Verkka/tuulipuvut ja toppavaatteet

Envoivastustaa

Onko ketään muita jotka syttyvät verkka/tuulipuvuista tai toppavaatteista ja niiden kastelusta, mutaamisesta ja niihin pissaamisesta tai ym.?

54

3983

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sadeasumies

      Kyllähän nuo jutut kiinnostaa sadeasujen lisäksi myös mainitsemissasi varusteissa. Sadeasu toppavaatteiden päällä peuhaaminen onkin sitten erityisen hottia.

      • wetfinn

        Totta, ja kun leikkien päätteeksi päätyy vielä niissä kamppeissa uimaan, on homma täydellinen!


    • verkkariuimari

      Kyllä verkkareista tykkään. Käytän niitä arki- työ ja uimavaatteina, eli kesäisin uin usein verkkaripuvulla ja aika usein käyn suihkussa verkkaripuku päällä ennen pesuun laittoa. Verkkarit täytyy olla normaalia kiiltävää verkkarikangasta eikä esim. nykyteinien suosimien pilliverkkarien ohutta teknistä kangasta, ja toisaalta adidas chile 62 "kumipuku/nahkapuku" ei sytytä. Mutaleikit tai toppavaatteet ei oikein kiinnosta, joku adidaksen tuulipuku voisi myös olla mukava uimapukuna, mutta en tällä hetkellä omista.

    • tuuliasussa

      Itselläni on mm. liukkaita ja kiiltäviä tuuli-ja sadeasuja. Ja lisäksi kiiltävä verkkariasu.
      Että kyllä kiinnostusta löytyy ja tulee käytettyäkin. Toppa-asuja on monenmoisia.

    • klsjfsdlkjlkfjdk

      kiiltävät tuuli- ja toppavaatteet kyllä kiinnostavat. Kunpa löytäisi sopivankokoiset naisten kiiltävät punaiset tuuli- ja toppahousut missä olisi ihanaa runkkailla...

    • tuuliasussa

      Sellainen löytyy ja itselleni sopivan tiukka.

    • wetfinn

      Iso peukku kastelulle. Verkkareissa tulee toisinaan uitua, joka talvi koitan käydä myös avannossa täydessä talvivaatetuksessa. Satunnaisesti myös kesällä, aika hauskaa uida talvivaatteissa. Yleensä tuolloin päällä on urheilukerrasto, fleece-väliasu, pari kerrosta sukkia (merinovillaa ainakin alempi), sininen topattu työasu (avohaalarit ja takki) sekä talviturvakengät, pipo ja hanskat. Mutakin voisi olla hauskaa kokeilla, pitäisi löytää hyvä mutapaikka vaan. Mulla on ihan tavallisiakin vaatteita, farkkuja, huppareita ja kenkiä, minkä kanssa olisi kiva kylpeä mudassa. Monesti olen käyttänyt ihan työasua, mukava mennä puhdas ja siisti sininen työpuku päällä ja siistit työkengät jalassa mutapaikkaan ja sitten pikkuhiljaa sotkea itseni yltä päältä mutaiseksi. Jos paikka on rannassa, menen lopuksi uimaan pestäkseni suurimmat mudat pois päältäni.

      • verkkariuimari

    • tuuliasussa

      Tuollaisessa kiiltävän mustassa ja housuissa voisin olla tosiaan toisen iloksi vaikka mökillä missä toisella olisi katseltavaa. Välillä sidottuna, eikä voisi tehdä mitään, kun joku koskettelee liukasta ja kiiltävää. Hyviä asukuvia olet löytänyt.

      • Näistä sitomishommista en kyllä ymmärrä yhtään mitään, mutta voisin kuvitella, että jos mulla olisi ylläni kiiltävä turkispuku, josta toinen olisi kiihottunut ja antaisin sitoa itseni niin, että toinen voisi tehdä minulle mitä vaan, saattaisin siitä kyllä itsekin kiihottua.


    • ioyoyo

      lisää keskustelua...

    • huomio.kiinnittyi

      Kaupassa haukoin henkeäni kun takaa alkoi kuulua "suih suih suih" ja ohi kulki nuori sutjakka nainen jolla oli jalassa kirkkaanpinkit lasketteluhousut, vau mitä silmäkarkkia :D

    • harvinaista.herkkua

      Yhtenä iltana oli silmäkarkkia tarjolla absilla kun jollain pitkällä nuorella naisella oli kiiltävä musta toppaliivi ja kiiltävähköt mustat tuuli- tai toppahousut, suhina vaan kuului kun käveli ohitse :)

    • Nelikakkonenäijä

      Kyllähän verkkarit ja tuulipuvut säväyttävät. Lisäksi satiinishortsit sekä sadehaalarit. Voiko ihanampaa olla kuin laittaa päälle satiinishortsit, verkka tai tuulipuvun ja päällimmäiseksi sadeasun. Sitten voisi vaikka kieriskellä mudassakin ja kaikkihan sen tietävät että miten siinä käy. Toppavaatteet eivät sytytä kyllä yhtään...

    • KappaAddu

      Kyllä sytyttää,usein laitan alle satiini shortsit niiden päälle Addun tai Kapan puvun....täytyy olla tietty liukaspuntanen

    • tuuliasussa

      Kyllä. mutta itse olen tuuliasussa ja sidottuna. Ajatuksena tosi hyvä ja mielenkiintoinen.

    • MoncBergerac

      Kyllä olen aina tykännyt Monclerin takkeihin pukeutuneista naisista,
      Sain juuri yhdeltä tytöltä kauniin ja kiiltävän Monclerin.
      Kyllä sytytti. Nautin sen kunnolla kesäsäilöön.
      Oli muuten vahva takki, Jäännökset syttyivät kauniisti nuotiossa.

      • kiimatakki

        Nyt heräsi mielenkiinto. Mitä sinä touhusit sen monclerin takin kans? Pakko oli runkata kun kuvittelin mitä tuo takki sai kokea. Itse tykkään runkkailla toppa- ja untuvatakit aivan spermasiksi ja siten lopuksi ne on kiva tuhota jotenkin. on todella kiihottavaa nähdä kun kaunis kiiltävä takki päätyy liekkien ruuaksi.


      • MoncBergerac

        Jep. Kaikkea kivaa. Takki suorastaan paukahti, kun se halkesi selkäpuolelta. Höyheniä pöllysi ympäri saarta. Liekit suorastaan söi kiiltvät jäännökset.
        Tänään vuorossa Pyrenexin Mythic kiiltountsikka. Hienoa, että tulee kesä. Pääsee talvivaatteista eroon. :)


      • kiimatakki

        Ois kyllä kiva olla näkemässä :D Oispa mulla tuommonen pyrenexin takki, olis kyllä kunnolla sperman tahrima hyvinki nopeasti. Tykkäätkö sä runkata noiden takkien kans ja "nussia" niitä? Ite olen aivan kiimassa kun tuommosen käsiini saan.


      • kiimatakki

        Aivan kauhia takki kiima päällä, ku miettii mitä tuo pyrenex joutuu kokemaan, 2 kiiltountsikkaa saanu kunnola kyytiä. eikä tunnu kiimalla loppua olevan...


      • kiimatakki

        Niin siinä vain kävi että pakko oli tilata itele monclerin kiiltountsikka ku jäi mielikuvat pyöriin päähän tuosta moncler tarinasta, mahtavaa päästä pitkästä aikaa peuhaamaan monclerin untsikan kans muutama vuosi sitten viimeksi leikin monclerin untuvatakilla ja selvää jälkeä siitä sitten lopulta tuli. Tuskin maltan odottaa ens viikonloppua, sitä kiiman määrää kun saan tuon takin käsiini mitä kaikkea kivaa sillä voikaan tehdä!


      • kiimatakki

        Nyt se on sitte viety "neitsyys" monclerilta voi sitä kiiman ja sperman määrä mitä siitä seurasi kun tuon sain ulos paketista. On kyllä vahvan olonen takki, helppo uskoa että saattaa aivan paukahtaa kankaan pettäessä venytyksessä. Vielä en sitä kyllä tuhoa vaan aion viettää monet kiimaset runkku sessiot sen kans. Tuommonen takki pitäs kyllä saaha kans leikkikaluksi http://www.thepicta.com/media/1185759212996255502_2017304726


      • Kalu46
        kiimatakki kirjoitti:

        Aivan kauhia takki kiima päällä, ku miettii mitä tuo pyrenex joutuu kokemaan, 2 kiiltountsikkaa saanu kunnola kyytiä. eikä tunnu kiimalla loppua olevan...

        Nyt on taas Pyrenex mythic takkeja saatavissa zalandolta. :)
        Ja Nickelson takkeja Huutonetissä


      • kiimatakki
        Kalu46 kirjoitti:

        Nyt on taas Pyrenex mythic takkeja saatavissa zalandolta. :)
        Ja Nickelson takkeja Huutonetissä

        Vihdoinkin sain ostettua itselleni tuollaisen Nickelson Moena takin, ei taida takin naimiselle ja runkkaamiselle ihan heti loppua tulla kun sen itselleni saan. Noita pyrenexin takkejakin katselin mutta ovat liian kalliita mun lompakolle. Tuollainen pyrenexin takki https://www.lyst.com.au/clothing/pyrenex-womens-authentic-padded-shiny-jacket-red-red/ ois kyllä mahtavaa päässä joskus spermaamaan oikein kunnolla.


    • Olen samaa mieltä. Tuollaisen tai saman värisen, että kiitävän löytäisi jostain.

    • MoncBergerac

      Mulla on noita hyvä kokoelma erivärisinä. Takki on Nickelson Moena.
      Eilen sain festareilta muistoksi tuollaisen pinkin yksilön. :)
      Noita löytyy halvalla 10..20€ Markplaazista, Ebayssä ovat n.100€

      • kiimatakki

        Nyt oon kyllä kateellinen sulle :) Miten sä onnistut saamaan noita takkeja tuollain? Nekö lähettää tuolta Markplaaz sivustolta suomeen noita? Täytyy kyllä tutustuaa sivustoon. Itse bongasin eilen tuommosen https://www.missguided.eu/petite-green-longline-satin-puffa-coat Täytyy varmaan tilata jossain vaiheessa yksi tuommonen leikkikalu, olen heikkona myös satiini pintaisiin takkeihin kuten tuosta arvata saattoi, tuolta sivulta löytyy myös muita kivan näköisiä satiini takkeja.


      • fsjddjkjdlsf

        Kickelson Muna -takki :D


      • kiimatakki

    • kiimatakki
      • irresistable.satin

        Viettäkäämme hiljainen hetki ilmeisesti japanilaisen takkirunkkarin kokoelman roskiinheiton vuoksi, ehkä hän on yrittänyt päästä addiktiostaan eroon. (todennäköisesti se ei onnistu :D )
        https://www.youtube.com/watch?v=75fDdFkJpzA

        Itse bongasin eräällä kirpparilla huippuihanan pinkin kiiltävän naisten kevyttoppatakin enkä päässyt ulos kirppikseltä ilman sitä :D On se kyllä niin ihana että olisi kyllä suuresti kaduttanut jos olisin jättänyt sen sinne. Takissa on kaikki meikäläisen toiveominaisuudet, napitettu tuulilista jonka välistä on ihanaa työntyä takin sisään, liukas, kiiltävä ja sileä pinta, kahiseva materiaali, seksikäs värikin sellainen sähäkän pinkki, taskuja joihin on myös ihanaa työntyä ;) Ainut että takki on liian pieni että voisin pukea sen päälleni ja tekokarvakaulus ei välttämättä ole plussaa mulle.
        Muutama muukin naisten kiiltävä toppatakki on tullut hankituksi, ensimmäinen oli kullanvärinen satiinipintainen kiiltävä toppatakki joka on vieläkin tallessa, en luovu siitä koskaan :)
        Ja onhan tuota kaikenlaista muutakin kiiltävää tullut haalituksi enkä ole raaskinut juuri mistään luopua vaikka välillä on ihanuudet olleet aika roiskeisessa kunnossa :D Pesun jälkeen kuitenkin ovat taas kuin uusia.
        Toisinaan kaduttaa miten paljon on mennyt rahaa näihin mutta toisinaan kaduttaa myös mitä kaikkea olen jättänyt hankkimatta :P


    • tuulipuku_sytyttää

      Onko kukaan kokeillut mennä liukas tuulipuku päällä huppu päässä haaleaan suihkuun? Kokeilin kerran ja tuntui aivan mahtavalta kun vesi tuli oikein kunnolla läpi ja liukas kangas liiskaantui hiuksiin, ihoon ja alusvaatteisiin.

      • Sukkiksissa

        Mä laitoin toppapuvun alle vain sukkahousut ja korsetin. Kävin ajelulla ja samalla kauppakeskuksessa ostoksilla. Oli tosi kiimanen olo, kulli oli kosteana ja valmiina leikkeihin kauppareissun jälkeen!


      • Anonyymi

        Useasti on tullut käytyä suihkussa tuulipuku päällä, itsekseen ja naisen kanssa.


      • Anonyymi

        Itse olen käynyt monesti suihkussa tuulipuku päällä. Ja olen joutunut pissaamaan tuulihousuihin ennen suihkuun menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen käynyt monesti suihkussa tuulipuku päällä. Ja olen joutunut pissaamaan tuulihousuihin ennen suihkuun menoa.

        Olen kanssa muutaman kerran pissinyt tuulihouihin suihkussa. Ihan kivaa, mutta housut haisevat kuselle pesun jälkeenkin 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssa muutaman kerran pissinyt tuulihouihin suihkussa. Ihan kivaa, mutta housut haisevat kuselle pesun jälkeenkin 😬

        Saman olen myös huomannut että haju ei lähde helposti housuista vaikka ne pesee. Eilen illalla pissasin tuulihousuisin ennen suihkuun menoa.😁🚿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman olen myös huomannut että haju ei lähde helposti housuista vaikka ne pesee. Eilen illalla pissasin tuulihousuisin ennen suihkuun menoa.😁🚿

        Tykkäätkö muuten sotkea tuulihousuja? Itse nautin suuresti vaikkapa mudassa rämpimisessä, jolloin tuulihousut kastumisen lisäksi rapautuvat 😊 ravan kuivuessa tutkiskelen housuja ja sotken lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö muuten sotkea tuulihousuja? Itse nautin suuresti vaikkapa mudassa rämpimisessä, jolloin tuulihousut kastumisen lisäksi rapautuvat 😊 ravan kuivuessa tutkiskelen housuja ja sotken lisää

        En ole uskaltanut rämpiä kunnolla mudassa, mutta se olisi varmasti hauskaa.😀 Joskus kunnon kurakelillä menen kyllä tahallaan kuraisista paikoista ja tuulihousujen lahkeet on ihan kuraiset kun pääsen kotiin.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole uskaltanut rämpiä kunnolla mudassa, mutta se olisi varmasti hauskaa.😀 Joskus kunnon kurakelillä menen kyllä tahallaan kuraisista paikoista ja tuulihousujen lahkeet on ihan kuraiset kun pääsen kotiin.😁

        Kannattaa kokeilla mutaa, saatat yllättyä! Minun tuulihousut ovat aina ihan ravassa lahkeista ja sitäpä se tyttöystävä ihmettelee 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla mutaa, saatat yllättyä! Minun tuulihousut ovat aina ihan ravassa lahkeista ja sitäpä se tyttöystävä ihmettelee 😁

        Täytyy kokeilla kun ilmat lämpenee, olisi kyllä kivaa istua mutalammikossa tuulipuku päällä sotkemassa.😄


    • Untuvaboy

      Paksu, paksu puffer untuvatakki :) nussin sitä ja masturboin sillä untuvatakilla.

    • Anonyymi

      juuri laukesin aamun alkajaisiksi tuulihousuun :D
      Liian pienet tuulihousut jalkaan laitettavaksi, mutta tein pillun kohdalle haarasaumaan reiän ja siitä työntelee sisälle, aah että tuntuu mahtavalta!

    • Anonyymi

      "... laukesin mällit verkkarihousuun....
      Minä lähden Pohjois-Karjalaan..."
      *laulelee*

    • Anonyymi

      Harmillista että Briteistä tilatessa vissiin nykyään pitäisi maksaa tulleja ja sietää byrokratiaa...
      https://tkosport.co.uk/

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kärkkäisellä tuntuu jäävän vanhat tuotteet kummittelemaan. Useat tuulihousut sieltä löytyy, mutta ovat poistuneet myynnistä vuosia sitten. Yksi kiva liukaspintainen tuulipuku siellä on nyt valikoimassa, oli pakko tilata.


    • Anonyymi

      Olisi mahtavaa päästä runkkaamaan kiiltäviin ohuisiin ilman vuorikangasta oleviin tuulihousuihin, kokoa jotain XL-XXL, joihin joku nainen olisi tuoreeltaan ensin squirtannut haarat märäksi... :)

    • Anonyymi

      Tykkään sotkea omaa tuulipukua mudalla ja yrittää hikoilla siinä mahdollisimman paljon. Kiihotus kasvaa tuulipuvun likaantuessa ja kuluessa enemmän ja enemmän. Lopulta puku on aivan likainen ja osittain rikki

      • Anonyymi

        Onko apua tarjolla? Onko sinulla asiakaspula?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko apua tarjolla? Onko sinulla asiakaspula?

        mielenterveyslääkäriltä varmaan löytyy jotain apua noihin tuulipuvun sotkemisiin.


    • Anonyymi

      Kotosalla nyt oloasuna naisten pinkit tuulihousut ja vaaleanpunainen satiinipusero, tuulihousujen puuvillavuori poistettu ja etuhaarasauma "jostain syystä" hieman revennyt... ;D Monet spermat lentänyt näistä housuista nauttiessa, joskus housuun sisällekin lauennut, aah seksikkään pinkit suht väljästi mitoitetut nyloniset tuulihousut... uuuhh...

    Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe