Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Laihdutusvinkkejä kiitos!

Läskikasa

Moi! Oon kohta 15 -vuotias tyttö ja oon sikaläski. Oon kohta noin vuoden laihduttanut. Alkumitat 158cm ja 58kg.. Okei, olin tosi lihaksikas. Nyt oon 160cm ja 47,2kg. Tavoitepaino olis ehkä 38kg. Nyt en laihdu enää millään, paitsi syömättömyydellä. Ja mulla on kamala ruokahalu ja ahmin usein.. Kertokaa vinkkejä, miten pudottaa toiset 10kg!!

2

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkuvalaihduttaja

      Ite oon kanssa pudottamassa painoa, oon 22/173/60,6 tällä hetkellä. Tavoitepaino olisi 49 kg.

      Mulla toimii tällä hetkellä niin, että syön säännöllisesti kolme kertaa päivässä, eli aamulla, iltapäivällä ja alkuillasta, yhden ateriapatukan kahvin kanssa, siis nutraan tällä hetkellä 600-700 kcal päivässä. Mulla ei oo paljoa ylimääräisiä herkkuja jääkaapissa, kuivakaapissa eikä pakastimessa.

      Ennen aamupalaa pyrin liikkumaan kuntopyörällä vähintään 300 kcal edestä ja kokonaistavoite päivässä on 500 kcal liikuntaa. Ja toi liikuntamuoto millä treenaan, pitää tosi hyvin nälkää, samoin kuin ateriapatukat. Jaksaa tosi hyvin odottaa 4-5 tuntia seuraavaan ateriaan tällä liikunta-ruokavalio yhdistelmällä eikä ahmimishimoa, ruoan ajattelua tai makeanhimoa juurikaan esiinny. Nälkäkään ei yleensä ole kovin suurta tällä taktiikalla.

      Tässä on myös se hyvä puoli, että painon putoamisen pitäisi jatkua lähes paastotahtia, koska liikun noin paljon päivässä ja syön tuon edellä mainitun verran, vaikka peruskulutus vähän säästöliekille kai yrittää laskea. Ei ole heikko olo eikä ravinnonpuutos, koska ateriapatukat ja jokapäiväiset vitamiinilisät turvaa riittävän ravinteiden saannin.

      Lisäksi kuntopyöräilystä tulee mulle liikunnan jälkeen yleensä tosi pirteä ja euforinen olo, jos sitä tekee riittävän pitkään ja usein. Tunnissa saan kalorimittarin mukaan poltettua sen 300 kcal. Myös vähäisen syömisen aiheuttama ketoosi aiheuttaa mulle hyvän fiiliksen, jolla jaksaa pitkin viikkoa, kun mieli pysyy virkeänä. :)

    • Läskikasa

      Oon 20v ja 173cm/61kg. Lähtöpaino 69kg ja mun paino nyt jummaa eikä tipu vaikka mitä tekisin, kaipaisin myös vinkkejä.
      Ite oon laskenu et säästöliekillä aineenvaihdunta pienenee 40% joten mun pitää vähentää syömistä lähes puolet, normaalisti kulutan 1400kcal joten pitää syödä 700kcal että en liho enkä laihdu. Joten oon päättäny et syön max 500kcal mut en laihdu siltikään! Mikä tässä mättää. Liikunkin melko paljon ku mulla on 3hevosta mitkä pitää hoitaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe