Uimahalli auki sunnuntaina toivomus

Lieksan lehden toimittaja otti kantaa ,että talvilomaviikoilla varsinkin lieksan uimahalli olisi sunnuntaisin auki. Olen ollut pitkään samaa mieltä eli todella perheitä palvelevana muutenkin muulloinkin tuo halli olisi pitänyt hieman paremmin markkinoida kokemukseni on että vetää vertoja monille kylpylöille kun vielä Nurmeksessa on sotka kiinni, eiko sitä yhteistoimintaa olisi sen verran etttä sieltä olisi sulkemisen ajan olleet henkilöstö palvelemassa lieksan uimahallissa eikä kenties työtömänä lomautettuna? ja taksija olisi voitu tarkastella myös siten kuin aikanaan Nurmes lieksalaisia kohteli kun meillä oli halli kiinni

11

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä Syvässä Etelässä on halleissa yleensä sunnuntai kaikkein vilkkain päivä, silloin siellä on erikoisesti lapsiperheitä ja työssä käyviä.

      • Kyllä varmaan samaa asiaa täälläkin toivotaan ja tarkoitetaan mutta joillekkin riittää jäähalli ja nyt lumiseen maastoon tykkilumen saanti


      • Puhtauskunniaan

        Hienoa olisi jos uimahallissa noudatettaisiin ja valvottaisiin, että altaisiin mennään vain asianmukaisen pesun ja puhdistautumisen jälkeen. Vieläpä asussa, jotka on tarkoitettu uimiseen. Näin olisi hyvä toimia ihan jokaisena uimahallin aukiolopäivänä. Aivan liian moni laiminlyö puhtauden uimahallissa. Kun ei valvota niin sotkua siitä seuraa.


      • markspitzmelkein
        Puhtauskunniaan kirjoitti:

        Hienoa olisi jos uimahallissa noudatettaisiin ja valvottaisiin, että altaisiin mennään vain asianmukaisen pesun ja puhdistautumisen jälkeen. Vieläpä asussa, jotka on tarkoitettu uimiseen. Näin olisi hyvä toimia ihan jokaisena uimahallin aukiolopäivänä. Aivan liian moni laiminlyö puhtauden uimahallissa. Kun ei valvota niin sotkua siitä seuraa.

        kuluttaja voi äänestää vain jaloillaan: miksi käyt uimahallissa, kun on epähygieenistä. Minä olen jo äänestänyt.


    • Missä se uimahalli siellä on, ja milloin valmistunut?

      • Uimahalli sijaitsee kainuuntie 7 halli on ollut ainakin tämän ajan mitä olen asunut täällä ja sitä on peruskorjattu pariin otteeseen viimeksi katto viimevuonna aikaisemmin jolloin on tullut myös laajennus eli terapia allas jossa on hierovat järjestelmät ja poreallas sekä myös invalidien sauna jossa on lattiatasossa kiuas ja altaisiin pääsee myös nostolaitteiden avulla eli tuo tila on siten esteetön. on sitten tietysti uimaallas useita ratoja ja lasten allas liukumäkineen Nyt on suunnitelmissa tuo liikuntahallin rakentaminen tuohon yhteyteen.KS Lieksan uimahalli
        Eli pidän uimahallia kylpylän veroisena juuri tuon varustelun vuoksi


    • Sanoisin että 1975-1977 valmistui.Vesitornista puolisenkilometriä Partalanmäen suuntaan.

      • Uimahalli peruskorjattiin 2004 eli tehtiin lisää tuo kuntoutustila eli hierovat suihkut harteille pari ja jaloille ja selälle pari sekä poreallas jonne pääsee helposti lisäksi on tuo tuolihissi joten sillä pääsee kuntoutumaan. seinällä on myös ohjeita eri liikkeistä miten kuntoa voinet hoitaa itse.Edelleen voinen todeta että vetää vertoja kylpylöille Kattoremontti tehtiin viime vuonna 2016


      • Kiitos tähän asti keskustelu pysyi asiallisena.


    • joopajoooojuu

      Matuosasto olisi voinut olla erikseen? Heille se olisi tärkeää ettei vääräuskoisten kanssa tarvitse olla samassa uimahallissa? Siksi matujätkät ei yritäkkään suomalaisten naisten saunatiloihin!

    • hfuifjdkdskdlk

      Joko hupiukko hermostui?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1660
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1319
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1248
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      180
      1079
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      153
      1019
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      57
      1010
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      866
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Uutta tietoa sodistamme - muuttuuko käsityksesi?

      Kirja, joka voi muuttaa käsityksiä aivan oleellisesti Talvi- ja jatkosodan aatoista! Olisiko sittenkin tuo Talvisota v
      Maailman menoa
      252
      787
    Aihe