https://www.avaruus.fi/uutiset/eksoplaneetat/500-kilometrinen-jaakimpale-tormasi-kaapiotahteen.html suora havainto elämälle tärkeistä alkuaineista tuolta kaukaisuudesta. Fantasia maapallon elämän ainutlaatuisuudesta muuttui taas kerran absurdimpaan suuntaan.
Taas lisää tietoa
12
216
Vastaukset
Vai onko se ni että elämän synnyn tuonne jonnekkin estää se sama maaginen prosessi mikä estää mikroevoluution myötä syntyvien muutosten kasaantumisen ja siten makroevoluution toteutumisen?
- pellejäpiisaa
No kunhan nyt ensin selvität sen että millä mekanismilla se elämä tänne syntyi, heheeh.
- lekottelija
Oletetaan, että kaikki elämän rakennuspalikat ovat kasassa, vähän niin kuin iso läjä kaikenlaisia lego palikoita.
Miten elämä syntyy noista palikoista? Vähän niinkuin lego palikosita itsestään rakentuisi https://www.youtube.com/watch?v=kYYT4EWn1WE tollainen laite.
Paitsi että tuon legopyssyn pitäisi osata koota kopioita itsestään- kreationismituleevielä
Kaksi vaihtoehtoa: Joko tarvitaan älykäs voima tai energia joka ohjaa kokoonpanoa tai alussa on ollut tekijä (ihminen tai mikä tahansa organismi) joka on koodattu eli älyllisesti suunniteltu toimimaan tavalla joka osaa rakentaa palikoista elämän kun se kehittyy.
Luonnonvalinta sattumalta kuullostaa samalta kuin lottopallojen arpominen osuuko numerot kohdalle. Vaihtoehto tämäkin on jos haluaa näin katsoa asiaa että legopalikat menisivät paikoilleen keskenään joka vaatii ääretömän onnekkuuden ellei ne ole yksinkertaisia kuten videon legopalikat. Organismit ja elämä ei ole yksinkertaisia palikoita. - heh.heh.heh
kreationismituleevielä kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa: Joko tarvitaan älykäs voima tai energia joka ohjaa kokoonpanoa tai alussa on ollut tekijä (ihminen tai mikä tahansa organismi) joka on koodattu eli älyllisesti suunniteltu toimimaan tavalla joka osaa rakentaa palikoista elämän kun se kehittyy.
Luonnonvalinta sattumalta kuullostaa samalta kuin lottopallojen arpominen osuuko numerot kohdalle. Vaihtoehto tämäkin on jos haluaa näin katsoa asiaa että legopalikat menisivät paikoilleen keskenään joka vaatii ääretömän onnekkuuden ellei ne ole yksinkertaisia kuten videon legopalikat. Organismit ja elämä ei ole yksinkertaisia palikoita.Ja taas kreationistin piti valehdella, mutta mihinkäs valepukki karvoistaan pääsisi.
"luonnonvalinta sattumalta" HAH! Pölkkypää. Eikö kretu käsitä, että jo koko sanapari on ristiriitainen. - A.Teisti
kreationismituleevielä kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa: Joko tarvitaan älykäs voima tai energia joka ohjaa kokoonpanoa tai alussa on ollut tekijä (ihminen tai mikä tahansa organismi) joka on koodattu eli älyllisesti suunniteltu toimimaan tavalla joka osaa rakentaa palikoista elämän kun se kehittyy.
Luonnonvalinta sattumalta kuullostaa samalta kuin lottopallojen arpominen osuuko numerot kohdalle. Vaihtoehto tämäkin on jos haluaa näin katsoa asiaa että legopalikat menisivät paikoilleen keskenään joka vaatii ääretömän onnekkuuden ellei ne ole yksinkertaisia kuten videon legopalikat. Organismit ja elämä ei ole yksinkertaisia palikoita.>>"Luonnonvalinta sattumalta kuullostaa samalta kuin..."
Jo lauseen alku kuulostaa oudolta. Eihän luonnonvalinnassa ole kyse mistään sattumanvaraisesta, Richard Dawkinskin kuvaa luonnonvalintaa engl. sanalla non-random, esim. kun oikaisi erään kardinaalin vääriä kuvitelmia... - lekottelija
Luonnonvalinta toimii vasta, kun elämää jo on. Luonnonvalintaan tarvitaan perimä.
- tieteenhaastaja
Älyllisen elämän löytyminen muilta mahdollisilta planeetoila törmää tilastolliseen mahdottomuuteen.
Jos se olisi muualla mahdollista niin olisihan sitä syntynyt sitten tännekin!
Mutkun ei!- A.Teisti
Kreationistit kyllä saavat usein epäilemään tuota ihmisen älyllisyyttä...
- Siismissäsetosityhmyys
A.Teisti kirjoitti:
Kreationistit kyllä saavat usein epäilemään tuota ihmisen älyllisyyttä...
Älä, minä taas epäilen evokkien älykkyyttä sen vuoksi että vastoin kaikke tiedettä nuo pitävät luonnollisena sitä että miehet pökkivät toisiaan anukseen .
- anti-jyri
Siismissäsetosityhmyys kirjoitti:
Älä, minä taas epäilen evokkien älykkyyttä sen vuoksi että vastoin kaikke tiedettä nuo pitävät luonnollisena sitä että miehet pökkivät toisiaan anukseen .
Otapas lääkkeesi.
Arviolta kaksi planeettaa per tähti. Nyt havaituista planeetoista 6% on elämän vyöhykkeellä. Ja vain yks planeetta 30 miljardista mahdollisesta elämän kehdosta omaa eläviä organismeja. Tässä kreationismin näkemys todennäköisyydestä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532726
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11915- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 81617
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48565