kävivät möyhimässä Kangasalan penkkoja: http://www.aamulehti.fi/kotimaa/ysitien-yollisen-ulosajon-jaljet-kertovat-rajusta-ylinopeudesta-torkeaa-rattijuopumusta-epaillaan-24271771
Vapaan kasvatuksen paskaläjät
2
186
Vastaukset
- SuomenLöysäLaki
Juu..En tajua miksi rattijuopumukseen ei tartuta kovalla kädellä ja kunnon lailla kuten amerikassa tehdään. Jos ratista tavataan juopuneena se on linnaa,heti.Eikä mitään selityksiä. Kännissä ajaminen on valinta ,ei pakko.Johtuuko tämä lainkouran puuttuminen sitten siitä että niin moni kansanedustaja ajelee humalassa ja onkin jo saanut rattijuoppo syytteen....pääsee ainakin mepiksi brysseliin kun ajelee kännissä...
- sanookanaatalainen
Juu..En tajua miksi rattijuopumukseen ei tartuta kovalla kädellä ja kunnon lailla kuten amerikassa tehdään. Jos ratista tavataan juopuneena se on linnaa,heti///
juu mutta kun on niin paljon sen sortin sosialisteja,,jokka sanoo,,etta ei kai ameriikasta voi tulla mitaan hyvaa,,,,niin sitten ei oppia oteta,,vaan mieluummin isketaan paata seinaan,,ja ihmetellaan miksi sattuu ja tahtia nakyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868