Holly ja Cain

En katso koskaan juonipaljastuksia.Mutta nyt arvailen joskus tulevaa.
Nyt näyttää ihan siltä, että Holly on ihastumassa äitinsä mieheen.Miten lie sitten toisinpäin, kiinnostaako Cainia yhtään vaimonsa, nuori ja kaunis tytär?
Mitähän tästäkin vielä kehkeytyy.Oletettavasti ainakin jotain riitaa, tai ongelmia.

7

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IrakKran

Cain osaa olla varovainen, koska narkkarilta voi saada taudin...

• moiramoirampimoirin

Minusta se typykkä ei edes ole kaunis, jotenkin oudot kasvot, nuorihan se tosin olisi. Moira on taasen todella kaunis aikuinen nainen.

• Hänonpelimies

Viitisen vuotta sitten ja siitä taaksepäin Cain olisi hoidella Hollyn, jos Holly olisi osoittanut mielekiintoa silloin.
      Mielestäni Holly on kaunis nuori nainen, vaikka on hieman ns. narkkarikasvot. Samoin nuorempi siskonsa on kaunis.

• Merkkihlö

Hollyhan ihastu Cainiin, kun tuo huijas sitä lontoolais poikkista. Sen jälkeen vaan kuolannut ja lurppasilmin katsellut.
      Todellakin toivon, että Cain on nyt valppaana ja järkevä.

• Toistoaketjusta

"Hollyhan ihastu Cainiin, kun tuo huijas sitä lontoolais poikkista."
        Mihin tuo oli vastaus?

• KeväästäSyksyyn

Ei ole tulossa mitään romanttista Cainin ja Hollyn välille. Kysymys on : Hollyn huume ongelmat aiheuttaa säröä Cainin ja Moiran välille. Cain ei ole hyväuskoinen Hollyn suhteen.

• Örkki-boy

"Miten lie sitten toisinpäin, kiinnostaako Cainia yhtään vaimonsa, nuori ja kaunis tytär?"

Kauneus taitaa olla katsojan silmässä. Holly on koko E:n vähiten viehättävä. Roikkuvat farkut ja poikamaisen litteät pakarat vievät lopunkin kiinnostuksen. Cainilla on ollut siksi paljon upeempia mimmejä, että tuskin tämä yksilö häntä kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4173
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2885
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2806
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2553
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2515
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      321
      2471
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2109
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1835
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1663
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1517
    Aihe