"Ja peto,joka on ollut ja jota ei enää ole,on itse kahdeksas ja on yksi noista seitsemästä ja menee kadotukseen"( Ilm. 17:11).
"Sillä oli 10 sarvea ja 7 päätä...Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun,mutta sen kuolinhaava parantui" (Ilm.13:1-3).
7 päätä ovat saman valtion presidenttejä,pääministereitä,kukin vallassa vuorollaan.Yksi heistä on peto,jonka nimen luku on 666.
Tuleva peto haavoittuu virassa ollessaan niin pahasti,että joutuu luopumaan vallasta.Hänen tilalleen valitaan uusi presidentti.
Tuleva peto paranee kuitenkin kuolettavasta haavastaan ja hänet valitaan toistamiseen valtaan.Hän on nyt 8:s presidentti yksi noista seitsemästä päästä ja hänestä tulee toisella kaudella presidenttinä,pääministerinä ollessaan peto,jonka nimen luku on 666.
Pedolla,presidentillä,tulee olemaan määräysvallassaan valtakunta johon kuuluu 11 valtiota.Pedon eli jonkin valtion presidentin oma valtio ja 10 valtiota,sarvea pedon päässä,jotka luovuttavat valtansa pedon määräysvaltaan.
Peto joka tulee on jonkin valtion presid., päämist
88888888
2
65
Vastaukset
Peto,jolle pimeyden henki antaa valtansa tekee elämän vaikeaksi niille,jotka eivät suostu kumartamaan häntä.
- hiihtomäentie
Pedolla on oleva valtakunta.Pedon valtakunta ei ole peto.Kuten esim. EU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222