Siis niille kaikille joiden päivät kuluu kaupallisten radiokanavien rappiomusiikkia ts. rap,hophip,poploppi ja ämerikän turhien julkkisten juttuja kuunnellen.
Jonkun honottaja määkijän sanoituksista kysellään yms. EI KELPAA AIKUISILLE.
Onhan se nähty aikaisemin että,osallistujina on nuoria miehiä jotka ei tiedä mistään oikeasti tärkeästä mitään,kouluja ei ole käyty,ei tunneta sivistystä. Kuulin kun eräs 80v vanhus aikoi katsoa ohjelmaa jotta voisi testata omaa tietämystään ja tietää jotain uutta! Mitä mahtoi ajatella nyky ohjelmasta? Itse katsoin alkua näin mitä roskaa ja en vaivaudu. En katso muutakaan viihde soopaa. Olen harmistunut vanhuksen puolesta joka odotti ohjelmaa ja pettyi.
Haluatko miljönääriksi hömppänuorille
Hölönhöpönhömppää
4
147
Vastaukset
- pumputtaja
Jaa
- roskaonroskaa
Kaikki mainoskanavien ohjelmat on suunnattu hömppänuorilla ei niissä ole
mitään annettavaa normaalille aikuiselle.- huh_huh
Et sitten ole kuunnellu radio classicia. Se ei ole hömppäkanava!
- Etanavisailu
Kaiken lisäksi "Haluatko Miljonääriksi" on ärsyttävän hidastempoista ohjelmaa. Lässytetään kaikkea turhaa ja haastatellaan katsomossa olevia omaisia. Siihen kun lisätään n.10 minuutin välein tulevat mainokset, niin itse kysymyksille jää älyttömän vähän aikaa.
Ymmärrän syyn, mitä vähemmän kysymyksiä ehditään käsitellä, niin sitä enemmän tuotantoyhtiö säästää rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399