Kokeilin ryhmäseksiä

ryhmäpoikuusmeni

Olen mies. Mukana oli pariskunta. Asumme samalla kylällä ja tuttuja muutaman vuoden ajan. Nainen ehdotti minulle pari viikkoa sitten haluaisinko toteuttaa heidän fantasian ja en miesten kanssa ole peuhannut mutta kerranhan sitä eletään joten lähdin leikkiin mukaan viime viikonloppuna. Halusin kirjoittaa kokemukseni ja samalla muistella sitä itsekin.

Kaikkia alkoi naurattamaan kun maattiin vierekkäin. Aloin suuteleen naisen kanssa ja mies katseli meitä. Hieroin hänen pillua ja tunsin runkkauksen kyrvässäni. Sitten koitti hetki jota en ollut tehnyt koskaan aiemmin. Käännyin mieheen päin ja aloimme suutelemaan. Se tuntui erilaiselta kuin naisen kanssa. Tämä erilaisuus toi kiiman ja tarrasin hänen kaluun kiinni. Jännä hetki koska se tuntui ihan erilaiselta kun oman kyrvän runkkaaminen. Tästä tein käännöksen ja olimme molemmat toisten kyrvät suussa. Olin aina kuvitellut miehen kyrvän imemisen ällöttäväksi mutta se olikin kiihottavaa. Taustalta kuului naisen voihkinta kun hän katseli meitä pilluaan hieroen.

Irrottauduimme kyrvistä jolloin nainen alkoi ratsastamaan minun päällä. Huuto päättyi kun hänen miehensä työnsi munan hänen suuhunsa. Tämä oli niin kiihottavaa etten kyennyt muuta kuin päästämään spermat pilluun.

Sitten koitti hetki jolloin nainen sanoi koska laukesit etkä voi käyttää kyrpää saat tuntea miltä mieheni kyrpä tuntuu pepussasi. Taisi olla ensikerrasta johtuva kun se sattui koko joka työnnöllä. Jotain siinä kuitenkin oli kun kyrpäni heräsi ja nainen tuli alleni sitä nuolemaan. Vaikka kyrpä pepussani sattui kiima oli järisyttävä nuollessani samalla pillua.

Tätä touhua jatkettiin päättäen se yhteiseen suihinottoon mieheltä jonka spermat naisen kanssa jaoimme.

Tänään puhuimmekin jo milloin otetaan leikit uudestaan. Elämässä kannattaa kokeilla asioita!

7

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upeeta

• douple

Monen miehen haave, harva sen kuitenkin tunnustaa. Bi - touhu on monipuolista nautittavaa :)

• Rajansa-kullakin

Minä voin ottaa toiselta mieheltä suihin ja hän voi panna minua perseeseen tai samat asiat toiseen suuntaan. Mutta minä en suutele toista miestä. Jossain on aina raja ja se on tuossa asiassa juuri tuossa.

• Lääkärintarkastus

Olisiko lääkäri leikeistä kiinostuneita naisia aloittamaan vaikka ryhmä jutun

• Kiihottava juttu kyllä.. Haluaisin kokeilla jos löytyy halukas pari..

• Ei-löydy

Postinne Hotmail ei tunnista.

• heteroheimo

homo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2618
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2405
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1961
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1773
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1297
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1296
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1254
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      977
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      140
      926
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      893
    Aihe