joko on Kuortanejärven jäälle tehty latu?
hiihtelijä
17
955
Vastaukset
- Vesisuksi
Jep jep. Vesihiihtolatu. Hyvä on suksijan suksia! Kun olisi vielä tuota lunta.
- Rannaskävin
Joo näytti olevan viimeisetkin lumet sulaneet järveltä, turha haaveilla laduista tänä talvena.
- Ladut
Onko latuja jo tehty opistolle ?
- Turpakäräjät
Siällä on nyt hiihto kielettyä koko talven ajan. Jos mennet sinne suksisien kans, niin turpaan tuloo!!
- anttikonso
joku pahvi-sauli sielä on mennyt tuulen mukana
hiitimillä - nelivetopäälle
Vanhainkodin rannasta lähtee rollaattorirata kuortaneen kirkkobeatchille.Kummisaappaat jalkaan ja sorarenkaat alle.Välitankkaus sallittu klemetin talon kohdalla.Mustikkasoppaa ja vanhoja banaaneita.
After ski nokiottassa.k 75 v- Pakkoollajokuretukka
Olispas ny taas aiva vitun paskaa läppää. Kuka eres keksii tuollaasta paskaa.
- Latuaon
Järvellä on latua hyr mykkett
- Perinteinenx10
Eipäs ole kun perinteinen latu
- Anonyymi
Mulla on todela kova luotto että vesi on jääs ku ne on niin nokkelia sielä opistossa ja laskuvesi on ylhäällä akvaarios. Tai sitte ne on tul8ssa ihan kohta juuri nyt. Se ois todelly todella hyvä palkinto.
- Idiootti
Olipas taas fixua
- siis
Joo opiston johto on nyt antanut luvan että voidaan ajaa latu järvelle kuulemma heillä ollut kuukausi väärin kalenterissa?
- Kävelin
Rantoja pitkin hienoa mennä hiihtäen tai kävellen..
- Anonyymi
Ainakin pitäisi
- Vailuistaako
Enää ei sukset luista!!
- Anonyymi
Nyt ei oo latua!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei oo latua!!
Nyt oli tehtyä latua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841