Polkevatko myös opettajien palkkoja kun niin halvalla pyrkivät myymään??
Palkka cap-autokoulussa?
11
2142
Vastaukset
- Paskankaivajalle
Ei polje. Palkka ok. Töitä alkuvuodestakin niin paljon kun tahtoo tehdä. Minkälaista palkkaa maksat itse työntekijöillesi?
- FArom
Eräs Helsinkiläinen useamman toimipaikan autokoulu maksaa 14€-25€ tunnille pärstäkertoimen mukaan.
- Santelssi
Sinä verhojen takana asuva yrittäjä. Koita nyt tulla toimeen itsesi kanssa. Vaikka et saanutkaan töitä mistään ja nyt katkerana poljet vaimoasi kuin vanhaa Tunturia antiikkikaupassa, haaveilet nuorista naisista haarmaantuneen tukkasi kanssa, niin tee jotain elämälläsi.
Esimerkiksi mene oikeisiin töihin. - Kohtieläkettää
Keskustelin ammattipiireissä CAP autokoulun opettajan kanssa. Reilu kymppi tunnilta? - Eiköhän se omistaja porras halua rahaa, joka toki ok. Työolot kurjat, palkka? - Silti omistaja viettää idyllistä (loistavaa) perheellistä elämää? Näin se vaan on!
Aikoinaan omistaja sai Parolan (puolustusvoimat) vain sillä, että hänen isänsä oli ollut päättävässä asemassa! - Ei tämä omistaja ole koskaan tehnyt mitään itse, että menestyisi.
Työntekijät loppuun palaneita, mutta onneksi omistajalla on uusi kello?- panettelua
kateellisen luuserin puhetta
- Ostaitsellesikello
Uskotko itse, että omistajat ovat luoneet alan johtavan ketjun tekemättä mitään? Törkeää valehtelua työntekijöiden piikkiin. Tolloimmankin pitäisi ymmärtää, ettei alle tessin määrittämiä palkkoja ole mitään järkeä edes yrittää päästä tuon kokoluokan yrityksessä.
- JohtamatonKetku
Mitä tarkoittaa "alan johtava ketju" ?
Jos kortin hinta yli 600€ on mahdollista maksaa TES palkkaa.
Jos hinta alle 600€ niin sitten tingitään palkasta tai muista lain sanelemista kuluista- fss64741df
onko tuo tes-palkka riittävä työntekijälle?
- Nonuin
Mietin vaan sanontaa että "palavassa talossa ei kukaan asu"... Kyseisellä firmalla tuntuu kuitenkin porukkaa olevan talossa, niin eikai tuolla kovin liekitetty olo voi olla työntekijälläkään...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992