RKP-johtaja ja ex-oikeusministeri hyökkäsi PS-oikeusministeriä vastaan, koska hän oli valmis muuttamaan perustuslakia mamujen hyysäämisen hillitsemiseksi.
Ns. perustuslakiasiantuntijoiden TULKINNAN mukaanhan rajan yli laittomasti saapunut tulija saa heti samat oikeudet ja edut kuin maassa syntynyt kansalainekin!?
Mikä on järjettömyys ja kohtuuttomuus! Kansalaisoikeudet jo pelkän peruslogiikan mukaan kuuluvat tietysti vain kansalaisille.
Miksi RKP kannattaa kiivaasti noita perustuslain äärimmäisen outoja tulkintoja?
Kysymys on meille kieliaktiiveille retorinen, mutta hyvä siitä on muistuttaa...
RKP-johtaja hyökkäsi oikeusministeriä vastaan!
10
168
Vastaukset
- Baja-Maja
Henriksson itse oikeusministerinä nimitti peräti kolme rusueliitin jäsentä oikeusministeriön huippuvirkoihin!
Että tuollainen tyyppi esiintyy oikeuden ja kohtuuden puolustajana??? - Kassu.Halonen
Grundlagen, grundlagen, grundlagen...tätä virttä on syksystä asti laulettu rkp:n leirissä, vielä kun joku säveltäisi sen, niin siitä tulisi hitti
- astudioeilen
Kiitos Biaudet eilisistä mielipiteistäsi A-studiossa.
Jos Stefan Vallin on samaa mieltä niin puolet RKP:läisistä tulee kunnallisvaaleissa äänestämään perussuomalaisia.
Olen jotenkin kuvitellut äänestäessäni rkp:tä että se ajaisi suomen etua, myös suomenkielisten jos ei halua tukea kokoomusta. - savobooo
biuadet ja wallin voisivat perustaa oman puolueen jota äänestää kaikki suomenruotsalaiset hyysärit ja kielitalibanit. Nyky rkp johtoon Torvalds, jolla on älymystön rehelliset mielipiteet mm pakkoruotsista!
- TUHOAJAÄMMÄT---
Tuhoajaämmät saa aikaan Waltavaa Tuhoa ja savuavia raunioita
- jurislaboranten
Riktigt sakligt frågade Henriksson, Lindström blev nervös och höjde rösten.
- Perusnuori
Henriksson pelkää, että Lindström ottaa perustuslain käsittelyyn. Perustuslaki on armotta vanhanaikainen, eikä vastaa nykypäivän tarpeita.
Perustuslaki takaa rusueliitille perusteettomia etuoikeuksia.
Persun oikeustajuun ei mene, että koko maa roimii pienen eliitin etujen hyväksi. Suomi on tämän takia takamatkalla muihin maihin verrattuna, joissa vastaavaa eliittiä ei ole.- varsågodbara
Det är bara som Lindström ändrar på grundlagen om han får resten av regeringen med sig.
- OlettekoHuomanneet
Oletteko huomanneet, että ns. perustuslaki- ja kieliasiantuntijat ovat aina svekoja!?
Nuo kyseenlaiset avainryhmät on tehokkaasti korruptoitu rustahojen toimesta.-Nuo kyseenlaiset avainryhmät on tehokkaasti korruptoitu rustahojen toimesta.
Eihän Corinna-kaunoinen meille mitään pahaa tekisi, eihän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154