ja monet pienet persläpiprojektit syövät valtion,kuntien ja ihmisten rahat tyhjiin ennenkuin mitään tuloja voikaan tulla. Tukiaiset ovat se hulluus joilla ei ole järkeä. Niihin rahat ryöstetään kansalaisilta tavoilla jotka eivät kuulu järkevään valtioon. Jossain kommunistivaltiossa täälainen on tapana. Kiinaako vai Pohjois-Koreaa Suomessakin jo matkitaan ja kehutaan kun lakien vastaisesti sosialisoidaan tavallisten ihmisten omaisuutta suureneville yrityksille ja niiden omistajille. Tämä ei pääty hyvin eikä valtion johdossa enää kukaan välitä mitään mistään. Tämän vuoksi me ipulaiset perustimme puolueemme. Emmekä turhaan. Nyt kaikki ajattelevat kansalaiset jo käsittävät että tarvitsemme oikean puolueen eduskuntaan ajamaan kansakunnan etuja yritysmafiaa vastaan.
Niinistö on jäävi
osasyyllinen
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu685708Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274717Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182956- 1772357
- 172016
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1601987- 1011460
- 681174
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171146Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771038