Olen "tilannut" Courlux sukkia, mitä nyt?

fsdfsefwfswef

Elikkä joku tämmönen yritys nimeltä Courlux oli lähettänyt mulle suoraan kotiin neljä paria sukkia ja mukaan lasku 17,90€. Lisäksi minut on liitetty johonkin "kerhoon" joka lähettää ilmeisesti neljän kuukauden välein jotain vastaavanlaisia vaatetuotteita. Laskussa todetaan asianmukaisesti että tuotteella on 14 päivän palautusoikeus. Paketti saapui tänään 10.2, ja "tilaus" oli päivätty 26.1, eli juuri sopivasti päivän yli kaksi viikkoa sitten.

En ole todellakaan tilannut mitään ko. firmalta. Olen hyvin tarkka mitä jaan netissä, enkä todellakaan jakele tietojani mihinkään nettiarvontoihin ym. ja puhelinmyyjille lyön luurin korvaan surutta etten vahingossakaan tilaa mitään. Koska paketti oli tullut oikeaan osoitteeseen ja omalla nimelläni, ei ole kuin pari vaihtoehtoa. Epäilin aluksi että joku tuttu kiusallaan tilannut nimissäni jotain, mutta myöhemmin alkoi valjeta että kyseessä on todennäköisesti yritys itse. Mutta mistä helvetistä ne ovat saaneet meikäläisen yhteystiedot? Ja mikä tärkeämpää, mitäs nyt pitäisi tehdä? Ja onko muilla kokemuksia kyseisestä yrityksestä?

47

9060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k7uj6yht

      Itsellä myös vastaava kokemus vuosia sitten,en ole varma yrityksestä mutta samanlainen tarina,yritin soittaa monta kertaa,aina varattua,lopulta sain kiinni ja haukuin pystyyn koko paskan.

    • ÄläMaksa
    • Tässä pitäisi nyt ensimmäiseksi ja pikaisesti reklamoida yhtiötä, joka tuotteet on sinulle lähettänyt. Ilmoittaa, ettet ole mitään tilannut ja haluat palauttaa sinulle erehdyksessä tulleet tuotteet.

      Luultavasti yrityksellä ei kuitenkaan ole mitään järjellistä osoitetta, pelkkä PL jossain, ei välttämättä edes Suomessa.

      Yleensä tällaisiin liittyy puhelinmarkkinointi, jossa kerrotaan kamppanjasta, jolla valituille kuluttajille lähetetään jotain tuotetta veloituksetta, kunhan nämä vain ilmaisevat halukkuutensa ottaa tuotteen vastaan. "Veloituksettoman" tuotteen mukana tuleekin sitten lasku.

      Luonnollisesti lähetyksessä ei ole mitään osoitetta, mihin tuotteen voisi palauttaa. On pelkkä yhtiön nimi.

      Kyseisellä keinolla yritetään tietenkin saada lähetyksen vastaanottaja maksamaan sen mukana tullut lasku.

      Mikäli laskun jättää maksamatta, on riskinä, että lasku menee perintään. Tällöin kustannukset olisivat paljon suuremmat kuin lasku itse tuotteesta.

      Luonnollisestikaan et halua maksaa tuotetta jota et ole sen enempää halunnut kuin tilannutkaan.

      On tärkeää, että säästät kaikki pakkausmateriaalit, laskut ja muut tositteet. Niitä voidaan käyttää todisteena myöhemmin, jos asia niin pitkälle etenee. Tästä tuskin on pelkoa.

      Mikäli tuotepakkauksessa tai postipaketissa on selkeä osoite, johon tuotteen voi palauttaa, ota osoitteeseen yhteyttä ensin, mutta älä postita tuotetta takaisin ennenkuin tuotteen postittaneesta yrityksestä vastataan.

      Lähetä siis pelkkä reklamaatio, jossa kerrot, ettet ole kyseistä tuotetta halunnut ja olet valmis lähettämään sen takaisin, jos saat korvauksen kuluista ja vaivasta.

      Kyseessä saattaa olla identiteettivarkaus, jos joku on esiintynyt nimissäsi ja tilannut tuotteen. Tämä on rikos, joskin lievä sellainen. On mahdollista, että kyseessä on jopa petos. Jos vaikkapa puhelinmyyjä tahallaan, sinulta suostumusta saamatta, on nimennyt sinut tilaajaksi, voidaan sitä pitää petoksena.

      Sinua eivät kuitenkaan kiinnosta mahdolliset rikokset, vaan mitä sinun pitää tehdä ongelmien minimoimiseksi.

      Jos olet varma, ettet ole kyseistä tuotetta tilannut, ei sinulla ole pelättävää. Muutoinhan kuka tahansa voisi sattumanvaraisesti lähettää laskun kera mitä tahansa jollekulle ja odottaa saavansa maksun.

      Selkeintä olisi ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, sähköpostilla, soittamalla, kirjeellä, miten tahansa.

      Sinänsä tuotteen postittanut yritys ei voi sinulta laillisesti maksua vaatia, koska sen käyttämä menettely on kaikkinensa kuluttajansuojalain nojalla sopimatonta menettelyä. Sinun ei siis tarvitse tehdä mitään, mutta jatkotoimien kannalta olisi suotavaa, että ottaisit kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.

      Näin kyseisen elinkeinonharjoittaja saataisiin rekistereihin, toivottavasti.

      • Anonyymi

        Voisitko selittää vähän seikkaperäisemmin.


    • Sukkapanda

      En ota kantaa kyseiseen markkinointitapaan, mutta minä olen tilannut Courluxista vapaaehtoisesti sukkia jo nelisen vuotta. Niiden mustat bambukuitusukat ovat varsin mukavia ja kestäviä, eikä hintakaan ole paha. Ja tulevat kirjeenä kotiin postilaatikkoon. Hyvä puoli on lisäksi se, että pesussa ei tarvitse lajitella pareja kun kaikki sukat ovat samanlaisia. Kerran oli kysymysasiaa niille, soitin, vastasivat heti ja homma selkeni yhdellä puhelulla

      • Anonyymi

        Mihin numeroon voi soittaa ei näy laskussa numeroa.


      • Anonyymi

        Mihin numeroonsa olet soittanut minulle sanottiin kun yritin soittaa ettei numeroa oli käytössä


    • jdhhduhudhfuid

      Minäkin olen mennyt tähän lankaan, ensin tuli sukat ja sen jälkeen partahöylä ja lasku mukana.
      Montapäivää yrin ja yritin soitaa asiakaspalveluun, peruakseni lähetyksen, kun lopultakin joku vastasi puheluuni, kyseli vielä olenko ollut tyytyäinen sukkiin. Kerroin että minulle ei tarvitse lähetellä ENÄÄ MITÄÄN. Nauhoitin puhelun jotta minulla oli todiste siitä, että olen lopettanut asioinnin sen virman kanssa.
      SUKKAMYYJÄ oli soittanut minulle TUNTEMATTOMASTA NUMEROSTA, en ollut vastatessa älynnyt katsoa kuka soittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • AmmattiRikollisia

      Jos ette ole ko tuotteita tilanneet eikä niiden palauttaminen onnistu vaivatta eikä lähettäjään saa "ilmaiseksi" yhteyttä, kyse on huijauksesta, ettekä 100 %:n varmasti ole ainoita. Laittakaa tuotteet
      käyttämättöminä johonkin säilöön vähintään vuodeksi.

      Kiistäkää heti kaikki perintäkirjeet älkääkä murehtiko asiaa yhtään enempää. Ette joudu oikeuteen ettekä joudu maksamaan heille senttiäkään. Tarvittaessa neuvotelkaa teille ilmainen ja vaivaton tapa palauttaa tuotteet. Rikollisille pitää aiheuttaa mahdollisimman paljon kustannuksia. Kuluttajaviranomaiset kyllä tietävät mistä on kysysmys.

      Toinen vaihtoehto on olla tekemättä yhtikäs mitään ja ottaa tuotteet käyttöön tai heittää ne roskikseen. Ei mitään seuraamuksia! Eikä selvästi rikollisiin perintäkirjeisiin tarvitse edes vastata. Suoraan roskikseen. Ette joudu oikeuteen.

    • Perintäänmenee

      Menee perintään kyllä laskut. Ei auta selittelyt, jonkun nettikyselyn pohjalta näitä myydään. Sukkien mukaan tulee nettitunnukset niillä voi peruuttaa tilauksen

      • ÄlkääMaksakoHuijareille

        Aiheettomista perintäkirjeistä ei tarvitse huolestua. Riittää kiistää ne. Laki on teidän puolellanne. Oikeuslaitos tuntee kyllä kaikki rikolliset markkinoijat. Ette joudu oikeuteen.

        Homma perustuu pelotteluun, uhkauksiin, tämänkin palstan epärehellisiin vastauksiin ja ennen kaikkia tyhmiin kokemattomiin hyväuskoisiin ihmisiin. Eli älkää olko tyhmiä ja valistakaa kaikkia läheisiänne. Tyhmien kusettaminen ei ole Suomessa rikos, joten ...


    • Olikotästäapua

      Olen itse tilannut yli kymmenen vuoden ajan erittäin miellyttäviä ja edullisia bambukuitusukkia. Osoite internetissä: www.courlux.com. Puhelin 09 - 22 19 33 25. (asiakaspalvelu). Itse yhtiö on Sveitsiläinen.

      • Anonyymi

        Kiitos numerosta


      • Anonyymi

        Em puhelinnumero 0922193325 kehoittaa ottamaan sähköpostitse Colorluxiin. Eli jos paketin menee avaamaan niin joutuu hedän mukaansa maksamaan tilauksen. Paketista ei mitenkään voi päältäpäin tietää että se sisältää sukkia. Jouduin kusetuksen uhriksi


      • Anonyymi

        Nyt on hävinnyt tuo puhelin numerokin.
        Soitin siihen ja vastaavat numero ei ole käytössä.


    • Ukkomies1978

      Sama juttu itselläni. Olen tilannut sukkia todella pitkään. Jossain välissä harvensin lähetystiheyttä. Sukat on omasta mielestäni sen verran hyviä etten ole peruuttanut tilausta missään kohtaa. Laskussa on asiakaspalvelun yhteystiedot eikä itselläni ole ollut mitään ongelmia kyseisen lafkan kanssa.

      • KaikkiHuijavatAina

        Tehokasta mainontaa. Aina joku höppänä uskoo noihin "vastauksiin". Ovat mainoksia.

        Huijariyritykset mainostavat tuotteitaan sadoilla eri tavoilla. Älkää ikinä missään tilanteessa maksako heille mitään. Jos lähettävät ilmaistarjouksia yms., se on heidän ongelmansa ei teidän.
        Niitä ei tarvitse edes palauttaa, ellette ole itse niitä tilanneet. Ja maksaa ei saa ikinä. Seuratkaa tiedotusvälineitä. Kukaan ei ole koskaan joutunut oikeuteen eikä ikinä tule joutumaankaan. Täysin varmaa! Noiden yritysten takana on usein vain joku ihan yksittäinen poliisin vanha tuttu. Saattaa olla etsintäkuulutettukin, joten ...


    • Anonyymi

      Ihan pakko kommentoida, kyseisestä firmasta, vaimo tilannut sieltä sukkia ja pikkuhoisuja, JOKA VITUN IKINEN PAKETTI ON TULLUT PERILLE, laskut ei oo kun alle 20e pakkauksista joissa on 4-6 sukat tai alushousut, mitä vitun huijareiden tukemista se on jos tilaa firmasta joka on näköjään monelle muullekin toiminut ihan hyvin, 99% näistä kommenteista on näköjään idiotttien kirjoittamia, se että joillekin ei ole paketti tullut perille ei millään logiikalla tarkoita sitä etteikö firma toimisi joillekin, TAITAA OLLA IHAN OMA VIKA JOS SITÄ VITUN MUUTTOILMOITUSTA EI OSAA TEHDÄ JA PAKETIT MENEE VÄÄRÄÄN OSOITTEESEEN, mitä firman asiakas palveluun tulee niin heidän virallisesta numerostaan VASTASI SUOMEA SYNTYPERÄISESTI PUHUVA NAINEN,JOKA ESITTELI ITSENSÄ JA OLI ASIALLINEN JA VASTASI KAIKKIIN KYSYMYKSIIN, jos te ette itse osaa käyttää kännykkään niin syyttäkää siitä itseänne, älkää mitään firmoja. Vittu mitä idiootteja, kukin tehköön mitä haluaa mutta muistakaa että kokemukset joka HELVETIN ASIASSA RIIPPUU TÄYSIN IHMISISTÄ, JOS KÄYTTÄYDYTTE KUIN IDIOOTIT NI MITÄ VITTUA VOITTE ODOTTAA ETTÄ TEILLE PÄIN KÄYTTÄYDYTÄÄN, siis jumalauta mitä pässejä.

      Sitten vielä että ei ole muka suomessa toimivaa numeroa tai henkilöä, osaatteko te vitun apinat käyttää edes googlea tai lukea? https://www.courlux.com/fi/
      Sivulta löytyy niin firman osoite kirkkonummella kuin muutkin lain vaatimat tiedot, JOS TE ITE OLETTE IMBESILLEJÄ JA ETTE OSAA KÄYTTÄÄ NETTIÄ TAI PUHELINTA NI VITTU ÄLKÄÄ SYYTTÄKÖ SIITÄ MITÄÄN MUUTA KUIN ITSEÄNNE

      samoin firma löytyy ihan suomen yritysluettelosta eli jos te ette osaa nettiä käyttää niin syyttäkää apinat itseänne..

      Niin se osoite ja muut yhteistiedot tosiaan löytyy suoraan firman omilta verkkosivuilta, niinku edellisessä viestissä sanottiin niin kannatanee opetella lukemaan.. Sieltä asiakaspalvelusta myös vastaa ihan suomea syntyperäisesti puhuva ihminen ei todellakaan mikään robotti, ihan miten vaan, jos ei tosiaa osaa goolettaa eikä lukea ei varmaan kannata tilata mitään yhtään mistään niin ei tarvitse itkeäkään kun ei löydä tietoja jotka ovat kaikken nähtävillä firman omilla suomenkielisillä sivuilla

      Kun se sivuilla itse käyminen ja nillä navigointi on niin helvetin vaikeaa niin tässä niille jotka täällä ylipäätään omaavat edes lukutaidon:

      Ota meihin yhteyttä
      Courlux asiakaspalvelu
      PL 89, 02401 KIRKKONUMMI
      Puhelin: 09 22 19 33 25
      Avoinna arkisin: 9.00 - 15.00

      ps meni noin kymmenen sekunttia googlessa että nämä tiedot löytyivät eli vitun vaikeaa on

      Jos joku nyt vielä tän jälkeen sanoo että firmasta ei löydy mitään tietoa ja että asiakaspalvelua ei ole ja muuta paskaa niin sitte kannattaa pistää tietokpneet ja puhelimet myyntiin eikä tilata mitään mistään, se on silloin teidän käsityskyvylle mahdotonta

      • Anonyymi

        Kummallinen firma kun tulee tänne vielä huutamaan ja kiroilemaan asiakkailleen!


      • Anonyymi

        Ikävä kyllä kyseinen numero ei enää vastaa
        (0922193325) kuin nauhoitustiedotteella, joka nykyään ohjaa sähköpostiin. Firma kaupitteli jokin aika sitten 66% alennuksella sukkia, joten nyt on takuulla otettu filunkikeinot käyttöön, kun ei muu auta


      • Anonyymi

        Voisit sinäkin opetella sosiaalista käyttäytymistä.
        Käyttäytymisesi on uhkaavaa, halventavaa, epä normaalia, pelottavaa muita ja itseäsi kohtaankin.
        Kehottaisin pysymään pois täältä HUUTAMASTA. Vaimosi voisi kommentoida, koska on asiakas ja ostaa tuotteet.


    • Anonyymi

      Olet melkoinen selittelijä. Miksi?

      Kerro nuo tiedot sadoille uhreille vuosia sitten. Onnistuuko aikamatka?

      Kaikki puhelinmarkkinointi on ja on aina ollut huijausta. Turha tuota on kieltää.

    • Anonyymi

      Joo minulle on tapahtunut sama asia ja enkä todellakaan ole tilannut heiltä yhtään mitään

      • Anonyymi

        Jos et ole hölmö, niin sinulla ei ole mitään hätää.

        Älä maksa missään vaiheessa yhtikäs mitään. Laita heidät maksamaan kaikki sinulle aiheutetut kulut.

        Pidä saamasi lahjapaketti, kunnes he ovat maksaneet sinun heille esittämäsi kohtuulisen laskun paketin palauttamisesta. Älä turhaan neuvottele mistään. Pysy tiukkana.


    • Anonyymi

      sama täällä olen joskus tilannut ja yllätys yllätys

      tänään tuli kolme paria ja lasku 19,40

      TAPSA

      • Anonyymi

        Jos et tuota lähetystä ollut tilannut, niin älä maksa laskua.

        Jos lähetyksessä ei ole mukana palautusohjeita, kyse on lahjasta. Olet ollut joskus hyvä maksava asiakas. Eli siis paljon keskimääräistä tyhmempi.

        Voit maksaa vapaaehtoisesti jotain. Pari senttiä lienee sopiva summa.

        Kyse on aina huijauksesta, joten kiistä mahdolliset perintäkirjeet. Rikollisille ei koskaan saa maksaa mitään (2 senttiä enempää).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tuota lähetystä ollut tilannut, niin älä maksa laskua.

        Jos lähetyksessä ei ole mukana palautusohjeita, kyse on lahjasta. Olet ollut joskus hyvä maksava asiakas. Eli siis paljon keskimääräistä tyhmempi.

        Voit maksaa vapaaehtoisesti jotain. Pari senttiä lienee sopiva summa.

        Kyse on aina huijauksesta, joten kiistä mahdolliset perintäkirjeet. Rikollisille ei koskaan saa maksaa mitään (2 senttiä enempää).

        Ei noita kellekään tule tilaamatta. Aina on täytetty tilauslomake tai sanottu kyllä puhelinmyyjälle.


    • Anonyymi

      Eikö teille ole puhelinnumeroo

      • Anonyymi

        Sellaista puhelinnumeroa mikä vastaisi ei ole tiedossa.
        Netti sanoo, että tuntematon asiakasnumero.

        Pitääkö tehdä ilmoitus poliisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista puhelinnumeroa mikä vastaisi ei ole tiedossa.
        Netti sanoo, että tuntematon asiakasnumero.

        Pitääkö tehdä ilmoitus poliisille?

        Huijaamien ei ole rikollista. Huijareille maksaminen on rikollista, joten varaudu maksamaan sakot.

        Aiheettomia laskua ei tarvitse maksaa. Jos jotain "tilausta" ei voi helposti ja ilmaiseksi peruuttaa, niin sen voi aina peruuttaa olemalla maksamatta mitään ja kiistämällä kaikki perintäkirjeet. Oikeus kyllä tietää mistä on kysymys eikä huijarit uskalla mennä oikeuteen. Uhkaavat vain tyhmiä.


    • Anonyymi

      Ostin sukkia haluan lopettaa olen Kristiina Laaksonen Santatie 15 25570 Teijo asiakasnro 248 7492 1380 tilaus 4kk välein Kiitos

    • Anonyymi

      Osti sukkia joitain vuosia sitten ja niitå riittänee vielä pari- kolme sukupolvea jälkeenikin. harvensin tilauksen yhteen kertaan vuodessa jo pari vuotta lopetin sen. tuli taas paketti tsekeistä. palautan sen huomenna postiin. soitan asiakaspalveluun vaikka kymmenen kertaa. mikäli ei vastata otan yhteyttä kuluttajaviranomaisiin uudelleen. oli heidän neuvonsa ottaa ensin yhteyttä ja mikäli asia ei etene he hoitavat asian. samakaltaista teki puhelinoperaattorikin joskus ja kuluttasuoja hoiti asian,

    • Anonyymi

      Älä maksa laskua, odota jos laittavat perintään.
      Sitten ota yhteys perintätoimistoon ja kerro aiheettomasta laskusta, jonka aiot riitauttaa. Sitten ole yhteydessä poliisiin.
      Tämä siis siinä tapauksessa, ettei ko. yrityksellä ole näyttöä tilauksen syntymisestä.

      Normaali tilauksen voi perua, mikäli yritykselle on yhteystiedot.
      Muutoin kannattaa kysyä kuluttaja-asiamiehen neuvoa.

    • Anonyymi

      ystävällisesti sanon ,ettäen halua nyt mitään seuraavia lähetyksiä ,maksoin nuo sukat ja minulla on niitä jopa avaamattomissa pusseissakin vielä.niin en tarvitse ainakaan toistaiseksi lisää kiitos jos ymmrrätte terv.marita seppälä

      • Anonyymi

        Mikset ole peruuttanut tilausta?

        Jos ei onnistu, riittää olla maksamatta laskua ja kiistää kaikki perintäkirjeet. Taustalla on aina joku tunnettu yksittäinen poliisin tuntema rikollinen. Ei mene oikeuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ole peruuttanut tilausta?

        Jos ei onnistu, riittää olla maksamatta laskua ja kiistää kaikki perintäkirjeet. Taustalla on aina joku tunnettu yksittäinen poliisin tuntema rikollinen. Ei mene oikeuteen.

        Soittamalla selviää Älä usko edellistä kirj.kerrytät vaan laskua itsellesi ! Ihmettelen tollasia neuvojia !


    • Anonyymi

      olen myös lirissä miten pirussa pääsen sukista eroon laskut tulee sukkien mukana ja laskussa on vain sähköpostiosoite ja mukamas koodi että pääsis purkaa touhun kaikkinäpyttelen oikein niin tulee ruutuun että jompi kumpi on väärin pöydällä on sukka pareja jo tarpeeksi en perkele käsitä tätä touhua ja laskussa ei oo edes mitään numeroa mihinkä vois ottaa yhteyttä ???

    • Anonyymi

      tässä asikaspalveluun terveisiä: Haluan lopettaa asikassuhteen välittömästi enkä halua tilata mitään . eihän teihin saa millään yhteyttäkään millä lopettaa kaikki yhteydet teihin päin .puhelinta ei ole ,salasana ei kelpaa .mikä firma te oikein olette.Haluan ehdottomasti lopettaa kaiken asioinnin teidän kanssa. Raimo Timonen

    • Anonyymi

      lopetan sukkatilaukset

    • Anonyymi

      tilain sieltä kans tukisukkaparin jotka piti heti maksaa 23,80e
      kului kauan kun lähetyksestä tuli ilmoitus ja kun kelasin sitä eteenpäin niin tuli kohta
      olis pitänyt maksaa jokin tullimaksu joka oli joku euro yritin sitte sitä maksaa niin danske bankki ei hyväksynyt tälle firmalle mitään maksuja eli paankki eväsi tullimaksu maksamisen siitä tuli pankilta viesti ettei pankki ole missään tekemisissä eli tämän kanssa.
      No sukat kuitenkin tuli ja siinä taas maksu mukana23,25e
      se on Evita tuusula millään sinne Evitalle Tuusulaan ollut yhteystietoja
      Minä en kyllä maksa kaksikertaa tuotetta

    • Anonyymi

      Olen saanut samojasukkia yli 3 vuotta sillon tällön. En ole koskaan maksanut senttiäkään. Mitään karhuja eikä perintäkirjeitä ei ole toistaiseksi tullut. Kaikilla sukulaisilla ja tuttavilla on nyt samoja sukkia joita olen jakanut tarvitseville.

    • Anonyymi

      Mulle riittää nuo sukat. En halua niitä lisää.

    • Anonyymi

      itse ilmoitan koska tilaansukkia uudelleen, siis ilmoitan itse tilauksesta

    • Anonyymi

      Minulle myös tulee alushousuja , vaikka olen lopettanut tilauksen aikoja sitten . Mistään ei löydy puhelin numeroa johon vois soittaa . Paska firmoja , älkää ikinä sortuko tilaamaan mitään . Pitääkö ottaa kuluttaja asiamieheen yhteyttä .

    • Anonyymi

      Joo en ole tilannut..vieläkö noita postimyynti huiputuksia on?

    • Anonyymi

      Oikeustieteen tiedekunnan oeruskurssilla opetettiin ettei tilaamatonta tavaraa tarvitse palauttaa eikä tietenkään maksaa

    • Anonyymi

      noin kymmenen vuotta sitten minulle tuli sukkia useita kertoja ja niitä kertyi koko loppuiäkseni. vuosia sitten lopetin vastanoton ja oli useita vuosia ettei otettu yhteyttä. vuosi-pari sitten palautin avamatta lähetyspaikkaan jonnekin ivy maahan. tänä vuonna taas soitelleet kaksi kertaa. minulla mökillä arkistoituna kaikki laskut. minulla on suoramarkkinointikielto. heille olen ilmoitanut jo vuosia sitten etteivät saa ottaa minkäänlaista yhteyttä. huomenna lähden hakemaan asiaa koskevat paperit arkistostani ja ensi viikolla menen asianajani luo joka saa aloittaa toimenpiteet tuota firmaa vastaan. maksakoot vaikka kymmenen tuhatta euroa, mutta häiriköinti saatava loppumaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Theermannilla kulkee!

      Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7217
    2. Näin unta viime yönä

      Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5026
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

      https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2831
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

      Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2328
    5. Kuhmo tekisi perässä

      Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1348
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

      Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      186
      1269
    7. Olen jälleen pahoillani

      Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1063
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

      Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      284
      955
    9. Oot vaan niin hellä

      Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      886
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

      Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      182
      858
    Aihe