SUOMI24 tarjoaa koiranpaskaa.
t
Avaan sivuston nimeltä juutalaisuus
Mitä tapahtuu?
Mainosten pakkosyöttöä...
Odotan asiallista sisältöä, mutta minulle näytetään..mitä?
KOIRAN RUOAT KÄTEVÄSTI KOTIISI!
Hinta 15 kg 49,99
Kaipaatko kumppania?
E-kontakti.fissä ollaan liikkeellä tositarkoituksella. 75% jäsenistämme löytää seuraa palvelun kautta, kokeile sinäkin!
SAKSALAISLÄÄKÄRIT: Tämä on lääketieteellinen läpimurto.
Suuri kuva lisänä.
AVAA YRITYKSELLESI MENESTYVÄ VERKKOKAUPPA.
Ilmainen 14 päivän kokeilujakso.
PETEN KOIRATARVIKE COM.
Royal
15 kg 54,90
OSTA NYT>>>
Lisää mainoksia ym.ym asiatonta pakkosyöttöä profetiat foorumilla,
ENTÄ SITTEN?
Suomi 24 ylläpito poistaa ketjujen aloitukset, joissa linkki viestin lähteeseen, mmm. hengellistä sanomaa tuottavat radioasemat koetaan mainoksina.
Lähetyssäätiön nimi on jo mainos Suomi 24 ylläpidolle, mutta itse pakkosyöttää mainoksia oikein kuvien kera.
VALHEELLINEN JA RIKOLLINEN TOIMINTA-
SUOMI24 tarjoaa koiranruokaa ja E-kontakteja
6
90
Vastaukset
- Tarjonnasta
Koska Suomi24 on kirjautumista edellyttämätön ja käytännössä moderoimaton palvelu, niin sen sisällön taso on tietysti kaikenkaikkiaankin keskimäärin hyvin matala. Lähinnä tiedepalstoilla kuitenkin on joitakuita varsin tasokkaitakin kommentaattoreita.
Mainoksista pääsee varsin helposti eroon asentamalla koneelleen mainostentorjuntaohjelmiston, esim. AdblockPlus:n:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Adblock_Plus
Ylläpidon toiminta on käsittääkseni nykyään pitkälti automatisoitua ja algoritmit tuntuvat tosiaan olevan hyvin hioutumattomia; ilmeisesti esimerkiksi vieraskielisiä ilmauksia sisältävät kirjoitukset voivat mennä automaattisesti poistoon.
Linkkien automaattipoisto kuulostaa keskustelun nykyisenkin tason säilyttämisen kannalta huolestuttavalta, koska esitettyjä argumentteja tulisi tietysti voida mm. tukea tarvittaessa esittämällä suora viittaus lähteeseen.
Toisaalta, Suomi24-palvelu on kuitenkin hyvinkin hintansa arvoinen, koska se ei siis edes maksa mitään... - Hyviä_puolia_myös
Suomi24:llä verrattuna poliittisesti sitoutuneisiin tiedotusvälineisiin, kuten Suomessakin tätä lähes kokonaan, sillä täällä voi esittää mielipiteitä vaikka myös poistot todellisia ja tälläkin uskontojen alaisuudessa olevalla palstalla paljon poliittista ja vähemmän uskonnollista ja uskonnollinen myös voidaan poistaa kenties jopa helpommin kuin poliittinen ja varsinkin aihepiiriin kuuluvaa juutalaisuutta poistetaan hyvinkin helposti nimenomaan täältä omalta palstaltaan.
Yhteiskunnallisesti myös tällä palstalla se oma merkitys kun virkavalta voi koota tietoja ihmisistä täällä ja toki niiden luotettavuuteen voidaan suhtautua sitten ihan sen mukaan miten tahdotaan. Yhteiskunnan Yle-uutisissa hyvin selvästi myös poliittinen agenta voimakkaasti esillä ja samoin erittäin ovelasti sitä käytetään samoin kuin myös yhteiskunnan lainsäädäntö ja tuomiovaltaa myös kun halutaan vainoa kohdistaa tiettyihin ryhmiin omasta polittisesta näkökohdasta käsin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158