Otitko rokotteen?

Kuinka moni adventisti otti sikainfluenssarokotteen?

Mitä sikainfluenssarokote sisälsi ja miten arvelet ko. luettelossa olevien aineiden vaikuttaneen kehossasi?:

10,69 mg skvaleeni tehosteaine
11,86 mg DL-alfa-tokoferoli (E-vitamiini) tehosteaine
4,86 mg polyoksietyleenisorbitaanimono-oleaatti (polysorbaatti 80) tehosteaine
5,00 ug tiomersaali (elohopeayhdiste) säilöntäaine
ovalbumiini
formaldehydi
gentamysiinisulfaatti
natriumdeoksikolaatti
oktoksinoli-10
natriumkloridi
dinatriumvetyfosfaatti
kaliumdivetyfosfaatti
kaliumkloridi
magnesiumkloridi
vesi

Mitä sikainfluenssarokote pahimmillaan sai aikaan:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702102200068962_uu.shtml

8

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234567---

      Emme ottaneet rokotusta.

      • Adventisti-veli

        Puhu vain omasta puolestasi.
        Suurin osa meistä adventisteista kuitenkin otti rokotteen.
        Samalla rokotteen mukana saimme todennäköisesti sirun, joka sisältää GPS-paikannuksen. Isosetä valvoo.
        Miten muuten on mahdollista, että monilta aivoverisuonia tukkeutui rokotteen vaikutuksesta?


      • 1234567---
        Adventisti-veli kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi.
        Suurin osa meistä adventisteista kuitenkin otti rokotteen.
        Samalla rokotteen mukana saimme todennäköisesti sirun, joka sisältää GPS-paikannuksen. Isosetä valvoo.
        Miten muuten on mahdollista, että monilta aivoverisuonia tukkeutui rokotteen vaikutuksesta?

        Emme perheessämme ottaneet rokotusta. Tämä on selvempi.


    • Sapatillaroketuksesta

      SDA järjestö (papit, paimenet) rokottaa sapattina rahaa jäseniltään.

    • enhalunnut-rokotetta

      En ottanut rokotetta, eikä se tauti tartunut minuun.

    • pyhpyhjapyh

      En ottanut enkä ota.

      • selitys.löytyi

        No se selittääkin sitten kaiken. Sikainfluenssa on tuhonnut sinun aivosi.


    • atventistit

      Jos puhut siitä rokotteesta, jonka väitetään aiheuttaneen narkolepsiaa, niin en kerennyt ottaa aitä kun sain ensin sikainfluenssan. Puolisokaan ei sitä ottanut mutta ei saanut minulta sikainfluenssaa. Tavallinen flunssarokote sisältää nykyään sikainfluenssarokotteen, joten sennkautta on tullut otettua sikainfluenssarokote joka vuosi puolison kanssa. Kun en ottanut rokotetta vaan sairastin sikainfluenssan, sain sen johdosta vaikean kroonisen väsymysoireyhtymän. Suo siellä, vetelä täällä. Kuulumme puolisoni kanssa molemmat riskiryhmään, joten rokote annetaan meille ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe