Anoreksia(ko)?

Abcdefghijklmnopqrst

Oon 13v 159pitkä ja painan 43kg. Painanko teidänki mielest liikaa?Oon ihan kauheen LÄSKI. Oon laihuttanu 12 vuotiaasta asti tosissaan ja kunnolla, mutta mä vaan lihon. Mä en koskaan oo uskonu jos mulle on sanottu että oon laiha tai jtn semmost. Mä tiiän et ulkonäöl ja painol jne ei oo mtn tekemistä sen kanssa, että onko hyvä ihminen, mutta koska kyse on nyt musta niin sillä todellakin on väliä! Mutta siis asiaan: yks päivä näin netis ihan sairaan laihan naisen ja sanoin mun kaverille että 'oi kato tätä oisimpa mäki noi laiha' ja mun kaveri katto mua tosi oudost ja sano vaa et ' no niinhän sä ootki?' en uskonu tota mut mulle sanotaan sitä jatkuvasti ja kaikkee et oon laihtunu jne. Mut en usko. Mut siis joo halusin vaa tulla kysyy teiä MP et voisko mulla olla jtn anorektisia piirteitä ja oonko teiänki mielestä lihava ja että kusettaaks kaikki vaa mua et oisin muka laiha?

2

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olethoikka

      Sinä olet hoikka. Sinun ikäisesi ja pituisesi tyttö voisi painaa 60 kiloa ja hän olisi edelleen normaalipainoinen.
      Sinä olet kasvuiässä. Jos nyt ihan turhaan yrität kuihduttaa hoikkaa kehoasia, niin pituuskasvusi kärsii. Todennäköisesti sinulle alkaa vähitellen tulla naisellisia muotoja ja ne tuntuvat sinusta oudoilta.
      Kuva itsestäsi on vääristynyt, jos pidät itseäsi läskinä.

    • Uskominuaoikeasti

      Missään nimessä et ole lihava!! Olen saman kokoinen ja painoinen ja terkkari aikoi lähettää mut jopa punnitukseen yms. Psykologille. Myönnän että mulla on ollut samanlaisia ajatuksia mutta se kai kuuluu murrosikään. Ootko miettinyt että loppujen lopuksi miksi? Jos sulle kerran sanotaan että oot laiha yms. Nii mikset usko? Varsinkin jos kaverisi sanoi niin en nyt usko että hän valehtelisi? Ole tyytyväinen itseesi oikeesti!! Ollaan ihan saman kokosii ja pitusii nii voin kyllä hyvin sanoa ettet ole lainkaan lihava tai mitään👌💋 Ja miksi kusettaisi? Noi on aika selvät anoreksiaoireet ja en voi muuta sanoa kun että älä ryhdy tuohon. Mulla on kaveri joka meinasi kuolla anoreksiaan ja kaikki vaan kun lähti siitä että vaan "pari" kiloa ja sano koko aika että on läski vaikka oli jo selvästi alipainoinen ja kävi lähellä kuolemaa. Ole kaikin puolin tyytyväinen itseesi oikeesti koska jos se alkaa mennä yli, parantuminen voi kestää vuosia ja siitä voi jäädä jälkiä koko loppuelämäksi. Joten nyt unohdat noi ajatukset ja pidät hauskaa ja elät lapsuutesi!😘💋

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe