Keneltä julkkisnaiselta ottaisit paskat suuhun ja söisit ne?
Kysymys kaikille
6
175
Vastaukset
en keltään
- suklaatasuuhun
Taidat olla aika outo ja epänormaali tapaus, ku et ymmärrä ihanan "suklaaherkun" päälle mitään.
- buuaaahahahaha
suklaatasuuhun kirjoitti:
Taidat olla aika outo ja epänormaali tapaus, ku et ymmärrä ihanan "suklaaherkun" päälle mitään.
Syö paskaa ja työnnä löylykauha perseeseen vitun paskansyöjähomo
- Jjjiii
Maisa Torpalta! Olis ihana kun kyykistyisi kasvojeni päälle ja ensin antaisi ihanan pissansa suihkuta paineella ja sen jälkeen tulisi kakka. Yrittäisin ottaa kaiken suuhun ja lopuksi suutelisimme intohimoisesti. Tämä kaikki johtaisi siihen että panisin Maisaa kakkaiseen peppuun ja laukeaisin sinne
- Pökäle
Johanna Tukiaiselta! Antaisin sen paskantaa löylykauhaan ja sitten haistelisin sitä!
- mnjklöäääää
minulla fantasia ,ei nyt ihan tuomosta. j..ni v. istuis pöntöllä hienossa hotellissa hame rullattuna mahan korkeudelle ja jalat vähän levällään korkeat korot jalassa. tulisin vessaan kalu pystyssä ilman housuja ja työntaisin kalun suuhun, hän sanoisi uuuuuuuh ja alkaisi imeä posket lommollaan ja katsoisi kajali silmillään samalla ylöspäin. en kestäisi kaun vaan laukeaisin hänen suuhunsa ja osa valuisi pitkin leukaa rinnoille. sitten suutelisin hänen spermaista suutansa. tämä tietenkin samaan aikaan kun hän kakkisi pönttöön. sitten pyyhkisin hänen pyllynsä hellästi. ja lähdettäis kävelemään ulos ihmisten eteen ja hän olisi kaunis hänen korkeissa koroissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705757Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274867Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1782408
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1832070- 172046
- 1031501
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3071278- 681194
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156