Nordnet / toimeksianto ei onnistu

Enymmärrä1

Olen avannut Nordnetille asiakkuuden, tehnyt talletuksen ja saanut sähköpostin asiakkuuden avaamisesta.

Kun yritän ostaa osakkeita, saan jarkuvasti herjan "salkusta puuttuu selvitystili tälle markkinapaikalle"

Mikä selvitystili? En voi edes lisätä sinne mitään?

15

7421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tmeister

Itsellä sama ongelma. Saitko ratkaistua asian?

• enymmärrä2

onko ratkaisua?

• hohjaa

Ratkaisun löytymiseen tuo varmasti apua yhteydenotto Nordnetin asiakaspalveluun.

Miten te kuvittelette että me täällä pystyttäisiin auttamaan siinä, jos teidän tili/asiakkuustiedot on sekaisin?

• Palvelut_hinnan_mukaan

Siinäpä näet mitä ilmaiseksi saa.

• meklari10000

Sama homma täällä.. Saitko aukeamaan?

• Samavika

Löytyikö jo ratkaisu?

• Puyeghjkuggh
        Samavika kirjoitti:

Löytyikö jo ratkaisu?

Ratkaisu löytyy edelleen Nordnetin asiakaspalvelusta.

• roccii

Itse avasin tilin juuri nordnettiin ja sain saman viestin. En ole nyt täysin varma, mutta ensimmäisen talletuksen jälkeen pitäisi odottaa päivä ennen kuin voi ostaa osakkeita.

• Uusiasiakas

Mulla sama homma, äsken avasin tilin, mutta ostoja tehdessä tulee vain viesti, että salkusta puuttuu selvitystili...
      Odotellaan huomiseen sitten vai onko jollain jo ratkaisua, että pääsisi kauppoja tekemään?

• YksiSijoittajista

Nordnetin ohjeissa näköjään lukee, että tilin avaamisen jälkeen pääsisi heti tekemään kauppoja, mutta ei kyllä onnistu vaan sama viesti tulee minullekin.
      Mites te viestiketjun aloittajat olette saaneet homman jo varmaan toimimaan, kun aikaa on kulunut niin laittakaahan uusille "uhreille" viestiä ja apuja tulemaan. :)

• Uudenuusisijoittaja

Terve vaan.

Ajattelin muille tästä ongelmasta kärsiville ilmoittaa, että soitin asiakaspalveluun ja vastaus sieltä oli, että johtuu uudesta tilistä. Eli myöhemmin saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tätä ongelmaa ei enään ole.

• sijoitinx

Sama ongelma täälläkin, eilen tein siirron tilille ja nyt vielä herjaa sitä selvitystiliä?? Onko muilla tämä ongelma ratkennut?

• 18thinvestor

Isoja ongelmia nordnetin kanssa täälläkin.

Onko mitään suojaa kuluttajana jos hinta on välityspalkkiosta muu kuin se mitä myyntikohdassa ilmoitettu palkkio?

• Anonyymi

nordnet on ajettu alas ja suljettu suuren pohjoismaisen tietovuodon vuoksi

• Anonyymi

kauppalehti kertoi ihmisten tilejä tyhjennetyn
      miljonääri oslosta menetti osakkeensa
      tanskalaiselle pikkurikolliselle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      79
      2806
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1451
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1345
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1236
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1210
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      77
      1118
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      91
      1108
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    Aihe