Olen huolissaan. Loppuu voimat ja hengästyn

heelpmeee

Olen nuori 28v kookas mies. Ylipainoa on n.7kg. Vaiva ollut norm.painoisenakin. Minulla on ollut jo pitkään, 10 vuosia sama vaiva. Eli hengästyn helposti ja minulla tulee rasituksen aika helposti tunne että loppuu voimat-puhti loppuu. Mm. näissä lajeissa oireet lisääntyvät; pyöräily,bodaus ja uinti. Kävelyssä ei tule oireita. Kevyessä hölkissä ei tule mutta jos vauhtia lisää niin sitten tuntuu että taas hengästyn helposti.

Uinnissa jo 50m jälkeen ottaa voimille, käsille sekä hengästyttää reilusti. Uinti kunto on heikko vaikka kokemusta lajista on. Minulla on astma, puhallukset ilman lääkettä pinemmät, pientä heittoa niissä . Astma lääkitys on, Oxis ja alvesco. Ne vaihdettiin jokin aika sitten. Ennen oli pricanyl ja bulmicort. Ei vaikutusta. Jos ottaa tupla - annokset niin auttaa mutta ei poista oiretta kokonaan. Astmani ei pitäisi olla vakava kun puhallus kokeet ilman lääkettä ei ole niin huonot.. Vai onko kyse sitten rasitusastmasta? Kärsin paljon limanerityksestä,ja käheä-äänisyydestä, ja välillä on yskää. Kuntopyörä-rasitus testi tehty jotain vuosia sitten. Ei ollut ongelmia-jos lääkäri puhu totta? :D tiiä häntä.. Muut lääkärit ei asaan ole ottautuneet vakavasti. Astmaa epäilevät.

Verenpaine tauti on, ja lääkitys siihen.

Elämäntavat on normaalit. Ulkoilua/kuntoilua takana 11v. Tupakkaa harvoin, pari röökiä. Alkoo kohtuudella. Joskus vähän enemmän.

Vaiva on tosi v.ttumainen!

0

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
        Ikävä
        89
        1430
      2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
        Ikävä
        83
        992
      3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
        Ikävä
        66
        877
      4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
        Sinkut
        361
        851
      5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
        Sinkut
        170
        815
      6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
        Ikävä
        92
        733
      7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
        Ikävä
        61
        585
      8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
        Ikävä
        123
        448
      9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
        Ikävä
        43
        445
      10. Laittasit nyt vaan vielä

Viestin mies, kuitenkin haluut laittaa 🫢
        Ikävä