Myöhäinen gallup kysely, kun ei ole aiemmin kiireiden vuoksi ennättänyt kirjoittaa.
Järkyttävin uutinen viimevuodelta 2004?
Viimevuosi oli tosi järkyttäviä uutisia täynnä mikä nyt päättyi tosi järkyttävään katasrofiin aasiassa. Oli meillä suomessakin kaikkea oli konginkankaan bussiturma ja oli perheen äiti surmannut koko perheen ja itsensä ja paljoa muuta.
Mutta mikä oli järkyttävin uutinen teidän mielestä? Minusta oli kaikesta huolimatta järkyttävin uutinen se kun piispa siunasi punikkeja. Heitä joiden työn vuoksi ei olisi Suomessa edes piispoja tänäpäivänä ollenkaan jos olisivat voittaneen vuonna 1918. Heitä sitten piti oikein piispan siunata. Samaan sarjaan voidaan laittaa edellisvuosilta järkyttävimmät uutiset esim. homojen vihkiminen ja erkki-poika tuomiojan Israel lausunnot ja naispappeuden salliminen ym.
Positiivista oli viimevuonna esim. kun Luther-säätiö kielsi harhaoppisen piispan osallistumisen ehtoolliselle. Se oli tosi rohkea teko.
Järkyttävin uutinen viimevuodelta 2004?
4
928
Vastaukset
- Järtsy
Matti eristettiin!
- Kaino
>kun ei ole aiemmin kiireiden vuoksi
>ennättänyt kirjoittaa
Toivottavasti sinulla niitä kiireitä riittää tästä eteenkinpäin. - hermo1
No ehdottomasti paviaaniuutiset...
Et kai muuten taas yritä provosoida? Ja eikä aikaakaan kun veri lirisee.....paviaaniuutiset ovat oikea vastaus kun kuvataan sa(ar)namiehen taitoja tuoda ajatuksiaan julki kirjoitetussa muodossa. Ja tämä on ehdottomasti loukkaus paviaania kohtaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121