"Amerikkalaismies vei uudenkarhean Lexuksensa huoltoon ja kun hän palasi maksamaan, oli koko korjaamo kadonnut – niin myös hänen autonsa."
http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/mies-meni-noutamaan-autoaan-huollosta-korjaamoa-ei-enaa-ollutkaan/6309502
Varokaa Leksuksen huoltokorjaamoita
5
421
Vastaukset
- Lexux_pikku_vahinko
Italiassa hävisi rekallinen moottoripyöriä, kun tien vieressä oli edullinen pyöräparkki mp-kilpailun ajan. Asiakkaat veivät itse pyörät rekkaan ja maksoivat päivän pysäköinnin. Illalla rekkaa ei ollut. Ilmeisesti kuljettaja muisti tapahtuman päättymisen väärin.
Jättivätköhän he myös pyörän avaimen, jotta pyörää saattoi siirtää? - Llexsus
Hyvä että varoitit olin juuri varaamassa aikaa huoltoon Jenkkilästä.
- pikkusenrikkaampikunte
pirskatti. no hyvä kun ilmoitettiin, olin juuri ajamassa jäätietä new yorkiin lexus huoltoon, azoreitten kohilla käännyin takaisin.
- Toyota-palstan
trollipoju tekee mitä hyvänsä kääntääkseen uutiset mustamaalaamaan Toyota-konsernia. Sairashan poju on joten sikäli tällaisella spämmäyksellä ei ole tehoa. Lisäksi se saattaa trollipojun naurunalaiseksi päivä toisensa jälkeen. Ei varmaan tee hyvää pojun skitsofrenialle tuollainen. Ei sille tosin malta olla vittuilemattakaan.
- Toyota-palstan
trollipoju taisi polttaa päreensä kun tästä on viesti poistettu. Mitäpä tuollainen tollo laatuautojen palstalla tekisikään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841