heippa!!tunteeks kukaan elliä kiuruveden sunnalta...parturi_kampaaja??mitenhän saisin yhteyden häneen..hän on ystäväni vuosien takaa ja olen kadottanut hänen numeronsa...
kiuruvesi!!!
6
1069
Vastaukset
- jousimies_73
niin..elli on noin 35_40 vuotias tumma pitkä hiuksinen(oli ainakin 3 vuotta sitten)
- minä vain
no heippa. ellillä on liike kiuruvedellä. eiköhän puhelin luettelosta löydy se numero..
- jousimies_73
ai on vielä..mikä sen putiikin nimi on??tunnetsä sen ellin???aattelin vaan vietkö terekut tai annatko mulle sen numeron???
- minä vain
jousimies_73 kirjoitti:
ai on vielä..mikä sen putiikin nimi on??tunnetsä sen ellin???aattelin vaan vietkö terekut tai annatko mulle sen numeron???
en oo ihan varma mikä on putiikin nimi.. mut luulisin että parturi-kampaamo elli.. kai. en tunne elliä. en löytäny numeroo puh luettelosta ku on vanha luettelo. eli en tiedä sitä numeroo.
- ilmoittaja
minä vain kirjoitti:
en oo ihan varma mikä on putiikin nimi.. mut luulisin että parturi-kampaamo elli.. kai. en tunne elliä. en löytäny numeroo puh luettelosta ku on vanha luettelo. eli en tiedä sitä numeroo.
Ellille on ilmoitettu, että joku kaipaa sitä netissä. Sen kaveri aiko laittaa sille tekstiviestin tänään, jospa se jonnekkin pääsee koneelle katsomaan viestisi...!
- jousimies_73
ilmoittaja kirjoitti:
Ellille on ilmoitettu, että joku kaipaa sitä netissä. Sen kaveri aiko laittaa sille tekstiviestin tänään, jospa se jonnekkin pääsee koneelle katsomaan viestisi...!
ellii..jos tän näät,ni soittele varkauteen..tiiät varmaan kelle..ois kiva tarinoida ja vaihella kuulumisia..ps.lähetäänkö vappuna tallinnaan...heh..mut soittele..moi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115