Vaalivalmistelut käynnissä Venäjällä

Venäjän presidentinvaalien valmistelut ovat käynnistyneet ihan normaalilla tavalla. Toisinajattelijat laitetaan oikeuden eteen tekemättömistä rikoksista, jotta he eivät siten voi olla kelvollisia ja hyvämaineisia ehdokkaita. Sotahullu Staputler käyttää tätä varmaa tekniikkaa turvatakseen uudelleenvalintansa.

Ainahan Venäjällä on näin menetelty. Ensin otetaan sopiva syyllinen kiinni, ja sen jälkeen keksitään tarkoitukseen sopiva rikos. Näin meneteltiin kommunistihallinnon aikana, eikä tahti näytä juuri muuttuneen. R*ssä on R*ssä vaikka sitten voissa paistaisi.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201702082200067217_ul.shtml

2

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeAvarakatseinen

Myös MTV-uutiset juuri esitteli listan kuvien ja filminpätkien kanssa "kilpailevista" ehdokkaista. Täytyy olla kuolemaa pelkäämätön .... MIES-henkilö, joka ehdokkaaksi ilmoittautuu. Naisia ei ole vielä? listattu, mutta naistoimittajia listitty.
      Ei tätä Putinia saada sen enää pois vallasta sen venäläisen "ohjatun demokratian" keinoin.
      Toivottavasti kuolo korjaa! Vaan turha kai sekin toive. Jumala ei huoli ja Saatana (joka saapui Moskovaan) ei pidä kiirettä: So = Karjalan ja muiden NL:n ryöstämien alueiden palautusneuvottelut lykkäytyvät. Toisaalta .... 1991, jne....

• SeAvarakatseinen

Ja eikös vaan vaalivalmistelut ulottunut tänne Suomen ITÄ-rajan tuntumaan:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201702152200071333_ul.shtml

"Hudilainen siirtyi syrjään Karjalan tasavallan johdosta" Onpahan taas "kauniisti" kirjoitettu. Kukas R Y S S Ä olisi ennenkään "siirtynyt" syrjään? Eipähän noita taustoja tiedetä eikä kerrota, miksi on SIIRRETTY = Vl.Putin on siirtänyt!

http://karjalansanomat.ru/uutinen/karjalan-päämies-erosi-virastaan
      Eipä ole kukaan paikallinen vielä uskaltanut kommentoida. klo 23.50

Mitähän Siellä rajan takan nyt ryhdytään ulosmittaamaan? Ilmeisesti samaa mitä ennenkin = toisinajattelua?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4763
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      513
      2499
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2087
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2009
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1606
    6. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      18
      1566
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      110
      1086
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      874
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe