huomannut, että Lieksassa on tosi paljon sekä ADHD:ä että Aspergerin oireyhtymää. Molemmat aiheuttavat vaikeuksia ihmissuhteissa ja mikä on aikanaan ollut sen parempi tällaiselle kuin vetäytyä tänne pois ihmisten ilmoilta, salojen rauhaan.
Sitten se on rikastunut tänne kun sekä mies- että naisväestössä on ollut paljon näiden sairauksien kantajia. Tutkikaapas netistä mitkä ovat näiden tuntomerkkejä niin hyvin moni löytää niitä paitsi läheisistään ja tutuistaan niin myös itsestään.
Olen opiskellut psykologiaa ja
13
179
Vastaukset
- cvxzvbfqw
Kas kun olet tehnyt oman tutkimuksen, mutta hukkaan on kolunkäyntisi mennyt! Sitä se suvakkius teettää, et vain suoraan maininnut mistä kenkäsi puristaa! Sehän se tietysti vituttaa kun ollaan mamutuksesta erimieltä kuin sinä!
- provoilua
Ihme trolli se on, samaa sarjaa kuin nämä; ajateltiin muuttaa Lieksaan suunnitellaan kesäloma reissua, onko sitä, tai tätä jne.
- oireyhtyjä
Onpa hienoa, että jotain hyvää sentään meillä lieksalaisillakin on!
- neuroottinenkinko
Aloittajan Asperger ilmenee tietämättömyydestä, ei tautia peritä, eikä se ole tarttuvaa.
- perintönätulee
Kun tauti on jo syntymästä eikä se tartu niin kyllä se silloin on geeneissä. Mistä se muuten tulisi ?
- jepsjuufoo
raskin assburger
Onko Asperger ja Hessburger sama tauti ;-))?
- plogisyko
Ei mutta Hamburger on!
- TämäOnFakta
Onko aloittajalla luki-häiriö, kun näyttää kirjaimet menneet sekaisin? S ja P ovat aloituksessa väärinpäin.
- näinsemeneejuu
Asperger Autismi Tourette = Lieksan suvakki
- kokemus.puhuupi
Lieksalainen on ainakin pikkasen vaikea luonne, sen olen havainnut. Sellainen nenäkäs ja herkkä ottamaan nokkiinsa. Vai liekö vain opittua.
Mutta väkivaltaa Lieksassa on paljon ja porukka juo tunnetusti rähinäviinaa enemmän kuin etelän syntyperäiset. Että kyllä jokin mättänee. - etelänvajakille
Voit vetää mielipiteesi paskahuusin reikään, koska tuo ei pidä paikkaansa! Esim. etelässä tapetaan asukaslukuun verrattuna moninkertaisesti, samoin pahoinpitelyitä huomattavasti enempi!
Mitä luonteeseen tulee, niin etelässä vasta ihmiset onkin sulkeutuneita vajakkeja ja psyykehoidon tarpeessa yli puolet!
Oletko saanut lieksassa nyrkistä nenääsi kun olet noin katkera?- kunhan.valehtelet
......etelässä tapetaan asukaslukuun verrattuna moninkertaisesti, samoin pahoinpitelyitä huomattavasti enempi!....
P-Karjala ja P-Savo ovat Suomen ja lähes koko Euroopan synkintä väkivalta-aluetta. Joten tunge vaan ihan ihtesi sinne paskajuusiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632