Uimahalli auki sunnuntaina toivomus

Lieksan lehden toimittaja otti kantaa ,että talvilomaviikoilla varsinkin lieksan uimahalli olisi sunnuntaisin auki. Olen ollut pitkään samaa mieltä eli todella perheitä palvelevana muutenkin muulloinkin tuo halli olisi pitänyt hieman paremmin markkinoida kokemukseni on että vetää vertoja monille kylpylöille kun vielä Nurmeksessa on sotka kiinni, eiko sitä yhteistoimintaa olisi sen verran etttä sieltä olisi sulkemisen ajan olleet henkilöstö palvelemassa lieksan uimahallissa eikä kenties työtömänä lomautettuna? ja taksija olisi voitu tarkastella myös siten kuin aikanaan Nurmes lieksalaisia kohteli kun meillä oli halli kiinni

11

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä Syvässä Etelässä on halleissa yleensä sunnuntai kaikkein vilkkain päivä, silloin siellä on erikoisesti lapsiperheitä ja työssä käyviä.

      • Kyllä varmaan samaa asiaa täälläkin toivotaan ja tarkoitetaan mutta joillekkin riittää jäähalli ja nyt lumiseen maastoon tykkilumen saanti


      • Puhtauskunniaan

        Hienoa olisi jos uimahallissa noudatettaisiin ja valvottaisiin, että altaisiin mennään vain asianmukaisen pesun ja puhdistautumisen jälkeen. Vieläpä asussa, jotka on tarkoitettu uimiseen. Näin olisi hyvä toimia ihan jokaisena uimahallin aukiolopäivänä. Aivan liian moni laiminlyö puhtauden uimahallissa. Kun ei valvota niin sotkua siitä seuraa.


      • markspitzmelkein
        Puhtauskunniaan kirjoitti:

        Hienoa olisi jos uimahallissa noudatettaisiin ja valvottaisiin, että altaisiin mennään vain asianmukaisen pesun ja puhdistautumisen jälkeen. Vieläpä asussa, jotka on tarkoitettu uimiseen. Näin olisi hyvä toimia ihan jokaisena uimahallin aukiolopäivänä. Aivan liian moni laiminlyö puhtauden uimahallissa. Kun ei valvota niin sotkua siitä seuraa.

        kuluttaja voi äänestää vain jaloillaan: miksi käyt uimahallissa, kun on epähygieenistä. Minä olen jo äänestänyt.


    • Missä se uimahalli siellä on, ja milloin valmistunut?

      • Uimahalli sijaitsee kainuuntie 7 halli on ollut ainakin tämän ajan mitä olen asunut täällä ja sitä on peruskorjattu pariin otteeseen viimeksi katto viimevuonna aikaisemmin jolloin on tullut myös laajennus eli terapia allas jossa on hierovat järjestelmät ja poreallas sekä myös invalidien sauna jossa on lattiatasossa kiuas ja altaisiin pääsee myös nostolaitteiden avulla eli tuo tila on siten esteetön. on sitten tietysti uimaallas useita ratoja ja lasten allas liukumäkineen Nyt on suunnitelmissa tuo liikuntahallin rakentaminen tuohon yhteyteen.KS Lieksan uimahalli
        Eli pidän uimahallia kylpylän veroisena juuri tuon varustelun vuoksi


    • Sanoisin että 1975-1977 valmistui.Vesitornista puolisenkilometriä Partalanmäen suuntaan.

      • Uimahalli peruskorjattiin 2004 eli tehtiin lisää tuo kuntoutustila eli hierovat suihkut harteille pari ja jaloille ja selälle pari sekä poreallas jonne pääsee helposti lisäksi on tuo tuolihissi joten sillä pääsee kuntoutumaan. seinällä on myös ohjeita eri liikkeistä miten kuntoa voinet hoitaa itse.Edelleen voinen todeta että vetää vertoja kylpylöille Kattoremontti tehtiin viime vuonna 2016


      • Kiitos tähän asti keskustelu pysyi asiallisena.


    • joopajoooojuu

      Matuosasto olisi voinut olla erikseen? Heille se olisi tärkeää ettei vääräuskoisten kanssa tarvitse olla samassa uimahallissa? Siksi matujätkät ei yritäkkään suomalaisten naisten saunatiloihin!

    • hfuifjdkdskdlk

      Joko hupiukko hermostui?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe